Reakcia na: linda69 #98040:
V Dubravke sice lezia, ale nemaju ziadne busove spojenie... takze je to v podstate to iste... inak mam dojem ze tabula vstupu do MC Dubravka je medzi tymito dvomi zastavkamiMne je po pravde dost jedno ci uz bude trat otvorena alebo uzavreta... v tuneli bude vyssia hlucnost, bude narocnejsia udrzba trate, bude tam 24h. umele osvetlenie a pre ludi bude tazsie sa dostat na zastavku. Takisto je prevadzka ohrozena v pripade zaplav. Ak bude elektricka povrchova, zase bude vacsi problem s mimourovnovym krizovanim. (aj ked sa to da riesit) - takze teoreticky je povrchovy variant lacnejsi a lepsi. Osobne si ale myslim ze aj podpovrchovy variant elekricky je ovela lepsi ako stavba vlaku bez elektricky.
Lubomir
Lenze ono sa neda rozsirovat komunikacie donekonecna a neda sa to robit vsade... Tie tisice vodicov ktore po tych cestach jazdia (a medzi ktorych patria aj mestsky poslanci) jaksi nestoja o okliestovanie ich automobiloveho priestoru. Navyse ked vezmes upchatu cestu a vezmes jeden pruh pre busy tak ju tym definitivne ucpes.