Reakcia na: Kami #78522:
Dopĺňam:Tých pár mladých (okrem nás dvoch) sa dalo spočítať na prstoch jednej ruky. Ak nepočítam tých čo tam museli byť (vedenie a novinári) tak vekový priemer vysoko prekračoval 60 rokov. Zastúpení boli najmä obyvatelia Ovsišťa a okolia Technopolu.
1. Nová koncepcia MHD by mala priniesť aj redukciu zastávok, odpolitizovanie MHD, preferenciu a zvyšovanie kvality tak, aby bola konkurenčná voči IAD.
Taká perlička ohľadom priamych liniek na stanicu. Jedna staršia pani (od Technopolu) sa dožadovala priameho spojenia na stanicu. Na otázku Cíleka, ako často tam cestuje, či denne, či týždenne odpovedala, že ona nie, ale hovorí aj za ostaných. ?
Re #78537 klasIK & Re #78542 Puki: A ktorí že ste to boli?
Re #78561 Peon: Predpokladám, že električenky budú platiť v plnom rozsahu ako doteraz. Prípadne si viem predstaviť aj také západné riešenie, že ak bude papierový lístok stáť napr. 30 Sk, tak ku električenke si doplatíš 10.
Nový koncept dopravy nebude znamenať len nové linkové vedenie, aj keď v prípade zavedenia BID sa tomu isto nevyhneme.
Peon
Prekvapilo ma, že ich včera hneď od rozhodnutia s okamžitou platnosťou stiahli - normálne poobede... To nemohli počkať do konca premávky, resp. do dnes, keďže zajtra začína nový kalendárny mesiac? ? Možno by viac vrakos stihli dovtedy sprevádzkovať. ?
Či bola tu obava, že by si do DPB bulvárne média ešte viac "zadrapli"? Ja si aj tak myslím, že to odstavenie je iba preventívne rozhodnutie...
A tiež nechápem, prečo v deň začatia prevádzky Solarisov (jún 2006) nevyšli na svoje trasy hneď od začiatku rannej premávky... Ani "duobusy" tuším tak nezačali...
Nemal by v takom prípade náhodou dispečing menej zbytočnej práce, resp. neušetrili by sa tým aj nejaké neproduktívne vzkm a rošády s vodičmi počas špičky?
Papaláši podľa mňa mohli slávnostne prestrihnúť pásku aj keď by sa už premávalo. Po príklad netreba ísť ďaleko do minulosti - nová Vozovňa Petržalka... ?