jasne, Dulovo nám. je dosť výlučne rezidenčná oblasť, miletička je od duláku pár metrov.
Jediné prečo to považujem za zaujímavé je prepojenie na Vajnorskú a časom možno aj Ružinov a ďalej (letisko, Vrakuňa), len tieto smery od Petržalky budú snáď +- riešiť hlavne železnice (Nové Mesto, Ružinov, Trnavské mýto, Letisko). Primárne to pre mildu a dulák nemá zmysel stavať. Nemá. ☺
Trnavské mýto - hlst je náchylné na výkyvy aj vzhľadom na výkyvy a neprekrývateľné intervaly liniek.
Takže ty sa raz odvezieš v plnej 201 ale za ňou pošlape 61 alebo 74 s luftom. Tam si moc nevyberieš.
Ono keby sa to podzemou potiahlo až na HLST zo stanicami Trnavké mýto, Račianske mýto a Hlavná stanica, tak by to bolo ešte o doť plnšie a využívanejšie. Medzi HLST a Miletičkov býva 201 dosť narvatá, čo som pár krát ňou išiel a nečakal som to.
Ono by to tadiaľ mohlo byť zaujímavé, ale nie v dohľadnej dobe - dá sa vymyslieť desiatka zmysluplňejších tratí.
Okrem toho by som sa k tomu nepriklonil vzhľadom na existujúcu a plánovanú koľajovú infraštruktúru.
Centrum to neobslúži a vprakticky rovnakom smere sa pripravuje ten skvostný dopravný zázrak vzoru krtko.
Áno, máš pravdu, je to rýchle spojenie Dvorov a Patrónky. Ale je tu jeden značný problém. Keď sa pozrieš do jej cestovného poriadku, zistíš, že je to taký "občas - spoj". Takže ja osobne keby som išiel v danom úseku, rozhodol by som sa pre L83, aj keď je pomalšia. Ibaže by som mal šťastie a L92 by akurát išla. ?
Ďakujem za aktualizáciu mapky k 19.11.
Len malá drobnosť pri ďalšej oprave by bolo možno dobré doplniť L180 - na terajšej mapke nemá uvedenú druhú konečnú na Holíčskej a to, že ide cez Smolenickú a Jiráskovu.
Predstav si, išiel som v 39 a viem aká tlačenica tam býva. Ale rovnako som stál v zápche na moste Apollo za 68 a keď zatiahla do zastávky na konci mosta, tak pri obiehaní vyzerala dostatočne plná.
Tí ktorí sa tlačia v linke 68 napríklad. Samozrejme že to nie je cieľový stav, nadväzuje na to zámer spraviť podzemnú trasu z Miletičovej na HLST. Ja viem že je tam podchod aj to že tam má viesť železnica. Nevidím to ako neprekonateľné. Detto odbočka z Miletičovej na Vajnorskú smerom k Polusu by sa mohla obnoviť.
No to je, s prepáčením, pekná blbosť. A kto by tade ako mal chcieť cestovať?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
Jediné prečo to považujem za zaujímavé je prepojenie na Vajnorskú a časom možno aj Ružinov a ďalej (letisko, Vrakuňa), len tieto smery od Petržalky budú snáď +- riešiť hlavne železnice (Nové Mesto, Ružinov, Trnavské mýto, Letisko). Primárne to pre mildu a dulák nemá zmysel stavať. Nemá. ☺