Takže asi aj bolo treba vyradiť, teda vždy si na to spomeniem, keď idem s tými vozmi na L53, 65, či 67 a to v budúcnosti možno aj L20 ? ...
Napr. 2714, ex. 3601, dnes priedelená na služobom spoji č.2 a večer vykonáva pravidelne L31 od 19.30... 6 rokov po GO ?
No 3612, ex 3184, dnes 1716 v marci - apríli 2001. Teda má 6 rokov po GO ? . Ale ináč je cez šk. rok (bola do odstavenia solarisov) pridelená na školsom spoji 371. ?
Do konca roka 2001 prešlo GO a prestavbou na CNG aj ďalších 12 vrakos B732, ktoré v decembri do konca r. 2001 spolu s 3184 dostali novú číselnú radu 3601 - 3613. (Dnes 2714 - 2724, 1716, 1711)
Blbé je ale, že DPB s tými dlhými Karosami počíta ako s novými vozmi.. Aspoň mne sa tak zdá. A pritom rekonštrukcie by mali byť len polovicou obnovy vozového parku: teda prevažovať by mal nákup nových vozov... A to sa akosi nedeje..
A tie dlhé CNG karosy tiež nevydržia večnosť.
Veď kedy bola rekonštruovaná prvá karosa?
Nebolo by treba už tie skôr rekonštruované vyradiť? ?
hej hej CNG karosy su relativne pekne a vyzeraju aj novo (keby mali iny nater + dajme tomu vymenene cela, tak nepoviem pol slova )... no kratase mi pripadaju tak ze ich akurat natreli a vratili spat... staci si vsimnut tesnenia... zatial co na klbaku ti dvere tesnia 100%... na kratasoch lietaju za jazdy
Keď porovnáš klbáky a kraťase, tak keď vojdem do prerobenej Karosy mám pocit,že som v novučičkom buse ale krátke tie nemajú ten glanc čo klbáky. U klbákov je obloženie pod oknami, kĺb, sedačky krásne čisté, nové. U kraťasov je to také, že aby sa nepovedalo, inak mám dojem, že neprežijú toho veľa.
Zopár robilo DPB, ale od istého času už iba starko. Vlaňajšie všetky starko (1710, 2711 - 2713) a z r. 2005 1705 v DPB a 1706 - 1709 v Starku.
Z 2004 1701- 1704 všetky v starku.
Z 2003 2708 DPB, 2701 - 2707, 2709, 2710 Starko; 3633, 3635 - 3637 DPB, 3634, 3638 - 3641 Starko.
Z 2001 a 2002 ex. 3601 - 3632 veômi priblizne DPB : starko 50 na 50.
Podla tunajsieho katalogu ich robi DPB.. namatkovo som vybral par Karos a tam bola plynofikacia v DPB.. ci som len nahodou trafil par ktore si robili "doma"?
Ale j som tam bol včera asi hodinu a ništ tam nebolo....ale bola tam jedna taka zvlaštnosť že každa druha L12 sa začala točiť v Karlovke ? ael inka myslim chodili eliny normalne..... ?
V šrote berú plechy po 3,60 za kilo. Taká vrakosa ich má určite aspoň päť ton (za plechy rátam aj ten "rám" - tenkostenné trubky, jokloviny, etc.). Takže 5000x3,60=18000 Sk. Liatina je podstatne drahšia, povedme cca. 6 Sk a koľko má taký motor? Teda pokiaľ je liatinový. Ale aj hliník je dosť drahý. Takže šrotová hodnota plesnivej Vrakosy môže byť kľudne aj 20 tisíc Sk... Kovy sú drahé... Však čo si myslíš, prečo ich cigáni kradnú?
Na koľko sa vôbec predĺžila životnosť Karosy B741 prerobením na CNG pohon? Inak je vidno,že rekonštrukciu B741 a B732 robia iné firmy. Myslím,že B732 skončia skôr.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
V šrote berú plechy po 3,60 za kilo. Taká vrakosa ich má určite aspoň päť ton (za plechy rátam aj ten "rám" - tenkostenné trubky, jokloviny, etc.). Takže 5000x3,60=18000 Sk. Liatina je podstatne drahšia, povedme cca. 6 Sk a koľko má taký motor? Teda pokiaľ je liatinový. Ale aj hliník je dosť drahý. Takže šrotová hodnota plesnivej Vrakosy môže byť kľudne aj 20 tisíc Sk... Kovy sú drahé... Však čo si myslíš, prečo ich cigáni kradnú?