Jedna otazka pre tych z Vas co robia s palubakmi:
V pripade ze vodic manualne zada ciel, ale nestlaci tlacidlo odklon, tak sa ciel na vonkajsiom BUSEcku sa zmeni, ale zastavky sa vnutri dalej posuvaju podla CP, ze? V takom pripade ked voz pride na konecnu tak co bude von? Ciel sa zmeni na dalsiu jazdu, alebo zostane to co tam bolo nahodene manualne? Dik za odpoved
Tie K2S sú predsa modernizované K2 nie? Teda keď by sa pristúpilo k modernizovaniu aj zvyšných K2 do nich by sa mohol vložiť ten stredný (tretí) článok, nie?
Mňa už koľkokrát naháňali osožáci po Skalke, či Novom Meste a vždycky som im zdrhol. Z policajných zložiek najviac nenávidím osožákov, to sú také úžernícke mrchy.
Re #94483 zakaznik: Oni majú oči všade. Ale na mňa sú very shorty ?
Re Daniel #94445: To kto a kde Ťa nahlásil? Ja keď som fotil ten prezentačný DB poschoďák v TT a zistil som, že mám blbo slnko, tak mi nejaký pracovník už zďaleka mával, že nech prejdem do koľajiska...
Áno, to s tou svetelnou signalizáciou by bolo najlepšie.
Re #94476 Andrej Haluška: Ja sa zas vždy snažím vyhnúť podchodom. ☺ No predpokladám, že výstavba a udržiavanie nadchodu vyjde lacnejšie než u podchodu.
V čom ako by bol nadchod lepší? Nadchod je demencia. Ja mám osobne tendenciu sa nadchodu aj nelegálnou cestou vyhnúť. Je tam podstatne väčší výškový rozdiel, jeho schodnosť poslieha omnoho viac poveternostným vplyvom atď.
V čom by bol nadchod lepší? Jedine, že na ňom nebude taký bordel, ale to aj tým, že ho bude využívať menej ľudí. Pri podchode netreba prekonávať taký výškový rozdiel.
Najlepšie by bolo priecestie pre chodcov so svetelnou signalizáciou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos