Reakcia na: Jezo #87444:
a to spojenie zastávok na Trnku má 2 možné najväčšie riziká: - či tak idú upraviť signálne plány
- bolo by treba zvoliť taký povrch (a podložie trate), aby mohla byť pojazďovaná aj autobusmi a to je zatiaľ v DPB stále nepredstaviteľný problém... (napr. ako nábrežie, teda Ch.Sófer - Nový most, alebo Nový most - šafko ako L70)
Re #87450 AAA: lebo obrat z výstupišťa na nástupište L33 už dnes trvá 2 a pol min +- a navyše po novom ak má byť nástup hneď za výstupišťom tak trolejbus nestihne tú zelenú, čo teraz a tak môže čakať celý ďalší cyklus (110s)
Mike
#87446 tbus: Aj tento variant sa posudzoval, nie je odveci, ale by sa tým znížila kapacita zastávky Molecova na 1 el. súpravu, v prípade že by tam stál "duobus". Ale dnes tam ráno, a niekedy aj cez deň, bežne zastavujú 2 súpravy 2xT zasebou a verím tomu, že by sa našli vodiči, keby sa dalo by tam zastavil aj ako 3. súprava v poradí.