V MHD pracuju asi psychicky nevyrovnani magori.. ktori zatvaraju dvere, ked ludia nastupuju... a neotvaraju, ked chcu vystupit.... takym ***kom by som dal akurat podkurovat do pece a nie vozit denne slusnych ludi....
Presne ako hovori tr3mp. Aj ked ani COLORove zlate casy, ked som sa cervenokremovou automatikovou Karosou trepal v preplnenej 37 na Kramare, nie su na zahodenie No a potom prisiel vzorec 34+37+104+105+106 = 34+83...
Ja hovorim este o starsej historii. Najskor chodila 37 niekde ako vravel d3k0 a az potom z Dubravky cez Kramare Racko na Safko. Az neskor ju predlzili az do Petrzalky.
#9782: Konkretne kvoli comu? Snazil som sa to zadelit ale vyslo, ze bude lepsie ak to hodim sem.
Ach, nostalgia. Krasne casy vozenia sa v preplnenej 37 z Racka do Petrzky... ku koncu na nu aspon nasadili 741, potom sa v nej uz aj dalo dychat. Ale to som bol este male detssssssko Dnes nie je ziadna linka priamo spajajuca Racko a Technopol, skoda.
Aj ja sa pridam s historiou - taka 116ka pri vzniku chodila na konecnu Staromestska. Bolo to obratisko pri Kapucinoch?
Martin: Boli kratke obdobia, ked tie linky jazdili aj divne a akurat vtedy sa robila mapa, tak je to tam tak, ako je. 37ka povodne chodila tusim z Hl. stanice ku Stavingu.
Keby nebolo vynalezu oblastneho oznacovania liniek, tak by mozno este zopar liniek chodilo tak ako predtym. Navnada pre historiofilov: Uz v blizkej dobe pribudnu zoscanovane zmeny v MHD za roky 1992 a 1993 (iba eliny a tbusy) a 1994 - 6/1999. Mozete sa tesit
Z:
Poznatky o kľbových plyňákoch môžu mať iba štyria vodiči! Neviem ským si hovorila, ale určite ti dal trochu skreslené info. Ak niečo o kľbových plyňákoch budeš chcieť vedieť, radšej sa opýtaj mňa.
A k tým označeniam za typom vozidla, to označuje výbavu a výstroj vozidla.
hhhmmm to boli časy, škoda že sú už preč (myslím, že je už veľa vecí v BA zbúraných a BA sa dosť zmenila, že je preč socík to je OK), malo to čosi do seba...
Ad nostalgia: celkom sranda bola aj obchadzka trolejbusov po Mlynskych nivach od Kosickej smerom von z mesta, teda popri tej (vlastne uz tiez byvalej) zeleznicnej vlecke. Stlpy tam tusim vidno este dodnes.
Parada bola aj, ked som sa ako maly vozil z nasho noveho panelaku 27ckou cez staru Petrzalku a Most SNP. Za Namestim hraniciarov cez rameno a potom krasna cesta pomedzi domceky a cez zeleznicne priecestie cez trat na most.
Martin Fundárek - Priepustnosti: nuz, bohuzial grafikon nemam k dispozicii, takze to nemozem dobre posudit. Ale ked som isiel minule peso po trati od Technickeho skla do Devinskej, vlaky behali dost casto za nimi. Vlak by medzi ne asi este isiel vlozit, ale so zastavovanim na stanici bez vyhybky by asi bol problem (lebo by medzi casom asi dofical dalsi vlak). Ale ako vravim, to je len moj odhad na zaklade skusenosti - chcelo by to spravit nejaku analyzu ...
Ad priepustnosť železníc - na železničných tratiach je dosť prázdno - aspoň v porovnaní s výkonmi za boľševika. Rozhodne by sa tam našli trasy vhodné aj pre elektičkovlaky. Podmienkou je iba dokončenie rekonštrukcie tunela pod Kalváriou, pretože tam sa jazdí zväčša po jednej koľaji.
Ad nostalgici:
46-ka premávala do Petržalky od Kapucínov. Točila sa okolo dnešného súdu.
49-ka - trúfam si takmer s istotou tvrdiť, že na Jelačičovu nepremávala. Prepravu na Kramáre zabezpečovali autobusy 37, 42 a 44.
Trolejbusy cez Obchodnú a krížom cez Staromestskú - pôvodne premával trolejbus 14 jednosmerne od Zimného štadióna cez Obchodnú, Kapucínsku, Škarniclovu, Palisády, Zochovu a Obchodnú späť k Zimáku. Neskôr bol presmerovaný cez Mierko na Šulekovu a jeho trasu v centre zaujala 15-ka. Počas výstavby križovatky na Mierku chodili trolejbusy 13,14,15,17 cez Obchodnú. V tom čase však už, myslím, nechodili zo Zochovej priamo, ale cez Pilárikovu a Kapucínsku.
Papyr, Vladimir: Tie mnoziny sa prelinaju, ale nie uplne. V BB su dve vozovne - pre autobusy a pre trolejbusy. Trolejbusova vozovna zabezpecuje par autobusovych liniek (zcasti) a jeden nocak. Do tohtorocnej jari mali ako zalozaka autobus. Ale naozaj sa mohlo stat, ze dotycny v zivote nesedel za volantom I280. Aspom bola sranda.
Z #9802 Ono sa to moze stat aj bez rebrika. Jedneho vodica nocaka raz stopli policajti. Ako zastal pocul buchot na streche. Od polisov sa dozvedel ze mal ciernych pasazierov. Jedneho chytili, druhy usiel.
Pripájam sa do klubu nostalgikov malým príspevkom.
To boli časy keď som cestoval trolejbusom 17 po Obchodnej, popri starej SNR a Kapucínskom kostole,
po Kapucínskej cez most po ktorom idú eliny do tunela, Zámockej na Mudroňovu. Dole po Palisádach, Zochovej, krížom cez terajšiu Staromestkú, popri terajšom najvyššom súde, popred starú SNR na Obchodnú do mesta.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kami
Z #9802 Ono sa to moze stat aj bez rebrika. Jedneho vodica nocaka raz stopli policajti. Ako zastal pocul buchot na streche. Od polisov sa dozvedel ze mal ciernych pasazierov. Jedneho chytili, druhy usiel.