Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark #83665:
Cena krasnanskej karosy sa vypocita vzorcom:

cena srotu - 90% (to je podiel hrdzaveho zeleza) + cena palubneho pocitaca + cena oznacovacov CL + (pri niektorych) cena BUSE transparentov 😛

Re #83670 havo: To nie je o firme, ale o tom ze mnohe B732 CNG su v Krasnanoch 😃
Reakcia na: Ike #83674:
A to dokonca na elektriku, ktorú vynašli pred viac ako 100 rokmi. ?
Reakcia na: Puki #83673:
kludne aj 30 ? naozaj ma pobavilo ked som sa kdesi docital ze vsetky nase elektricky jazdia na podvozkoch vynajdenych pred II. svetovou vojnou... ?
Reakcia na: Själavrak #83670:
Životnosť im predĺžiš o 7 rokov. To však neznamena, že nemôžu jazdiť kľudne aj 10 ?
Reakcia na: fobust #83671:
Tak dík za vysvetlenie.. ?
Reakcia na: hoppusmark #83669:

V šrote berú plechy po 3,60 za kilo. Taká vrakosa ich má určite aspoň päť ton (za plechy rátam aj ten "rám" - tenkostenné trubky, jokloviny, etc.). Takže 5000x3,60=18000 Sk. Liatina je podstatne drahšia, povedme cca. 6 Sk a koľko má taký motor? Teda pokiaľ je liatinový. Ale aj hliník je dosť drahý. Takže šrotová hodnota plesnivej Vrakosy môže byť kľudne aj 20 tisíc Sk... Kovy sú drahé... Však čo si myslíš, prečo ich cigáni kradnú?
Reakcia na: hoppusmark #83667:
Na koľko sa vôbec predĺžila životnosť Karosy B741 prerobením na CNG pohon? Inak je vidno,že rekonštrukciu B741 a B732 robia iné firmy. Myslím,že B732 skončia skôr.
Reakcia na: fobust #83668:
Ale aj keď je kompletne prehrdzavené? ?
Reakcia na: hoppusmark #83665:

Odhadoval by som šrotovú cenu vrakosy tak na 15 - 20 tisíc. Železo je drahé.
Reakcia na: hoppusmark #83665:
Každopádne si myslím, že tá výsledná suma bude asi súčet nehnuteľného majetku + 22 Solarisov + 33 SORiek+ 6 x 25Tr... ......a to je asi všetko ?
Reakcia na: hoppusmark #83665:
tazko povedat... podla toho komu a kam by to predavali... ale mam take iste tusenie ze vo zbernych surovinach by im dali viac ako v autobazari 😛
Napadla ma taká haluz.. Aká je vlastne ešte hodnota priemernej krasňanskej Vrakosy??? (Teda napríklad, že by DPB chcel predať takú Vrakosu, koľko by za ňu dostal?)

Má to ale aj racionílny základ, pretože z takýchto čísel bude potom možné zistiť, aká je vlastne (ešte zatiaľ) hodnota majetku DPB ?
Reakcia na: Ike #83663:
Ak sa nemylim, v koncepte je pisane nieco v zmysle, ze neskor mozu byt podla prepravnych narokov zavedene aj nocne spoje..
Reakcia na: Jezo #83657:
ja stale dufam ze vramci BID zavedu aj nieco ako nocne spoje do MA,SC,PK (apson jeden odchod o pol jednej)
Reakcia na: Pantograf1 #83656:
Som tu o tom pisal nedavno 🙂
Aspoň upozornovali vodičov aby si dali pozor na električkovej konečnej v Karlovke... Ževraj tam padlo trakčné vedeneie a pobehuje tam veľa chodcov na to kukať... ?
Reakcia na: luky133 #83659:
Vaažne???? Tak to idem kuknut!
?
Práve som počul v rádiu ,že v Karlovke na konečnej elin padlo trakčné vedenie... Viete niečo bližšie? Premávajú eliny v Karlovke?
Reakcia na: Jezo #83657:
V zasade nic nove..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.