Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #84798:
Už by si mohol prestať.. Vyberáš z mojich príspevkov len to, čo sa ti hodí, ak si si všimol, už som na tie tvoje sprosté príspevky nereagoval a ani nebudem,,.. A vo Viedni som bol dosť veľa krát..
A nikde som nepovedal, že sedačky v E sú pohodlné..
Reakcia na: Kami #84738:
Neutrál je výslovne zakázaný, okrem toho v neutráli toho moc nenaretarduje...
Reakcia na: hoppusmark #84708:
To sú mi fakt argumenty. A sedačky v E sú pohodlné? Povedz pravdu, bol si v živote vo Viedni alebo si len šotografie videl?
Reakcia na: Papyr #84705:
Prosím Ťa, veď sa tu jedná o jasný prípad - šuhajko tresol z voleja momtinu, nemieni to za žiadnu cenu priznať, tak sa teraz bude zaplietať do bludov.
Reakcia na: Ondro #84767:
To čo je zhnité v DPB bude ťažké a dlhodobé naprávať a Ty ak vieš že poznáš pravdu o tom čo so pisal tak nehaj Tých čo tomu prd rozumejú sa hrať doma s angličákmi. Ahoj. ?
Reakcia na: Z #84768:
Nedá sa iné len s Tebou asi Zuzana súhlasiť. Kompetentní idioti čo o takomto niečom rozhodli by v prípade ak študent amatér vodič električky alebo T - BUSU spôsobí závažnú nehodu s následkami, mali by byť braní ako spoluvinníci nehody. Je to vrchol nezodpovednosti a hazardu s cestujúcou verejnosťou ale čo chceš od záhradkára, ktorý určite ešte nesedel v buse a má dojem že je to ako šoférovať BMW a zrejme si to myslia aj ďalší z vedenia DPB. Nuž čo pokiaľ si konečne všetci neuvedomia, že vodiči v DPB majú za svoju prácu neprimerané malé platy a bude chcieť vzniknutý problém chýbajúcich vodičov riešiť študentami a nie konečne primeraným platom // môj názor za úväzok t.j. 170 hod -25000 SK čisté minimálne // vodiči budú z DPB utekať za lepším platom aj podmienkami . Musím aj konštatovať, že je veľa vodičov, ktorí odídu z DPB aj keď v inom zamestnaní zarobia o 1000 -2000 SK menej, pretože nemusia ráno vstávať o 2.00 hod, robiť 10 - 12 hod a prísť vyšťavení domov alebo ísť na 14.00 hod do práce a prísť domov o 2.00 hod ráno a takto stále v 4. dňových + 2 dni volno cykloch dokola, // veď beusáci rozumejú //ale si pekne odpracujú 8.5 hod v kľude, bez nadávok - ponižovania osočovania od cestujúcich ale predovšetkým s nepomerne modernejšími a lepšími vozmi. 4o Ty na to ????????
Reakcia na: Valis #84769:
Ahoj kolega - viem si predstaviť Tvje pocity mne sa stalo to iste na Vrakose - odrazu mi klesol vzduch na ,,0" a prti všetkým zákonom vzduchového systému busu sa nezablokovali brzdy ale normál som sa po Bajkalskej rútil ďalej 50 km a môžem tvrdiť len 25 r. prax mi nedovolila spanikáriť a bus som zastavil šúchaním pneumatík o obrubníky pritom som vypol motor. Dnes viem že ide o veľmi zvláštnu závadu a to vtedy keď praskne tesnenie pod hlavou kompresora ten nedotláča vzduch ale pretože je dosť vzduchu v vzduchových nádržiach tak brzdové kľúče sú pod tlakom a preto nezačnú brzdiť.Najhoršie je pritom že pedál je úplne mäkký a vôbec nereaguje. Brzdy ik 280 nemám rád pre ich oneskorenú reakciu retardéru a vodič má pocit že bus nebrzdí tak zákonite tlačí do pedálu ako blb. Z mojej skúsenosti si myslím, že Vrakosy majú brzdy v citlivosti lepšie.
Reakcia na: Ike #84792:
Možno ak by sa to zrušilo by sa mohol zlepšiť ranný interval na 66, kde sa "zabudol" obnoviť ten predprázdninový.
Reakcia na: Själavrak #84786:
ja si myslim ze ten jeden voz a sofer na L38 nikoho nespasi...
Reakcia na: Jakub1 #84790:
A Cez kramare na hlavnu stanicu?
Reakcia na: Själavrak #84788:
Ike má pravdu, ale 38 veľa ľudí ani nevyužíva, dokonca ani nevie kedy má odchody, keby sme 38 predĺžili (trepnem) na ASMN, myslím, že by bola väčšia kapacita
Reakcia na: Pantograf1 #84787:
Je to vlastne paródia na IAD - individuálna automobilova doprava. ?
Reakcia na: Ike #84782:
Myslím,že oveľa viac by sa v terajšej stiuácii zišli šoféri na L66, L203, L207 a L209 ako na pohrebnej linke s hodinový intervalom. Výhoda L37 by bola,že sa na ňu v podstate človek ani nenačaká hoc aj keby šiel námatkovo, že by nevedel presný odchod L37. Pri L38 si to nemôže dovoliť.
Reakcia na: Emo #84785:
No to je teda podarene!!! ? ?
Reakcia na: Ike #84782:
Počuj. Vypisoval som tu ako pako, o tom, že asi nie všetky spoje budú posilnené na školský rok a nikto sa neozval keď som sa pýtal na to či by boli proti zrušeniu L38,že asi by sa na to pindalo a nikto nemal námietky! Zrazu je to tu. Ja to tu... Tá L37 by tam mohla zachádzať pokiaľ by zas nepindali zo Záhorskej Bystrice,že sa im o 2minúty spomalí bus. Zaujímavé je,že tupá linka s hodinovým intervalom ktorú kopíruje po celej trase ďaľšia linka sa môže v tomto meste živiť ale iné linky už nie, ktoré by sa z minulosti uživili aj dnes. ? ?
Reakcia na: Pantograf1 #84784:
Individuálny gumokol. Tak nadávame autám. ?
Reakcia na: Mikimaus #84773:
Sorry, ale co je IGK??? ?
Reakcia na: Ike #84782:
Dalo by sa to riešiť zachádzaním vybraných spojov L37. ?
Reakcia na: Själavrak #84781:
zaujimalo by ma keby tvojej babke zomrel tvoj dedko... ci by si ju s cistym svedomim a vklude nechal trepat sa v zavejoch v zime alebo v horcuavach v lete do Krematoria... dost ze su pohrebne miesta vo vysokych kopcoch (obcas sa aj ja zadycham kym vylezem k dedkovi)... ale este by si ich nechal ist pesi riadny kus do kopca na mieste kde nie je ani chodnik.. no fakt dostojne...
Reakcia na: Santer #84745:
Tak šlo by posilniť L66 keby zrušili L38. Načo vôbec premáva keď sa v pohode dá dojsť ku Krematóriu L37?!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.