Divoke pocty, ale mam pocit, ze uz viem co znamenaju.
Mas tam chybicku v tom, ze ratas len 3 spoje do rusoviec a nie 6. Ale rozdiel v prejdenej vzdialenosti by mal byt len vo vyjazde druheho klbaku na stanicu. Skor bude asi rozdiel v tej spotrebe a vyuziti vozidiel. Ale to je predsalen otazka na niekoho, kto bol pri tvorbe, ze cim to je.
Prestup bude na tej v poli:) A inak sam som sa tam uz troska pochytil s jednym debilkom. A v kazdej 93 nebude ochranka. To len oni teraz pisu aky su fantasticky ale realita je v mhd vzdy ta horsia. Idu kupit duobusy a kupia tie male sracky nakoniec. tak to bude aj s ochrankou.
Pokial viem, tak len jedna zo zastavok Jasovska je v poli, zvysne dve na strane sidliska - a tam sa aj vykonava prestup. No a netusim, co je na tom nebezpecne vystupit z jedneho autobusu a nastupit do druheho - potom je nebezpecna asi kazda zastavka
Re #80705 810zssk: Dodatocne naklady su vo vyske rozdielu medzi nakladmi na prevadzku klboveho a kratkeho vozu. Okrem toho je kratky voz zivsi ako klbovy (napr. na 37 ma rozdielnu chronometraz klbak a solo). Ked uz N91 s niecim zlucovat, tak s N95 - ak by N95 nestihala chrono pocas vacsich prepravnych narokov (N91+N95 by vyjazdili dve vozidla bez problemov). Potom by sla ale samozrejme N93 rovno do vozovne.
No ved namiesto jednej N93 a jednej N91 by boli dve vozidla na N93... Jediny problem by bol v tom, ze namiesto kratas+klbak by museli byt 2 klbaky...
Tym by ale odpadlo prestupovanie na Jasovskej..
Ale beriem to tak ze to robil niekto kto sa v tom vyzna viac ako ja, takze dovod asi je.. pardon za tolko prispevkov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
dovod je prozaicky...
N93 doleze na Jasovsku... vylozi ludi... a prcha naspat do mesta aby potom stihala dalsi odchod...
N91 si potom moze robit co chce..
ak by sa to spojilo, bolo by potrebne na N93 vypravit este jeden spoj lebo z Cunova by to nestihal