myslim, že ta trať cez Slavičie tunelom asi nie...teda pokiaľ viem tak je tam dosť zložite podložie - prave kvoli nemu vraj mali problemy aj so Sitinou + je tam vysoka podzemna voda
Mam aj vlastne fotky, ktore su omnoho velavravnejsie ako tieto v tomto linku http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1210 , ale aspon daco, najma v Šamoríne je to dávno stratena vec, ale jedine pozitivum je asi to, ze z byvalej stanice sa zachovali vsetky objekty z ktorych sa stali dost luxusne domce.
jaj jaj jaj... dnes mam blbu naladu,ale fakt sa musim spytat, preco su ludai taky prij...... pritrafeny??? ?
-krachuje nam MHD ale my zavadzame linky ktore uz existuju a chvalime sa nimi...
-rusime zeleznicne trate kde by uz davno v zahranici premavali moderne supravy a boli by ekologickou nahradou za busy
-znizujeme bezpecnost autobusov vedomim odstatnovanim bezpecnostnych prvok...
atd...
No, ja tam tiez nechodim kazdy den, naposledy som tam bol tak 4 roky dozadu, no pochybujem, ze by sa tam zmenilo daco k lepsiemu, bolo to v zufalom stave a ako to byva na Slovensku,rozkradnute, rozpredane, rozparcelovane...ako taka pamiatka je este na useku Kvetoslavov Šamorín kde najdes zopar kolajnic, dake podvaly ale vsetko zabezpečovacie zariadenie je davno preč, niekede zostal uz len vyvyseny nasyp bez nicoho, pri vstupe do Šamorina byvalu trasu trate zaberaju zahrady,ulice a nove domy,je to smutne no bohuzial trat v povodnej trase uz asi nikdy nebude
Možno to sklo nedoreže, ale jeho malé čiastočky sa môžu dostať napr. do oka... Ja som nemyslel až tak silné brzdenie - teda, človek by nepreletel dopredu, ale do skla by narazil (a keby tam nebolo, tak by nenarazil).
Ak je tam to sklo pri dverách také dobré, prečo ho mnoho vozidiel MHD nemá? A prečo také nemajú napr. vozidlá Slovak Lines?
Re #87694 eripmav: Áno, videl som ten dokument, ale nezapamätal som si ho tak dobre ako ty.
Mam otazku ohladom tej elektricky do Šamorína, ako si to predstavujes?Totiz ostatne alternativy su ako-tak realne pretoze existuju aspon trate ale ta trat, respektiva odbocka z trate Bratislava-Komarno v Kvetoslavove...neviem ci si sa pozeral len na mape, ale realne z tej trate vela nezostalo nehovoriac o tom, ze ta trat v okoli Šamorina a v nom je definitivne mimo...rozpredane pozemky a z byvalich budov su prerobene domce pre zbohatlikov...
mi hovor, ze nefunguje preklad 93 a 94
som minuly tyzden rano prisiel na Zochovu L84 a akurat som cez predne okno videl, ako zdrha 94. pocas cakania prisla postupne 83,93,80,93 a az potom konecne aj 94...
Ono by inak aj bolo dobré keby okrem prepojenia Filiálka - Petržalka, bolo aj prepojenie v smere Lamač - Petržalka vlakovou traťou pre vlaky idúce z ČR do Maďarska cez Gyor a zriadenie stanice v mieste Slávičie údolie. No nakoľko je to územie plne zasvätené Sitine a kope poprepletaných ciest neviem ako by sa to tam zvládlo,lebo tunel to nerieši vždy. Ide aj o hľadisko geológie, či skladba zemín a hornín je dosť pevná na to aby sa nezosunula vplyvom rôznych tunelov a podkopávok. ?
pod pojmom elektricka by som si rad predstavoval nieco take ako je TEŽ... proste preferencia, dynamika a nie obluky kde sa prechadza 5kmh a semafor kazdych 50m a ked nie semafor tak zastavka...
a potom, kiez by dpb radsej namiesto zavadzania pipipiliniek zaviedol nieco ako S-Bahn... ked uz chce robit dopravu na regionalnej urovni?
nebolo by to dobre? BA-Svaty Jur-Pezinok-Senkvice, BA-Ivanka-Bernolakovo-Velky Biel- Senec
BA-Lamac-DNV-STupava
BA-Lamac-DNV-Zohor
BA-Malacky
BA-Samorin
verim ze raz sa toho dozijem, ze tu budu premavat moderne elektricke jednotky s intervalom 15-30minut
Pravda je tá, že 93 a 94 vezú cestujúcich najmä na SAV a Hlavnú stanicu a ráno (pred 7:00) keď idem ja do školy 93 a 94 idú poloprázdne. Uznávam,že je to luxus. No preklady liniek 93 a 94 sa nedaria - dosť často idú 93 a 94 naraz! (A to asi možno dosť ľudí nevie o tom,že okrem linky 95 mali mať aj 93 a 94 interval 3 minúty ráno,ešte že sa tak nestalo. Kľudne by mohli 94 odkloniť na Rusovskú cestu a namiesto nej na Holíčsku poslať 83,lenže je tu problém premávky cez víkend a pod... zamotané.
No samozrejme za predpokladu trate s rýchlodrážnym charakterom v úseku DNV - Dúbravka, poprípade alternatíva vedená cez Patrónku, rýchlod. úsek DNV - Patrónka. A ešte vzdialenosť zástavok nie pod 400metrov!
predstavy su to sice pekne, urcite aj realizovatelne, ale nie v BA a pri sucasnej BM/DPB garniture ?
zial, este by bolo dobre zadefinovat pojem elektricka a trat... pretoze pri predstave sucasnej elektricke z niv do dnv mi beha husia koza po chrbte (predstava terigania sa 20kmh cez mesto, statie na kazdom semafore, rozhegana trat...) - radsej ten autobus;)
Ešte aby si nemal pocit,že na spojenie DNV - ASMN kašlem lebo si spomínal 21 tak by potom šlo kľudne ak električka pôjde do DNV spraviť električkovú linku DNV - Dúbravka - KV - tunel - Kamenné nám. - ASMN - Prievoz - Dolné hony
Asi zadrem kravinu ale k Nivám by sa určite oplatilo zaviesť električku cez Dunajskú. Na Kamennom by možno vznikol maglajz ale lepšie by sa šlo zo starého centra na Nivy. Trať by mohla pokračovať potom do Ružinova a Dolné hony ako náhrada za narvané trolejbusy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Amoral