Hehe, dnes boli v Brne hotové šotoorgie. Potešil hlavne historický Ikarus 280 a udivený pohľad malých detí, že aký starý autobus. A tridsiatnici tiež spomínali - "na ten si pamatám, s tým som jazdieval do školy!" ?
Preventívne by to sem chcelo na historické jazdy nasadiť reálne historické vozidlá - teda bratislavské stálice s hrdzavými plechmi a deravou podlahou. Nech majú deti zážitok. ?
Preventívne by to sem chcelo na historické jazdy nasadiť reálne historické vozidlá - teda bratislavské stálice s hrdzavými plechmi a deravou podlahou. Nech majú deti zážitok. ?
Peon
Oceňujem, že L128 už na rozdiel od minulého roka ukazuje na vnútornom transparente zastávky a dokonca tam preblikáva aj "ZASTÁVKA JE NA ZNAMENIE".
Keď som sa cca pred rokom pýtal, prečo L128 len fixne ukazuje linku a cieľovú zastávku, niekto mi tu tuším vysvetlil niečo v tom zmysle, že kvôli možným veľkým meškaniam (nakladanie / vykladanie bicyklov) sa to nedá. Ako to, že zrazu sa to už dá?
Dobré, že tento rok v smere do DNV má už zastávku aj na Šafárikovom nám. - vtedy cez ňu prechádzala bez zastavenia. Ale stále nechápem, prečo v Dúbravke má zastávky blízko pri sebe ("Drobného", "Švantnerova"), nebolo by logickejšie "OD Saratov" a "Damborského"? Ale mne vyhovuje súčasný stav. ?
Zaujímalo by ma, či je na 128-ke využívaná zastávka "Hroboňova". Čo som si minulý rok všimol, vodiči tam ani len nepribrzdili... Neviem ako je to teraz.
Takisto aj pri nočákoch v minulosti pokiaľ viem vnútorné transparenty zastávky neukazovali (keď už denné linky ukazovali) a neskôr už začali ukazovať.
Ozaj, aký náskok (oproti CP) je povolený na linkách? Osobitne cyklobus a nočáky ma zaujímajú.