Z hľadiska cestujúceho je omnoho výhodnejšie umiestňovať zastávky ZA križovatkou. V stayrom usporiadaní Kamenného námestia si nemal šancu nastúpiť na električku, ktorá prichádzala zhora, musel si sa vopred rozhodnúť, či pôjdeš na jednu alebo druhú zastávku.
Takže nikdy nič nekúpime, lebo sa to nikdy tak nerobilo a nie sú na to haly? To mi veľmo pripomína argumentáciu istých pánov v DPB kedysi. Pri opravách väčšieho rozsahu sa vozidlo dá rozpojiť, však do ÚD sa nevojde ani celá kachna a opravuje sa. Mimochodom, také dlhé vozidlo sa dá BEZ problémov opravovať na kanáli DO aj v JD aj v Krasňanoch. Je presne tak isto dlhé ako 2xT3.
Jáááj, takže postavíme tak 18 m vysoký nadchod, aby horné rameno schodiska krylo to dolné.
A indivíduum myslím nie je fyzikálnou vlastnosťou podchodu. A o tom prevýšení sme sa ešte stále akosi nebavili...
Konkrétne na Kamennom nám. si myslím, že to riešenie čo tam bolo do r. 1998 nebolo po tom, čo sa po zmene trasy L 7, zriadila zastávka pre L 1 a 7 na Nám. SNP dobré.
Okrem toho, kde je napisane, ze nater/logo DP musi byt striktne vo farbach mesta. Aj OLO budeme premalovavat z oranzovozltej ci aka to je na cerveno-bielu?
LBC a SPP sú reklamy.. A niečo, čo bolo myslené ako reklama, by sa nemalo stať náterom.... Takže tieto dve môžeš rovno vylúčiť..
Myslím, že aj keby mal byť jednotný mestský náter, nemalo by sa postupovať tak ako to spravila ZSSK bez ohľadu na dizajn vozidiel..
Myslím, že ten náter, čo majú 15Tr by mal na nich aj zostať, a na nové NP vozidlá vymylieť nejaký iný, samozrejme v rámci farieb mesta.. Samozrejme rovnaký náter by mohli dostať aj nové NP autobusy... takto by sa to postupom času zjednotilo..
U električiek by mal byť vybratý jeden z tých, ktoré tu už máme.. Podľa mňa buď K2S, alebo T3P... A tento náter by mal byť postupne aplikovaný na všetky električky, bez ohľadu na to, či je to T3, T3P, K2S...
Ďaleko výhodnejšie by bolo úplné zaslepenie všetkých ulíc vedúcich do tejto križovatky (Štúrova, Dunajská, Špitálska a Nám. SNP) a v križovatke spraviť veľký koľajový triangel a v rámci neho moderný prestupný terminál.
"e potrebné postaviť nové haly a na to teraz financie rozhodne nemáme"
A ty si nejaký finančník, že vieš na čo toto mesto má a na čo nie? Už iná vec je na čo chce mať a na čo nechce.
Re #94554 bwd: Vieš, aj to umiestnenie ZA križovatkami má svoj význam Je výhodnejšie postaviť sa na jednu zastávku za križovatkou a tam počkať na spoj hociktorej linky daným smerom ako behať hore-dole po križovatke podľa toho, z ktorej zastávky to pôjde skôr.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo