Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #85662:
Kiežby si mal pravdu ? inak čo potom bude chodiť k Dostižke? Predĺžia tam 78, či 87 potiahnu cez Furdekovu tam?
Reakcia na: Själavrak #85661:
Podľa toho, čo pri tom Technopole robia to vyzerá na pôvodné riešenie (obratisko cez cestu) akurát, že obrat vozidiel z odstavnej plochy cez všetky pruhy bude zabezpečený semafórmi. Túto teóriu potvrdzuje aj taká drobnosť, že dopravnú značku Pozor, otáčanie autobusov ešte stále neostránili, ba najnovšie je preškrtnutá. Ale môžem sa mýliť.
Reakcia na: Emo #85660:
Čiže na L83 k Technopolu môžem zabudnúť,že? ?
Reakcia na: Själavrak #85658:
Nie. Aspoň si to neviem predstaviť.
Reakcia na: intony #85657:
No tak úprava jednej zastávky, by nemala padnúť tak zaťažko ak by šlo o to nasadzovanie súprav 3xT3/3xT6A5. A koľko to u nás max. povoľuje dĺžku vozidla? 30 či 40m? Ale ako pozerám tak "trojičky" by mali tak či tak aj cez 40m ?
Reakcia na: Emo #85645:
A umožní to točenie busov pri Technopole?
Reakcia na: Själavrak #85655:
So spriahadlami 15640 mm (T6A5), 15104 mm (T3). Vlastne aj teraz jazdiace dvojice majú dokopy vyše 30 metrov.
Krátka zastávka sa nájde. Slovanet, napríklad...
Reakcia na: Martin Fundárek #85641:
V prípade estakády/zapustenia pod zem si ale neviem predstaviť ako by vyzerala zastávka Molecova, lebo by bola buď zapustená alebo vyvýšená? A potom tam vzniká potreba budovania schodiska, výťahov pre invalidov a dôchodcov,nadchod/podchod. Jedine,že by ju zrušili a muselo by sa vystupovať na Jurigovom námestí a potom by sa musela opäť viesť L33 ako po starom, čiže stavať trolejovú trať na novom úseku,aby sa dalo prestúpiť.
Reakcia na: Martin Fundárek #85641:
Ako hovoríš, ak teda sa uvažuje o trati do DNV, tak určite treba vybudovať trať cez Patrónku do Dúbravky. Koľko metrov má T3 alebo T6A5, myslím aj so spriahadlami? Prečo u nás nejde spraviť 3xT6A5 alebo 3xT3, keď v Budapešti to majú povolené? Čo na tom prekáža? Veď v meste niet zastávky ktorá by bola prikrátka na to. Vždy sa tam zmestia dve súpravy T6 alebo T3,tak?! ❓
Reakcia na: Emo #85642:
Nie je to náhodou 40 metrov, alebo som si to pomýlil s nejakou inou krajinou?
Reakcia na: Emo #85642:
Zákon by sa upraviť nedal, pretože sa to tak nikdy nerobilo a bol bárs nepochopiteľný.
Reakcia na: Solider #85649:
preco by nezmenili? SOR spravi to co si kto objedna.
Reakcia na: 810zssk #85647:
Samozrejme.
Reakcia na: Emo #85644:
No a vodič nie je najdôležitejšia časť autobusu? Kto má sedieť v takej malej konzerve? Tá kabína mi skôr pripomína trenažér, než nejaký autobus...
Reakcia na: Dopravák #85638:
Toto bude asi slabá stránka SORu... aj keď TeBeCe písal, že toto je prototyp a dá sa tam ešte veľa vecí do sériovej výroby urobiť, pochybujem, že niečo zmenia...
All:ste si isty že ta sorka je pre bratislavu lebo do Noveho jičina sa chystaju tiež
http://www.k-report.net/discus/nahledy/089447.jpg
no a podla mna rozhodne je. Pochop ze to je subjektivne.
Reakcia na: TeBeCe #85636:
Pozerám, že to Volvo je tiež priradené do Petržalky. ?
Reakcia na: Själavrak #85620:
Semafory.
Reakcia na: Dopravák #85638:
Ako keby dizajn palubovky bol to najdôležitejšie v celom voze. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.