Martyk:
Super linky, najma ten druhy. Su tam fakt moc krasne obrazky. Ale som velmi prekvapeny co som sa docital o tej trati, to je velmi zaujimavy sposob stavby. Kolajnice zvarit, popretkavat s rozchodnicami, dvihnut iba na take tycky a vsetko zaliat betonom. Prazec alebo velkoplosny panel VUIS nepoznaju? Teda na priamej trati, v oblukoch (ako pisu) je klasicka trat ako ju poznami aj u nas. Inac, ked to zaleju, tak ako potom opravuju trat (priame useky)??? Vsetko vykopat a prekne znovu? Vsak to je priserna robota rozbijat betonovy odliatok. Ak nevies co myslim, tak hore som uviedol link.
Super linky, najma ten druhy. Su tam fakt moc krasne obrazky. Ale som velmi prekvapeny co som sa docital o tej trati, to je velmi zaujimavy sposob stavby. Kolajnice zvarit, popretkavat s rozchodnicami, dvihnut iba na take tycky a vsetko zaliat betonom. Prazec alebo velkoplosny panel VUIS nepoznaju? Teda na priamej trati, v oblukoch (ako pisu) je klasicka trat ako ju poznami aj u nas. Inac, ked to zaleju, tak ako potom opravuju trat (priame useky)??? Vsetko vykopat a prekne znovu? Vsak to je priserna robota rozbijat betonovy odliatok. Ak nevies co myslim, tak hore som uviedol link.
ufo
K tomu tvojmu prikladu ohladne T6A5: je pravda, ze BUSE zlepsilo rozsah sluzieb, nik nezaprie,otazne je ci bolo zrovna potrebne na T6, ktore mali informacny system na slusnej urovni, keby sa onho niekto aj staral. A polopantografy? Tie tiez by mali zlepsit prevadzkove hodnoty vozidla, lenze v BA kde plati system KUP A NECHAJ TAK, to bohuzial neplati. Spomeniem prihodu zo zimy: 7923+7924 sa zadnym zberacom zachytila na Mileticovej na krizovani s troflacmi, vodic zazrakom zastavil, cim zachranil zberac.Ked vsak chcel vyjst zo sekcie, musel dat hore prvy zberac, samozrejme elektricky nesiel hore (zeby zamrzla hydraulika?), tak prisla na rad kluka, s ktorou sa da zberac mechanicky hore. Cudujte sa, vobec ziadny ucinok na zberac nemala. Postupne prichadzali dispeceri, kazdi tam sekal sefa, a hovoril vodicovi, ze naco ma kluku. Kazdi si to potom vyskusal a boli blbi z toho ,preco to nejde. Presne to iste sa opakovalo na zadnom zberaci, ktory pre zmenu nesiel dole,-ani elektricky , ani klukou. Potom pomohli vrchalari. Jeden z nich musel rukami zadny zberac stlacit dole.Zberac vsak trucoval a isiel stale hore, lenze aj tak bol na drevach, takze bol zbytocny. Potom ho nejako zachytili a vytlacila tuto T6 dalsia elina. Potom zadny zberac vypustili hore. Aby toho vsetkeho nebolo dost nasa 7923+7924 vyrazila meniarni poistky (az 2krat) lebo zase si kazdi dispecer musel vyskusat , preco to nejde. ak nezostalo nic ine len odlacit 7923+7924 dalsou elektrickou(7106) Do toho sa este zaplietli problemi s adapterom na spriahadlo ESW, lebo technici a dispeceri z DPB ho tam nevedeli dat. Cele toto divadlo trvalo 90 minut + este dalsie statie na Mraziarenskej, ale to uz neviem preco. No a co z toho vyplyva? BRATISLAVE NEPOMOZU ANI NAJMODERNEJSIE UPRAVY VOZIDIEL, PRETOZE KED NEEXISTUJE ZAKLADNA UDRZBA, VSETKY UPRAVY SU NA DVE VECI (na h...o a na nic) A ZBYTOCNE SA S TYM MINU IBA PENIAZE NAS DANOVYCH POPLATNIKOV A CESTUJUCICH.