Trnavské mýto - hlst je náchylné na výkyvy aj vzhľadom na výkyvy a neprekrývateľné intervaly liniek.
Takže ty sa raz odvezieš v plnej 201 ale za ňou pošlape 61 alebo 74 s luftom. Tam si moc nevyberieš.
Ono keby sa to podzemou potiahlo až na HLST zo stanicami Trnavké mýto, Račianske mýto a Hlavná stanica, tak by to bolo ešte o doť plnšie a využívanejšie. Medzi HLST a Miletičkov býva 201 dosť narvatá, čo som pár krát ňou išiel a nečakal som to.
Ono by to tadiaľ mohlo byť zaujímavé, ale nie v dohľadnej dobe - dá sa vymyslieť desiatka zmysluplňejších tratí.
Okrem toho by som sa k tomu nepriklonil vzhľadom na existujúcu a plánovanú koľajovú infraštruktúru.
Centrum to neobslúži a vprakticky rovnakom smere sa pripravuje ten skvostný dopravný zázrak vzoru krtko.
Áno, máš pravdu, je to rýchle spojenie Dvorov a Patrónky. Ale je tu jeden značný problém. Keď sa pozrieš do jej cestovného poriadku, zistíš, že je to taký "občas - spoj". Takže ja osobne keby som išiel v danom úseku, rozhodol by som sa pre L83, aj keď je pomalšia. Ibaže by som mal šťastie a L92 by akurát išla. ?
Ďakujem za aktualizáciu mapky k 19.11.
Len malá drobnosť pri ďalšej oprave by bolo možno dobré doplniť L180 - na terajšej mapke nemá uvedenú druhú konečnú na Holíčskej a to, že ide cez Smolenickú a Jiráskovu.
Predstav si, išiel som v 39 a viem aká tlačenica tam býva. Ale rovnako som stál v zápche na moste Apollo za 68 a keď zatiahla do zastávky na konci mosta, tak pri obiehaní vyzerala dostatočne plná.
Tí ktorí sa tlačia v linke 68 napríklad. Samozrejme že to nie je cieľový stav, nadväzuje na to zámer spraviť podzemnú trasu z Miletičovej na HLST. Ja viem že je tam podchod aj to že tam má viesť železnica. Nevidím to ako neprekonateľné. Detto odbočka z Miletičovej na Vajnorskú smerom k Polusu by sa mohla obnoviť.
Nie je problem si tu robit reklamu, pokial na danej stranke nie su ukradnute veci z imhd.sk a jej autor nie je arogantny, pripadne si na dalsich miestach robi z tohto webu srandu...
derik, viac krat som to skusal. vystupil som z 83 na Patronke tak, ze mala ist podla grafikonu 92 (a +- aj isla), zviezol som sa s 92 asi 50 km/h rychlostou po cca dialnici na Dvory a cuduj sa, nastupil som na tu istu 93, na ktoru by som prestupil aj z mojej 83 keby som nespekuloval s 92.
V tomto useku nie je 92 ziadna vyhra. Taktiez ani v dalsom useku z Dvorov na Holicsku (kde sice priamo 92 nestoji, ale blizko, cca ako 93, 59 co idu z Dvorov.) ked nestihnes 92 na strecnianskej/Sintavskej, stale ju mas sancu stihnut na Dvoroch tak, ze ju dobehnes s 93,94,59 zo Smolenickej, kam sa dostanes z Holicskej 94,68 a na Holicsku prides bud pesi alebo 99.
92 je VW linka, ktora zbiera po celej petrzalke volkswagnakov, pre obycajnych cestujucich je len mala pomoc.
Už som si zistil definície:
Dopravca - Prevádzkovateľ dopravy pre cudziu potrebu a jeden z účastníkov prepravného vzťahu. Na trhu dopravy vystupuje s ponukou dopravných služieb.
Prepravca - Súhrnný názov pre odosieľateľa a prijímateľa.
Prosím o opravu ak je to nesprávne. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Ono keby sa to podzemou potiahlo až na HLST zo stanicami Trnavké mýto, Račianske mýto a Hlavná stanica, tak by to bolo ešte o doť plnšie a využívanejšie. Medzi HLST a Miletičkov býva 201 dosť narvatá, čo som pár krát ňou išiel a nečakal som to.