Divoke pocty, ale mam pocit, ze uz viem co znamenaju.
Mas tam chybicku v tom, ze ratas len 3 spoje do rusoviec a nie 6. Ale rozdiel v prejdenej vzdialenosti by mal byt len vo vyjazde druheho klbaku na stanicu. Skor bude asi rozdiel v tej spotrebe a vyuziti vozidiel. Ale to je predsalen otazka na niekoho, kto bol pri tvorbe, ze cim to je.
Prestup bude na tej v poli:) A inak sam som sa tam uz troska pochytil s jednym debilkom. A v kazdej 93 nebude ochranka. To len oni teraz pisu aky su fantasticky ale realita je v mhd vzdy ta horsia. Idu kupit duobusy a kupia tie male sracky nakoniec. tak to bude aj s ochrankou.
Pokial viem, tak len jedna zo zastavok Jasovska je v poli, zvysne dve na strane sidliska - a tam sa aj vykonava prestup. No a netusim, co je na tom nebezpecne vystupit z jedneho autobusu a nastupit do druheho - potom je nebezpecna asi kazda zastavka
Re #80705 810zssk: Dodatocne naklady su vo vyske rozdielu medzi nakladmi na prevadzku klboveho a kratkeho vozu. Okrem toho je kratky voz zivsi ako klbovy (napr. na 37 ma rozdielnu chronometraz klbak a solo). Ked uz N91 s niecim zlucovat, tak s N95 - ak by N95 nestihala chrono pocas vacsich prepravnych narokov (N91+N95 by vyjazdili dve vozidla bez problemov). Potom by sla ale samozrejme N93 rovno do vozovne.
No ved namiesto jednej N93 a jednej N91 by boli dve vozidla na N93... Jediny problem by bol v tom, ze namiesto kratas+klbak by museli byt 2 klbaky...
Tym by ale odpadlo prestupovanie na Jasovskej..
Ale beriem to tak ze to robil niekto kto sa v tom vyzna viac ako ja, takze dovod asi je.. pardon za tolko prispevkov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike