Nemám presné informácie ale predpokladám, že sa bude jednať len o uvedenie do pôvodného stavu, čo súdruh ing. opäť využije na zavesenie nejakej časti svojich mohutných skladových zásob úplne nových 20 rokov nevyrábaných kremnických armatúr...
Vedúci prevádzkarne trakčného vedenia ihg. TSV to bohužiaľ má v kompetencii, takže môže. Rýchlosť na výhybkách si stanovuje prevádzkovateľ.
Výhybka symetrická je taká, ktorá má do oboch smerov rovnaký uhol odbočenia (obvykle 5°), napríklad pri Vinárskych, na Predstaničnom, obitri na Hodžovom atď.
Nesymetrická výhybka má jedne smer priamy alebo takmer priamy a druhý odbočuje mimo priamy smer. Uhol odbočenia býva buď 2,5°/7,5° (tam sa používa stavací kríž, buď mechanický alebo elektrický) alebo 2,5°/17,5°, kde stačí kríž pevný a preto ich súdruh ing. uprednostňuje.
S tou výhybkou pri Cintoríne Ružinov si ma nepochopil - tá 30 tam visí od začiatku a ten vodič ju prekročil, takže bol popoťahovaný, aj keď konštrukčná rýchlosť výhybky je vyššia.
Prosím Ťa, mal by som na Teba jednu otázku, ktorá nesúvisí s výhybkami, ale Ty ako vodič trolejbusu by si mi na ňu mohol vedieť odpovedať: prečo mnohí z vás nepoužívajú dopytové otváranie dverí (aj v prípade, že ho majú) a radšej otvárajú centrálne Za odpoveď ďakujem. ?
Zdržanie by to nebolo ešte za tej podmienky, že tam bude náležitá návesť a, že tam väčšina vodičov nepôjde pre istotu 10 - 20 km/h. A nie ako na tých Kramároch, že tam väčšina ide do 20 km/h. ?
Ešte pre S499.1023: Máš nejaké informácie o tom, čo presne sa má teraz robiť na Hodžovom nám.? Neurobia aj to napojenie manipulačnej stopy zo Štefánikovej na Palisády ako normálnu výhybku? Veď keby sa to poriadne urobilo, nebolo by to žiadne zdržanie pri jazde.
Tak preto tam je 30? Ale poznám aj iných, čo tam chodia 50. Ale toto je fakt absurdné, ak sa takýmto spôsobom stanoví rýchlosť za to, že niečo nefungovalo tak, ako malo. To ten ing. je nejaký riadny debil, že? Ako je možné, že je mu dovolené takéto veci svojvoľne robiť?
Nemali by byť na výhybkách v zásade konštrukčné rýchlosti?
Ešte mi vysvetli, aká je definícia symetrickej vs. nesymetrickej, prípadne daj príklady.
Všetky symetrické s elektricky stavaným krížom sú konštrukčne na 60, s mechanickým krížom sú na 40.
Na tú pri Friedhof Rosental dávaj pozor, tam hneď prvý deň ako ju namontovali, ktosi strhol vedenie a ing. TSV sa hneď zavesenou tridsiatkou oháňal.
Aha, teda v smere k Voj. nemocnici, tá rozraďovacia je 30, potom kríženie a zbiehacia 40. Ale hej, tá, čo si sa ty pýtal, je 40, ale v smere na Vlársku (211) len 20.
Noo ten design manual by pomohol.. a potom by mohli nejako zjednotit tie natery.. ved aj trofliky zacali robit na lbc a potom ich teraz zas davaju do klasickych naterov.. a pritom tamy davaju stale do lbc.. tak preco s tym u trojbusov prestali? teraz ako nechcem polemizovat a tom ktory nater je lepsi.. ale ked uz s tym raz zacali tak preco zas prestali? nevie niekto?
okrem toho keď sa začne vyrábať NB 12/18, tak nám môžu byť všetky hrbaté modely fuk ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo