Máš pravdu. Na druhej strane, Malcelllooovi treba uznať jednu vec, že sa pokúsil o nejaký vlastný návrh riešenia. To treba oceniť, málokto z kritikov jestvujúcich návrhov to dokázal. Len keby chcel diskutovať a nie iba presviedčať iných o vlastnej pravde.
1a) myslel som plytký tunel ,čo Vám zrejme mohlo byť jasné z citovaného - neodpovedali ste
1b) v otázke bolo či zástavba developerom (ktorý má ako "protislužbu" zakryť trať) už nie je barierny efekt + zahustenie výstavby (mimochodom zvýšené náklady si developer poväčšine nahradí väčšou/vyššou/hustejšou zástavbou) - neodpovedali ste
2.) No asi o ekonomike viete ... a opäť KLAMETE.
Pri rekonštrukcií potrebujem dve položky X (peniaze na udržbu súčasnej trate) + Y ( peniaze na prestavbu)
Pri novom systéme potrebujete X (peniaze na udržbu súčasnej trate) + Y (peniaze na rekonštrukciu niektorých častí starej trate) + Z ( nová trať)
Dovolím si nesúhlasiť. Orlominerálka Diaľničná sem síce vletel ako veľká voda, všetkým vynadal do debilov, veľmi ťažko sa vzdával svojich právd ale evidentne mal prehľad a nekafral do vecí, o ktorých by nemal ani šajnu. Takže by som ho staval rádovo vyššie ako tohto projektového manažéra pre protireťazcové zákony a domové samosprávy.
Filiálka podľa tohto projektu nemôže byť druhou hlavnou stanicou. Počet koľají, ktoré má podľa projektu mať, je na to absolútne nedostatočný. (Pre porovnanie: súčasná hlavná stanica má deväť koľají pri nástupištiach - ak zanedbáme šieste nástupište - železnice sa snažia viesť veľa vlakov cez ňu ako tranzitné, a pri tom všetkom nepostačuje. Filiálka má mať štyri alebo päť, presne sa mi to teraz nechce hľadať.)
Ja som sa nepýtal na autorizovaných architektov a autorizovaných stavebných inžinierov, ale na autorizovaných DOPRAVNÝCH inžinierov. Takže kladiem otázku znova:
Kto je to "autorizovaný dopravný inžinier"? Autorizovaný kým a na čo? Na základe akého predpisu?
Tie CSS sa nemali začať stavať, kým nebolo jasné kto urobí signálne plány. Na druhej strane ma to neprekvapuje... A stavím sa, že tak ako sa dokxxvila preferencia, ako sa dokxxvila doprava na Dlhé Diely, tak to bude aj s tou pepkou ?
1b) V prípade električky by nemohol byť nútený? To je nejaká fyzikálna vlastnosť plytkého tunela?
2) S ľuďmi, čo sa titulujú projektoví manažeri, mám tie najhoršie akúsenosti. Nepíš o tom, čomu nerozumieš - aký je podľa teba rozdiel medzi "koľajnicami a podvalmi" a "zvrškom".
3) Ako sa do lesa volá...
- A co sa tym principialne vyriesi?
- Tunel ma byt spolocnou tratou ZSR a NS MHD, preto je to zdruzna investicia Bratislavy a statu
- Ano, lebo podla vsetkeho budu prevadzkovatelom tohoto systemu, minimalne ZSSK bude mat na tom vyrazny podiel. ZSSK by malo dostat koncesiu na tuto trat a Bratislava by sa podielala prostrednictvom BID.
- ake nove spojenia poskytne? Nie som si ziadnych vedomy.
- ano, resp. uvolnene kapacity z petrzalky mozu pomoct v tychto castiach
Keby nejaký "socialistický pajác" nevymyslel, že Bratislava musí mať metro, pretože o pár rokov bude mať 1 000 000 obyvateľov, bol by tu systém tram a nič by nestagnovalo.
A mimochodom náhodou ak niekomu spomeniete San Francisko - nevybavia sa mu práve električky ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike