Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: stevo #98647:
Ano to je pravda. Lenze ja som pisal ze neplati ak ti pri prestupe meska bus tak sa ti predlzi aj platnost listka.
Reakcia na: 810zssk #98645:
je to tak. plati minutaz z grafikonu. kludne mozes sediet v buse aj hodinu, ak mas cestovat 8 minut a tvrdnete z zapche, Ty mas stale platny listok.
Reakcia na: Papyr #98644:
To som uz dakde cital, mozes mi o tom povedat viac?

Totiz, ze napajanie vlakovych lokomotiv nie je rovnake po celom Slovensku. Vies aj aky je tomu dovod?
Reakcia na: Ámos #98643:
Pokial viem pri meskani spoju sa platnost listka nepredlzuje.
Reakcia na: enumaelish #98628:
Isteze ano. Mestske poulicne drahy (elektricky, trolejbusy) pouzivaju napatie 600 V jednosmernych. Zeleznice maju v juznej casti Slovenska (vratane Bratislavy) 25000 V, striedave napatie 50 Hz.
Reakcia na: Ike #98642:
aj pri prestupovych. ak meskal bus a ty si nechytil pripoj pokutu ti odpustia. Len treba mat presne udaje aby mohli overit.
Reakcia na: ADANELY #98625:
zabudli ti tu napisat este detail... pokial cestujes BEZ PRESTUPU... a v CP je napisane ze cesta ma trvat 28 minut a cvaknes si 30 minutovy listok, ale autobus skysne v zapche na 2h a chyti ta revizor... tak potom ti revizor nic nemoze... pri bezprestupovych jazdach sa nemusis stresovat...

pri prestupe to uz nefunguje, lebo revizor nema ako zistit kolko cestujes a ktory spoj sa ako zdrzal
Reakcia na: Marcelllooo #98638:
"Je to zargon, ktori pouzivaju dopravny inzinieri."
Aha, takže už nie odborné výrazy, ale žargón.

Re #98640 810zssk: Neboj, možno aj problém perpetum mobile vyriešia. Veď aj na tom pracujú tímy odborníkov. ?
Reakcia na: Marcelllooo #98638:
Nevyriesia, lebo rozdielny profil kolesa sa da vyriesit jedinym sposobom a to vymenou vsetkych podvozkov co je maximalne financne nevyhodne.
Reakcia na: Marcelllooo #98633:
Ak si si nevsimol to ty tu pouzivas odborne vyrazy aby ti niekto uveril ze si odbornik aj ked si len demagog siriaci sprostosti. Tot vsjo na absurdity viac reagovat nebudem.
Reakcia na: Valec #98637:
No vidis, ze ani vysokoskolske studium ta nenauci vsetko a zdaleka ti nezklada opravnenie k arogantnej povyseneckosti, lebo sa ti nakoniec stane taketo nieco, ze ta nieco bude ucit dopravny laik... Odbornik sa uci cely zivot... ?

No a teraz k tej dopravnej matici. Je to zargon, ktori pouzivaju dopravny inzinieri. Je to sustava tabuliek, v ktorych su kvantifikovane relacie, dopravne potreby, dopravne vzdialenosti, casy, obmedzenia atd. (odtial termin matica), ktoru nechaju preist danym analytickym nastrojom z ktoreho vypadne prislusny dopravny model riesiaci uzemie v komplexnosti s danymi charakteristikami, s danou obyvanostou a danymi prudmi...

Re #98635 enumaelish: Tak to ti ja nepoviem. To sa treba spytat technikov, ktori tento problem riesia a hadam aj vyriesia.
Reakcia na: Marcelllooo #98633:
"Nevyznas sa v tom, nevies co je dopravna matica ani ake miesto zaujima v dopravnom modelovani a planovani."

Tak ťa ako veľkého odborníka poprosím pojem "dopravná matica" vysvetliť. Nakoľko ani počas 5 ročného štúdia na Fakulte prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov na Žilinskej univerzite som sa v odbornej literatúre s týmto pojmom nestretol.
Reakcia na: enumaelish #98628:
Samozrejme... ze je, do masin inu ine V ako do elin ? Dalo by sa to riesit trebars napajanim z tretej kolajnice a po vstupe do LEN elektickovej trate , by presla elina na pantograf/zberac na streche. Problem je a bude rozchod, nekompatibilita vymen, kolajnic a v neposlednom rade navestidla a predpis , co by to riadil ..ten by bol asi dlhsi nez stol, na ktorom sa taka blbost ako dual-premavka zrodila ?
Reakcia na: Marcelllooo #98633:
ano ale s tym aky profil kolesa majú eliny ako pohneš? ?
Reakcia na: 810zssk #98631:
Ja už platím!
Reakcia na: 810zssk #98626:
Velmi spravne si to teraz pomenoval. Nevyznas sa v tom, nevies co je dopravna matica ani ake miesto zaujima v dopravnom modelovani a planovani.

A miesto toho, aby si sa o to trosku zaujimal a aspon z casti sa nieco naucil, zacal si sa prejavovat tak, ako si prejavoval aby si vyzeral cool pred ostatnymi. Myslel si si, ze zosmiesnovanim ukazes aky si cool a mna zhodis.

Vypalilo to vsak presne naopak. Nielen v tvojom pripade.

Re #98628 enumaelish: Ano, je tam cely rad technickych problemov. Problemy su vsak na to, aby sa riesili.
Reakcia na: enumaelish #98628:
Samozrejme ze kombinovana trat je blbost!
Reakcia na: enumaelish #98629:
Vymysli a zaplat.
Reakcia na: Papyr #98627:
Viem, všimol som si ? takže elina alebo vlak pôjde u nás? Podľa mňa samotná myšlienka o sebe to kombinovať je kravina. Buď alebo!
Reakcia na: S499.1023 #98612:
No rozchodil by som ju s tým, že by busy chodili s minimálny meškaním t.j. - do 2min, vozidlá čisté a moderné.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.