Solider: prezentoval som to na disp.fore vcera.Ukazuje sa ze Solace niesu bezudrzbove:/ Vraj plamene slahali cez 5 metrov.NE-Chcem vidiet ako budu vypadat cez horuce leto ak ta bezudrzba bude pokracovat:( Chcu to riesit s vyrobcom v ramci reklamacie?!Napokon by mohli nakupit Citara:)
no, generálny by mal skôr mať schopnosť viesť ľudí a prezentovať firmu ako byť superodborník na dopravu. Výsledok Ing. J Z, kandidát zemného plynu bolo, že ľavá ruka nevie čo robí pravá a firma je vnímaná verejnosťou ako stádo volov. Žiaľ.
Pocuvajte. Tie uvahy o vyradeny toho busu musia byt z hlavy choreho mozgu... Ved to nie je az take zle, hento nie je na vyradenie. To by bola p94ovina.
A samozrejme že nespochybňujem to, že na 1 hnaciu nápravu sa dá nainštalovať výkon väčší, než na dve dohromady, tam ide len o dimenzovanie motora a meniča. Proti jedinej hnacej náprave nemám principiálne nič, akurát pri zhoršenej adhézii to môže robiť problémy, najmä keď je ňou posledná, ako u 25Tr
A čo chceš kúpiť? Ešte horšie Citelisy? Daj pokoj... najprv nech si vyškolia personál a nech neodflakujú údržbu a P1-čky. Zaujímavé, že ostatné mestá (okrem Košíc) sú plne spokojné so Solarismi, nič sa nekazí a idú ako švajčiarske hodinky.
Hm, Zahradník rozumie autobusom asi tak, ako ja molekulárnej genetike... Že nie je lacnejšie skoro nikdy lepšie, všetci vieme. Ale jeho predchodca tomu rozumel takisto výborne ako on, ta určite rozhodol správne ? ? ? .
Aha, takže tam natočenie 3. (a 4.) nápravy zavisí nielen od aktuálneho zlomenia kĺbu pred ňou, ale aj od prejdenej vzdialenosti, a teda že tá náprava začne "zatáčať" postupne a s oneskorením? Zaujímavé, tie výkresy by som si veľmi rád pozrel...
Hm, ma niekto chut na konspirativnu teoriu... ? Karosa pri prezentacii Citelisu CNG zaplatila nejakemu dielenskemu nemale prachy zato, aby sa postaral o vyhorenie jedneho Solarisu ? ? ?
Tiež som si to myslel, ale kolega z prešovskej diskusie, ktorý ich videl naživo, mi povedal, že tretia aj štvrtá náprava AGG 300 úplne presne kopírujú druhú nápravu. Tak sme potom pozerali na nákresy a to nie je klasické ikarusácke riadenie tretej nápravy ale proporcionálne cez nejaké vačky. V Solingene som sa viezl AG300T a bol to neprekonateľný zážitok, napriek len jednej hnanej náprave si myslím, že 15Tr by naň nemala šancu (a to sú zo Solingenu do Oehligsu riadne serpentíny).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike