Z hľadiska cestujúceho je omnoho výhodnejšie umiestňovať zastávky ZA križovatkou. V stayrom usporiadaní Kamenného námestia si nemal šancu nastúpiť na električku, ktorá prichádzala zhora, musel si sa vopred rozhodnúť, či pôjdeš na jednu alebo druhú zastávku.
Takže nikdy nič nekúpime, lebo sa to nikdy tak nerobilo a nie sú na to haly? To mi veľmo pripomína argumentáciu istých pánov v DPB kedysi. Pri opravách väčšieho rozsahu sa vozidlo dá rozpojiť, však do ÚD sa nevojde ani celá kachna a opravuje sa. Mimochodom, také dlhé vozidlo sa dá BEZ problémov opravovať na kanáli DO aj v JD aj v Krasňanoch. Je presne tak isto dlhé ako 2xT3.
Jáááj, takže postavíme tak 18 m vysoký nadchod, aby horné rameno schodiska krylo to dolné.
A indivíduum myslím nie je fyzikálnou vlastnosťou podchodu. A o tom prevýšení sme sa ešte stále akosi nebavili...
Konkrétne na Kamennom nám. si myslím, že to riešenie čo tam bolo do r. 1998 nebolo po tom, čo sa po zmene trasy L 7, zriadila zastávka pre L 1 a 7 na Nám. SNP dobré.
Okrem toho, kde je napisane, ze nater/logo DP musi byt striktne vo farbach mesta. Aj OLO budeme premalovavat z oranzovozltej ci aka to je na cerveno-bielu?
Viem, že na to mesto peniaze nechce mať, ale to je v podstate pre nás to isté, ako by ich nemalo...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo