Neboj, stači, aby nastali dáke presuny v rámci nasadzovania spojov na linky ako to už býva zvykom alebo sa tie busy na čas stiahnu z obehu kvôli dákej závade ako to bolo napríklad v prípade Solarisov a do Rakúska začnú chodiť staré rozpadnuté akože zgenerálkované Vrakosy...
Mám jednu otázku, načo sú na Špitálskej v smere von z centra nakreslené čísla a smery elín na ceste?Čo už si vodiči nevedia zapamätať ktorú linku jazdia a kade majú ísť?
Inak by ma zaujimalo preco sa z nocnej 514-ky stala N53-ka a nie N56-ka, kedze v 514-ke chodievalo viac ľudí z Východného ako z celých Vajnor?
Na objasnenie: 514-ka chodila z Hlavnej stanice do Vajnor, pricom zachadzala aj na Vychodne. N53-ka chodi z Hlavnej len do Vajnor a na Vychodne chodi teraz kritizovana (teraz aj nevyuzita, aky "udiv") N56-ka, ktora chodi de facto odnikadial cez Vychodne nikam. Okrem toho z jej cestovneho poriadku sa nevyzna ani "diva svina".
Linky 52 a 56 by som urcite nezlučoval, 55 a 65 si viem skor predstavit, aj ked napad vsuvania odchodov kratsich liniek medzi trasy dlhsich sa mi javi ako rozumny a vcelku aj efektivny.
No napr. s linkami 52,54,56 a 55 by sa dala spraviť úprava. Môj návrh :
- mohli by zlúčiť 56 a 52, 6/15/9//15 :
Rača - Studená = 18/30/18//30
Rača - ŽST Vajnory = 18/30/18//30, v grafikone "z"
Rača - Na pasekách = 18/-/-//-, v grafikone "n"
- oblasť Barónky by prevzala 65, čím by sa dala do nej včleniť 55, 10/20/10//20 :
Rača - Na Pantoch = 20/-/20//-, v grafikone "n"
Rača - Na Pantoch - Jurajov dvor = 20/20/20//20
pozeral som si trasy liniek na stránkach DPB, a ako vidím, už do toho dlho nikto nekopol.... napr. L59 má stále uvedené zastávky Mýtna, Vazovova a pod.
Tá schéma bola nakreslená podľa návrhu mesta ešte pred prelinkovaním v Petržalke. V súčasnosti sa na ňu môžeme akurát tak s úsmevom pozerať.
Re #87190 Amoral: Ja som len chcel vyvrátiť tvoj argument, aká by bola pre celú Petržalku okrem okolia TPD výhodná linka 78 pri ceste na ASMN. Ja napr. aj L95 využívam len veľmi málo, načo by som cestoval na Šafko, keď tam nič nie je. Nie som dôchodca z Ovsišťa. ?
Také sa deje v Brne. Zlúčením liniek 52 a 54 získala dedina Žebětín spojnie s Bystrcom v intervale 10/20/10/15, neisto pôvodných tušim 15/30/15/30.
Teda po našom, ako keby 53 s intervalom, aký má dnes, pokračovala z Vajnor so zachádzkou cez dnešné obratisko naspäť na Rybničnú a ako L65 do Rače. To by bolo pre L65 zahustenie, aj keď pre úsek Zl. Piesky - Vajnory zriedenie, ak by bola L65 zrušená.
A ja bývam kúsok od Romanovej a 95 mi je pri ceste do centra vieš na čo?! Na prestupovanie na eliny s dlhým intervalom! Na to! Teba aspoň odvze rýchlo buď 99 alebo 84 k 78 k TPD a máš pohodu.
Mám dojem, že je to kvôli STOP čiaram... Pred každou STOP čiarou je nastriekané na asfalte číslo linky, pre ktorú konkrétna STOP čiara platí....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike