Martin Fundárek - Priepustnosti: nuz, bohuzial grafikon nemam k dispozicii, takze to nemozem dobre posudit. Ale ked som isiel minule peso po trati od Technickeho skla do Devinskej, vlaky behali dost casto za nimi. Vlak by medzi ne asi este isiel vlozit, ale so zastavovanim na stanici bez vyhybky by asi bol problem (lebo by medzi casom asi dofical dalsi vlak). Ale ako vravim, to je len moj odhad na zaklade skusenosti - chcelo by to spravit nejaku analyzu ...
Vladimir
Ach ludia, vcera som si urobil opat radost ked som navstivil antikvariat (perfektna institucia - necitite nedostatok penazi) a kupil som si mapu Blavy z roku 1981. Seria sa mi doplna, coskoro budem mat vsetky. Je to velmi napomocne pri sledovani spletitych ciest vyvoja linkovej siete autobusov v BA, ktora este v ziadnej knihe a na ziadnej stranke nebola uspokojivo popisana.
Vedeli ste napr. ze linka c. 49 jazdila aj do centra k Kramarov na Jelacicovu alebo, ze prvou linkou na dnesnej Romanovej ul. v Petrzalke bola linka c. 46?