A len tak mimochodom, aká je súvislosť medzi blízkosťou Bratislavy a peknosťou a čistotou mesta? A kde má byť podľa Teba pešia zóne v dedine, ktorá je desať kilometrov dlhá a jej os tvorí cesta I. triedy? Pri Veselej krčme či pri Stupavskej krčme?
Však samozrejme, ale pajzel to podľa mňa je. Myslel som si, že keď to je blízko Bratislavy, tak to bude pekné, čisté mesto s peknou "pešou zónou", ale opak je pravdou ? A ohľadom Maďarov - mal som na mysli zvolenských - tí sa nevedia zlúčiť s tým, že už jazdia trolejbusy tak si vymýšľajú tie svoje linky X3 etc ?
Myslím, že by si sa mal krotiť s vyjadreniami na adresu Stupavy, Maďarov a podobne. Ty si člen Slovenskej Pospolitosti, či ako sa tá hŕstka zakomplexovaných dengľavých náckov volá?
ved to.. i tu pri brodnej ho vobec nebolo treba lebo je tu rema a kusok je jednota, co bohate staci. ale tak co zmoze hlas "ludu" .. hlavne ze sme prisli o dalsiu zelen ale za to tu bude viac aut, ten kto to schvalil tu nebyva tak ludia mali jednoducho smolu..
Tak ja teda neviem, ale SL tazko moze niekto konkurovat, jedine v pripade intervalo, co vsak v Stupave nevidim tak ruzovo, lebo tadial prechadza vela spojov SL do obci v okrese MA ktore tam zastavuju...
SL ma v podstate najmladsi vozovy park na slovensku, relativne luxusny a ta firma evidentne robi pre cestujucich... narozdiel od DPB... Kreteni vodici sa najdu vsade a aj mne sa stalo ze ma skoro vodic SL prizabil (ale zas sa mu necudujem, lebo som 20SK platil 500korunackou a vydal mi aj v drobnych, ktore sa mi nasledne zosmykli a poparali do jeho kasy a samozrejme nie zatriedene ? ? ? ), no tych negativnych skusenosti so SL mam daleko daleko menej (mozno doslova par) ako s DPB a to uz vzhladom na to ze vyuzivam vacsinu casu IGK, vyuzivam DPB a SL porovnatelne casto...
Pre boha, to si mal hneď povedať ? Aj tak som Ti od začiatku neveril, pretože by to síce konkurencia bola, ale väčšina pôjde furt SlovakLines. Aj tak je Stupava taký pajzel, pokým je nedostatok vodičov a vozidiel, tak netreba im tam zbytočne posielať naše vraky. Alebo ako sa hovorí - na Axer nemá nič ?
Reálne skúsenosti mám také, že z hľadiska spoľahlivosti naozaj niet čo vytknúť. Z hľadiska jazdných vlastností také, že Daewoo si môže pochvaľovať len ten, kto nikdy v ozajstnom aute nesedel ? . Mal som všetky škodovky od 1000 MB po aktuálnu generáciu okrem Superblba a taktiež sa nemôžem na nič sťažovať. Okrem toho som ale pracovne vystriedal všemožné značky od spomínaných Daewoo cez Hnisany, Sople až po VW, Mercedes a BMW a môj záver je jednoznačný - už nikdy iné auto, než nemeckého pôvodu, pričom pre tento účel sa Sopel nepovažuje za nemeckú značku ? . Ale moje srdce bije len pre Schadefabriku.
NIKDY to tak nebolo až na drobné výnimky, na priemyslovke vás učili bludy, nič si z toho nerob, podobné bludy učia aj na VŠ dopravných. Rovnaký typ motora používali trolejbusy Tatra T86 (predvojnové) a Tatra T401 (jeden prototyp, nikdy sériovo nevyrábaný). Inak nikdy trolejbusy nepoužívali rovnaký typ motora ako električky. Trolejbusy boli trojnápravové, so štyrmi trakčnými motormi zapojenými sérioparalelne. Napájacie napätie pre obe trakcie je v BA 600 V.
Samozrejme, že 250 Nm Fóbie nemá ten komický japonský motorík ani omylom. Z toho potom nie subjektívne ale OBJEKTÍVNE vychádza diesel lepšie ? . Zásadnou výhodou diesla bolo to, že som ho nemusel držať v ryčiacich otáčkach ale pozbieral sa z akýchkoľvek. Nehovoriac o tom, že japonský nezmysel sa nepozbiera, ani keˇˇd ho držím v piatich tisícoch.
Zodpovedného alebo voz ? ? Mám pocit, že niektorí zodpovední činitelia Divízie autobusovej dopravy sú natoľko posadnutí sovjimi koníčarskymi aktivitami, že im uniká tristný stav toho, čo majú v náplni práce.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider