Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #98824:
A podla toho isteho webu si iste dohladas, ze R14 bola pilotnym projektom...
Reakcia na: 810zssk #98825:
Hej, ale vždy je priestor na používanie kvalitnejších busov, na ktoré je spolah.
Reakcia na: merice #98822:
1. nie je tu dostatocny koridor pre elektricky.
2. Dolnozemska je dialknicny privadzac, tam elektricku mat nemozes
3. zase budes dopravu hnad do uzkeho hrdla pri tpd?
Reakcia na: merice #98822:
Ano, ale nosne linky uz dnes jazdia v takych intervaloch ze ich znizovanie je takmer nemozne.
Reakcia na: Marcelllooo #98820:
System firmy RYS sa zacal vyvyjat v 1999-tom (podla ich webu). Som si isty ze este pred tym ako som chodil do skoly som bol minimalne v jednom dome kde DEK kluce (alebo nieco podobne) boli. To znamena jedno - ze KLAMES.

Tymto koncim debatu s tebou.
Reakcia na: 810zssk #98819:
Co je teda najpodstatnejsie?

Kapacita vozidiel? Nie, lebo to je len zavisla premenna. Zavisi od distribucie dopravnych prudov v case a priestore. S rovnomernou distribuciou dopravnych prudov v case a priestore spolu s diverzifikaciou dosiahneme nizsie kapacitne naroky pri rovnakom systeme. Vysledkom budu tiez kratsie dojazdove vzdialenosti (casovo i dlzkovo)
Reakcia na: 810zssk #98819:
Su dost podstatne. Nie je jedno či pojde bus každých 12 minút alebo každé 3 minúty. Autobus by prešiel most, napr. Apolo a tam by sa prestupovalo na eliny, ak by išli aj po Prievozskej a okolo Nív. To by sa potom mohli vybudovať eliny na radiále Dolnozemská, na radiále Panónska a Radiála Janíkov dvor Bosákova. Eliny by sa stretli pri TPD a časť z nich by prešla na ľavú stranu.
Reakcia na: Marcelllooo #98820:
Cize mi tvrdis ze DEK kluce sa NIKDY pred Vami nepouzivali nikde na svete?
Reakcia na: 810zssk #98816:
Presne tak. DEK kluce mate v dome len vdaka tomu, ze to pred tym urobila R14 spolu s firmou RYS...

Ze s tym suhlasia obyvatelia vyplyva z ineho - oni davali podnety pre nas navrh, ktory urad ms. casti Petrzalka vzal za svoj a bude prerokovany na zastupitelstve.

Konkretny som bol az az. Nateraz stacia tieto tri priklady: Poriadok s fetakmi, DEK kluce a odpadove hospodarstvo.

Teraz sa ukaz ty, aky si frajer.
Reakcia na: merice #98818:
Trolejbusy z dopravneho hladiska oproti busom neriesia NIC. Vodici a stare vozy su problem ciastocne, nie su najpodstatnejsie.
Reakcia na: 810zssk #98815:
Ale podla mna nefunguje preto, lebo je málo kvalitnách busov, málo vodičov, vysoká kazovosť spojov. V kombinácii s trolejbusmy /novými/ by to snáď šlo. Ale teraz tu prebehol názor 98809 že potom bude tu vybudovaná normálna elinová sieť. Tak to potom áno. Ale jeden smer Janíkov dvor/centrum nerieši vela. AJ ked nehovorím, že nerieši nič.
Reakcia na: Ike #98813:
Takze znovu: Prebudovanie elinovej siete na rychlodraznu = budovat trat v krytom profile, znamena to prekladku ciest v celej dlzke elinovych trati (Dubravka, Karlovka, Raca, Vajnorska, Ruzinovska) spolu s pripadnymi vyvlastnovaniami (ci vykupe) v tejto suvislosti nehovoriaco o tazkej stavebnej realizovatelmosti v stabilizovanom uzemi a kolizii s investicnymi zamermi. V konecnom dosledku sa naklady mozu vysplhat na uroven noveho riesenia.

Nechapem tvojej otazke: ja som nepisal nic o tom, ze by som nieco v Dubravke, Raci ci vo Vajnoroch menil.

Uzke hrdlo v CMO je jeden z viacerych problemov nasej elinovej siete. Dalsim je napriklad topologia siete ako hviezda.
Reakcia na: Marcelllooo #98811:

"Pri svojom porovnavani trolejbusy - elektricky mi davas predsa zapravdu!" - ja som porovnaval busy a trolejbusy, ty SAD.

"DEK kluce mozno mate ale len preto, ze ich spolu s firmou RYS vymyslela a ako pilotny projekt vyriesila R14." - Aha, cize vy ste to vymysleli. Nikde na svete to nefungovalo a vy ste to vymysleli. Je to original VAS napad 😃

"inspiraciou pre odpadove hospodarstve sme napriklad tym, ze nase navrhy su grom pripravovaneho uznesenia ms. zastupitelstva 4.3." - To ze niekto na miestnom zastupitelstve sa tym "inspiruje" neznamena ze s tym suhlasia obyvatelia.

"My mame za sebou realne vysledky, ty len prazdne slova. Vo vsetkych mnou menovanych oblastiach. " - BUD KONKRETNY!

AD ELEKTRICKY: Nepravda.
Reakcia na: merice #98809:
Autobusova doprava v Petrzalke nefunguje dostatocne. To mozes vidiet uz dnes
Reakcia na: Ike #98807:
Bolo to myslene tak ze vo vacsine casti su NS MHD busy 🙂
Reakcia na: Marcelllooo #98811:
stale nechapem ako moze prestavanie elin byt drrahsie ako vybudovanie novej siete...
a neviem co do toho zapajas Nivy, ked tam bude treba stavat novu trat tak ci tak...

niekedy pises grandiozne hovadiny... co chces menit na sieti v Dubravke, Raci a Vajnoroch?...

jediny problem nasej siete je uzke hrdlo CMO a znizena rychlost...
Reakcia na: merice #98804:
Prave v zabezpeceni tej preferencie je problem. Na uvedenych uliciach nemas stredovy vyhradeny pas...

Redukciou poctu pruhov zase prenesies problemy na IAD. Co je z hladiska preferencie MHD pred IAD v poriadku, ale sposobi to kolaps inde.

Re #98810 Ike: Kde chces umiestnit elektricky? Ake dopravno-urbanisticke riesenie pri tom navrhujes?
Reakcia na: 810zssk #98800:
V prvom rade si tu nepredstavil ziadne koncepcne a systemove riesenie... Ale to nechajme teraz bokom.

Pri svojom porovnavani trolejbusy - elektricky mi davas predsa zapravdu! Su lacnejsie, su ekologicke. Pri spravnom nastaveni (co nie je technicky ani iny problem) riesia dopravne potreby.

NS MHD - riesi sice jednu trasu, ale velmi podstatnu, z hladiska mesta a aj Petrzalky hadam tu najpodstatnejsiu. Nevylucuju, prave naopak, predpoklada, koexistenciu dalsich dopravnych subsystemov, ktore vyriesia zvysok.

Elektricka - neriesi dopravu do okolia Mlynskych Niv, Prievozskej a Dostojevskeho.

Re #98803 810zssk:
- DEK kluce mozno mate ale len preto, ze ich spolu s firmou RYS vymyslela a ako pilotny projekt vyriesila R14. 😉
- inspiraciou pre odpadove hospodarstve sme napriklad tym, ze nase navrhy su grom pripravovaneho uznesenia ms. zastupitelstva 4.3.
- My mame za sebou realne vysledky, ty len prazdne slova. Vo vsetkych mnou menovanych oblastiach.

AD ELEKTRICKY: je to drahsie a technicky tazsie zrealizovatelnejsie ako postavit NS MHD nanovo. Plus sucasna siet neriesi Nivy, Prievozsku, Dostojevskeho. Rovnako problematicka je topologia siete ako hviezda. A samozrejme CMO ako uzke hrdlo. To mas taky sumar argumentov, ktore si ziadal.
Reakcia na: merice #98809:
problem petrzalky je ako dostat eliny z jedneho brehu na druhy... potom by tam mala byt normalna elinova siet, ziadne hyperlahke metro... sever petrzky je v podstate sirsie centrum mesta BA (prizmurime a zavrieme obe oci)... lahke vlaky, resp rychloeliny by mali chodit tam kde nie je suvisla zastavba - vajnory (prizmurme oci), DNV, zahorska, jarovce, rusovce cunovo...
Reakcia na: 810zssk #98806:
Jaj. A to je blbé. Preto presadzujem električky. Hlavne na lavom brehu. Petržalka má dosť široké cesty na zvládnutie pozemnej dopravy na gumených kolesách. Lahké vlaky alebo elina z janíkovho dvora nerieši vela problémov s dopravou v Petržke. Je to iba jeden tah.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.