pozeral som ten dpb.sk, jeden design hnusnejsi ako druhy teda aspon podla mojho osobneho nazoru.
neviete, kedy uz konecne budu jazdit tie nizkopodlazne ikarusy? s ich uvedim si dp dava poriadne nacas ...
Mam este otazku, ktora sem mozno nepatri, ci nema niekto info o zst Filialka (napr. ake lokomotivy sem vozili posledne Os-vlaky) Ospravedlnujem sa, ze je to trochu od temy mhd.
Mam otazku. Kde na Filialke sa skladaju tie 15Tr? Na rampe , co je pri Ferone, alebo kde?
K napravam RABA (tym novym) som cital, ze su ovela menej poruchove ako HN2, preto ich maju Cesi radsej.
A este dodatok ku KT4, v mudrej literature som porovnaval obsaditelnost s jednym voznom T6A5, do KT4 sa zmesti asi o 6 ludi viac.
Podle diskuse u nás v ČR, prý nechcete nakupovat trolejbusy 21Tr, protože odebíráte pouze kloubové vozy. Někdo zase říká, že na ně nemáte peníze a někdo zase, že nemají povolen provoz na silnicích SR. Tak jak to teda opravdu je?
COLOR > Vstup na obratiská DPB je pre cudzie osoby zakázaný. Vstup je možný na dohodu, ktorú práve rozpracúvame ako klub ... stačí sa prihlásiť, splniť podmienky, stať sa členom a dostaneš preukaz, ktorý by mal okrem iného povolovať v sprievode zamestnanca aj toto (takže teta dispečérka by mala radosť ak vždy - týmto pozdravujem pani Darinku)
Co sa dneska podvecer vykolajilo pri Juraku ?? Som bol akurat na konecnej v Dubravke a hlasil dispecer ze sa tam daco stalo, ze sa 4,2 maju tocit na Novom Meste...
Trochu z iného súdka: dnes som sa viezol v Prahe zvláštnou linkou 770 z Anděla na Strahov (K-B741) pretože hraje Slavia s Baníkom Ostrava. Na štítku BUSE to malo napísané: 770 SLAVIA PRAHA - FOTBAL. To ma teda dojalo :)))
Zase na druhej strane, tí cestujúci neboli teda nič moc... zase som mal raz dojem, že súhrnné IQ cestujúcich e nižšie ako ich priemerný vek...
COLOR: Z tej Filiálky si nič nerob, ja sa na ňu dívam z domu každý deň, mám nažhavený foťák, ale keď prišli 15TrMky, tak som jednak po dlhej dobe nemal film a druhak, keď mi zavolali chalani, tak už boli 15TrMky v paži...
Chlapci, ale vam zavidim vase stastie. Ja mam so sebou skoro stale fotak ale zeby ma postretlo nieco zaujimave, tak to nie! Inac isiel som 3.3. po moste nad filialkou okolo tretej popoludni, ale nic extra tam nebolo - tiez by som to bol cvakol. Keby sa nasla dobra dusa z nasich radov, ktora by vedela nieco taketo - nech sa paci 0903/911941. Dakujem velmi velmi pekne!
No dost dlho som tu nebol tak sa mi yislo vzhladavanie podla datumu - bravo, imhd.sk!!!
Okrem toho - chcel som si na obratisku Karlova Ves odfotit nejake eliny (najma nove reklamne plagatiky ADLO na dverach 7777), ale jedna pani (dost agresivna) ma odtial vykopla ze co tu chcem a ze ako som si dovolil vstupit na pozemok DPB, aj ked tam nieje ziadna tabulka o tom, ze tam mozu ist len eliny... Vie mi niekto poradit, ci je to v sulade s nejakymi zakonmi, ked si idem cvaknut na konecnu eliny? Dakujem za odpoved...
btw. Pri Poluse je to uplna haluz s tymi podvalmi...
Nick >
Napravy: To s napravami RABA stale tvrdim aj ja. Tie nove su sice zatial tiche, ale je to len preto, ze prevody pekne zosynchronizovane, a ked este jazdila 6617ka, urcite si kazdy pamata, ze bola znacne rozladena. Ten pripad s linkou 21 dobre poznam. Este ohladom 15Tr08/6 - tie maju napravy SKODA HN2. 9Tr mali trochu ine napravy (Asi sa volaju HN1).
Macacie hlavy: Do kopca su sice vyhodnejsie, ako asfalt, avsak konkretne na Mudronovej to s trolejbusom hrka nadmieru, a na uvolnovanie deklov to ma nadmerny vplyv. Pokial sa vsak otocia dlazdice (o tej planovanej rekonstrukcii viem, bude to dost dlha vyluka). V kazdom pripade aj tie dlazdice musia byt urobene kvalitne.
Spectre ->
15 Tr: podla mojich informacii su tam motory Škorda 6 Al 2943 rN, 100 KW, 600 V, 1600 ot.min-1.
prevodovy pomer je 1:10,77. Ked si to tak ratam, nezistujem nejake prilisne namáhanie tek RABAckej napravy. Problem bude asi v tom, ze tie napravy ani NEBOLI KONSTRUOVANE NA TAKE RYCHLOSTI a nejaky sikovny ludia ich montovali do 14Tr, 15Tr, Ikarus 280... A tie Ikarusy z linky 21 velmi dobre poznam - na dialnici nehuci motor, ani prevodovka - ale tie napravy. Lebo su aj taky vodici co maju tu "drzost" a vyradia kvalt na neutral. vtedy ide autobusik pekne ticho, ale trolejbusy tu moznost nemaju. Neviem preco nemaju vsetky trolejbusy tie skodovacke napravy - tie ktore ma aj par 15Tr (myslim, ze to je 2. seria). Je sice pravda, ze mali velku zubovu volu -> elektromotory roztrhali diferaky HAHA! (povedal mi to jeden tipek z hrobonovej), ale idu podstatne tichsie. ved aj 9Tr ich mali, tak preco vobec zacali montovat tie hlucne napravy? asi je zbytocne ziadat vymenu, ved komu sa to chce, ale neviem preco tie najnovsie 15Tr maju zasa npravy(mam taky dojem ze su tiez RABA), ktore sice niesu take hlucne ako tie stare RABAacke, ale su hlucnejsie ako skodovacke.
MUDRONOVA:
macacie hlavy su na ten usek podla mna vyhodnejsie ako asfalt, smozrejme, musia byt dobre spravene. nie iba s toho dovodu ze netecu, ale aspon tam nepotrebuju retardery(aj ked ma niekto hacijako rychle auto, rozbit tlmice si nechce). pripajam sa k nazou Petra P. a myslim si ze macacie hlavy by mali na tej ulici zostat. nemal by som nic proti tomu, ak by boli aj na kolibu. osobne poznam ludi, ktory sa dolu kolibou pretekaju aj rychlostami 80 kmh a nepovazujem to za normalne.
TulenIQue:
neboj sa, inziniery z CKD urcite zabudovali do KT4-iek njaky mechanizmus, ktory zabezpeci, ze pri prejazde oblukom sa ten klb natoci. a keby v CKD boli k niecomu, urcite by dokazali vyrobit aj 2500mm siroku verziu KT-4ky.
zatial cafte!
V KE sa chce do polroku 2002 zaviesť čipové karty
potrebujú na to okolo 40-45 mil.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp
neviete, kedy uz konecne budu jazdit tie nizkopodlazne ikarusy? s ich uvedim si dp dava poriadne nacas ...