"Ako ďalej uviedol, už v lete by sa mal spustiť pilotný projekt Bezpečná nočná MHD. Cena lístka pri ceste verejnou dopravou po 23:00 by bola podľa Cíleka diametrálne odlišná, ale občanov by lístok vyšiel lacnejšie ako cesta taxíkom."
To znie zaujímavo, ale dúfam, že budú nejak zvýhodnení cestujúci s predplatnými cestovnými lístkami (električenakmi).
Ak sa zmeny dotknú nočákov znamená to podľa predchádzajúceho odstavca, že denné linky budú končiť skôr ako dnes? A do koľkej hodiny nadránom asi tak potrvá tá Bezpečná nočná MHD, a teda aj vyššie cestovné?
Mohli by zverejniť, kde budú prijímať pripomienky z iných MČ. Mohlo by to byť na nejakú e-mailovú adresu.
Ak som správne pochopil, to sa od jesene chystá kompletná reorganizácia linkového vedenia v celom meste
Ešte ku článku o verejnej diskusii: nech si babky z Ovsišťa stanovia priority a povedia, čo vlastne chcú, či spojenie s centrom, alebo s hlavnou stanicou, alebo neviem čím ešte. Ale nech im je jasné, že nemôžu mať všetko! A také, že: predĺžiť linku 83, vrátiť linku 88, to je predsa na odborníkoch, ktorá linka tam má ísť...
Mimochodom mohli by si odpustiť reklamy na zadnom okne autobusov. Za prvé, okno je na to, aby do autobusu prenikalo svetlo, za druhé: keď potrebujem prestúpiť, absolútne nevidím, aký autobus ide za nami !!!
Nech tie reklamy lepia na zadnú kapotu, tam to predsa nevadí...
Tie vozy budú úplne iné ako tie, čo jazdia doteraz, lebo také sa už nevyrábajú. Budú to low-entry autobusy s nízkou podlahou po 2. dvere. Iné sa už našťastie nevyrábajú, lebo vždy by sa našla nejaká šototrubka, čo by povedala "a však načo nízka podlaha".
Prekvapilo ma, že ich včera hneď od rozhodnutia s okamžitou platnosťou stiahli - normálne poobede... To nemohli počkať do konca premávky, resp. do dnes, keďže zajtra začína nový kalendárny mesiac? ? Možno by viac vrakos stihli dovtedy sprevádzkovať. ?
Či bola tu obava, že by si do DPB bulvárne média ešte viac "zadrapli"? Ja si aj tak myslím, že to odstavenie je iba preventívne rozhodnutie...
A tiež nechápem, prečo v deň začatia prevádzky Solarisov (jún 2006) nevyšli na svoje trasy hneď od začiatku rannej premávky... Ani "duobusy" tuším tak nezačali...
Nemal by v takom prípade náhodou dispečing menej zbytočnej práce, resp. neušetrili by sa tým aj nejaké neproduktívne vzkm a rošády s vodičmi počas špičky?
Papaláši podľa mňa mohli slávnostne prestrihnúť pásku aj keď by sa už premávalo. Po príklad netreba ísť ďaleko do minulosti - nová Vozovňa Petržalka... ?
Skôr by som bol za presmerovanie L84 cez Einsteinovu. Potom by mala 84 zastávku spolu s 95 v smere do mesta, takže by bol možný prestup z Ovsišťa z 84 na 95 na HRANE? takže by nikto nemusel prechádzať cez "nebezpečnú"(teda podľa niektorých) križovatku Farského.
Okrem toho by bola skrátená trasa 84, čím by sa opäť zlepšilo a zrýchlilo spojenie Ovsišťa s centrom mesta!
Presne tak, cestovanie sa vôbec nezmenilo, akurát tu je dobrý chaos, keď vypadne viac ako jedna 25Tr. Nehovoriac o blbých intervaloch v špičke, sedle aj cez víkend, L133 ani nemožno nazvať linkou, 33/6 je vypravená asi 2 krát za mesiac, keď sa chcem dostať inde ako na Kramáre a na Hl. st., musím prestupovať v našom úžasnom prestupnom uzle...
tvoje sebecke prispevky ohladom DD a nekupenych duobusov ma uz zacinaju neskutocne iritovat, su ovela vacsie sidliska ako DD, ktore tiez trpia zlou dopravou a nikto sa tu sustavne nestazuje ze tam nedostane duobusy, podla mna by 32 mali zrusit a potom by si si zacal vazit to ze tam vobec nejaka 32 bola ☠
Aha, takže 78 bude mať od Farského zhodnú trasu buď s 99 alebo s 84. Pričom teraz sa na obidve linky v smere do Ovsišťa dá prestúpiť na hrane.. Hmm.... To je na čo dobré?
Podľa pána Cíleka už v lete čoskoro uvidíme skúšobnú prevádzku. Zatiaľ je to iba v štádiu plánovania a sami nevedia, či to bude mestská polícia alebo si najmú súkromnú SBS ?. Myslím, že je zbytočné špekulovať ako povedali nechajme sa prekvapiť.
Definuj čo sa myslí pod strážnou službou. Myslíš v nočákoch? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Prekvapilo ma, že ich včera hneď od rozhodnutia s okamžitou platnosťou stiahli - normálne poobede... To nemohli počkať do konca premávky, resp. do dnes, keďže zajtra začína nový kalendárny mesiac? ? Možno by viac vrakos stihli dovtedy sprevádzkovať. ?
Či bola tu obava, že by si do DPB bulvárne média ešte viac "zadrapli"? Ja si aj tak myslím, že to odstavenie je iba preventívne rozhodnutie...
A tiež nechápem, prečo v deň začatia prevádzky Solarisov (jún 2006) nevyšli na svoje trasy hneď od začiatku rannej premávky... Ani "duobusy" tuším tak nezačali...
Nemal by v takom prípade náhodou dispečing menej zbytočnej práce, resp. neušetrili by sa tým aj nejaké neproduktívne vzkm a rošády s vodičmi počas špičky?
Papaláši podľa mňa mohli slávnostne prestrihnúť pásku aj keď by sa už premávalo. Po príklad netreba ísť ďaleko do minulosti - nová Vozovňa Petržalka... ?