Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #77504:
Pozri ja idem len do centra a prestupujem aj 2x. Takže myslím,že do centra by som sa mal dostať na väčšinu miest bez prestupu. Paradox je,že napr. ľudia z Rače sa dostanú v pohode priamo na stanicu, do Karlovky a Dúbravky bez prestupu a ešte aj do centra - Ochodná, Kamenné nám. Šafko. Ružinov, Karlovka a Dúbravka detto.
Reakcia na: Dunčo #77501:
No však najväčším kritikom prestupovania si tu Ty. ?
Reakcia na: SDX #77502:
Uf. Tak to je moc. Prosím ťa nemohol by si mi ho tu napísať?
Reakcia na: Dunčo #77501:
Ja nemam nic proti prestupovaniu.. a moj navrh najdes ak sa prehrabes v historii.
Reakcia na: SDX #77495:
Inak ja som sem prišiel už s x návrhmi na zmenenie linkovania električiek, ale vždy si tu niekto našiel na tom nejaké veci, že treba prestúpiť a prečo by mali mať ľudia odtiaľ a tam prestúpiť. Ale chcel by som vidieť aké zmeny linkovania električiek by si navrhol ty, tak aby sa mohol použiť kratší interval. Ok? ?
P.S. Neviem čo by sa stalo keby nebol priamy spoje z Rače do Dúbravky alebo Ružinova do Dúbravky v tom návrhu. Jednak to je dosť veľká vzdialenosť a jeden prestup na takej trase nikoh nezabije. Keď už ja môžem z Hrobákovej na Vazovou prestúpiť aj 2x čo je len do centra, tak im to určite neuškodí.
Reakcia na: fobust #77496:
no už som bol sprdnutý,že je to total fekal off-topic takže nebudem o tom kecať ? len toľko, že hrať tak na gitare tak sa šťastím po... ? a o bicích ani nehovorím, to skrátka treba fest cvik. Vokály som skúšal, o dva dni som mal problém rozprávať.
Reakcia na: Ámos #77498:
Aj mne sa ten projekt paci, ale pokial ta elina bude mat prechody tak rychlodraha skoncila...

Mimochodom nezvazuje sa ze by sa voz 203 poslal spat do Bratislavy a zrekonstruoval (tak ako 38-ka)?
Reakcia na: SDX #77495:
Preco by sme skoncili... Mne sa ten projekt dost lubi, len jednoducho je to zatial v roli urbanistickej studie. Mesto by malo zacat stavat elektricku skor ako oni, takze do projektu budu musiet zapracovat inu verziu. Ja som to len sem daval ako upozornenie, ze na to netreba zabudnut a treba upozorni,t ze planovana elektricka ma byt v inom variante ako je tam vizualizovana.
Reakcia na: Petto #77485:
tvoj navrh je totalne nezmyselny, odporucam ti tak ako som odporucal Duncovi, chod studovat!!! ?
Reakcia na: Dunčo #77458:

Akustické znečisťovanie životného prostredia. ?
Reakcia na: zakaznik #77478:
Ako som uz povedal, povodne mi islo o centralizaciu novej hlavnej stanice.. a ako do mesta? no predsa MHD!

Re #77481 Ámos: A skoncili sme..

Re #77485 Petto: A na ZST Nove Mesto pojde po 21.00 co? Do KV v spickach 3 linky? Raca to iste.. A na Ruzinov a Vajnorsku si zabudol? Aspon jedna z radial potrebuje + 1 linku.. S tymto linkovanim nemozes chodit 15-minutovym intervalom ani vecer..

Re #77491 El Sergio: Pochop, ak sa tam daju prejazdy pre chodcov daju sa aj pre auta.. a neviem ci o tom nevies ale do Petrzalky nemaju chodit kacatka...
Reakcia na: El Sergio #77491:
Aby si sa nedivil ? . Mimochodom v Brne nikde viac ako 60 aj tak nie je.
Reakcia na: No_38 #77489:
Tým ma môžeš jedine potešiť ? .
Vcera na TVBA ukazovali ako otvaraju novu vozovnu v Petrzalke. Spomenuli aj umyvarku ktora zvladne za den umyt 100 busov. V petrzke je ich vraj len 91? , takze maju aj rezervu ? Uz vidim ako su umyte kazdy den. Na zaver dodali, ze sa predpoklada kapacita vozovne az na 150 busov ? ktovie odkial tych 50 zoberu ..mozno v roku 2099 ich tam tolko bude ?
Reakcia na: Ámos #77490:
Prejazdy pre autá na trati určite nie sú, ale s tou rýchlosťou to nemôžem potvrdiť ani vyvrátiť. Ale mám pocit, že tie kačice čo tam jazdia, by viac ako tých 60 km/h asi ani nevytiahli... ?
Reakcia na: S499.1023 #77486:
no ked bude jeden tak bude aj druhy aj treti... nemozes mat na taku vystavbu len jeden prechod.A ja nehovorim, ze mesto nie je pre ludi.Ja len hovorim ze elektricka ma byt rychlodrazna a teda ak tam chcu mat bulvar tak bez elektricky ktora bude musiet ist pod alebo nad zemou.

Re #77488 El Sergio: Mam pocit, ze ak nemas trat uplne segregovanu, tak ti drazny urad nepovoli viac ako 60km/hod. (ale mozem sa mylit) Cize ak ti budu cez kolaje behat ludia a vtom pripade sa urcite najde aj zopar prejazdov pre auta tak elektricka NEBUDE jazdit 80km/hod.
Reakcia na: S499.1023 #77483:
Žiaľ, zrejme ťa sklamem. Ale niesom Dragan. ?
Reakcia na: Ámos #77481:
V Brne sú tiež takéto prechody cez rýchlodrážne úseky a zatiaľ nikoho nezrolovalo. ?
Čiže problém by nemal byť. Samozrejme len keď budú pri zastávkach, nie pri každom strome a bizniscentre. A bez semaforov. ?
Reakcia na: Petto #77485:

1) A načo také nezmyselné vyfikudácie s 2 a 4? Tak buď nech jazdí 4 až do polnoci alebo nech jatzdí 2 celodenne na ZP a 4 na NM. Okrem toho je nezmysel vozi%t v tejto relácii na HLST súpravu 2 x T3.
2) Odlišné vedenie d-7 v rannej a poobedňajšej špičke je ďalšia šotoúchylnosť.
3) Takže v Ružinove mimo pdš by bol interval 7,5 minúty, v pds a 6+ 15 bminút, zatiaľ čo na Vinohrady tretinový?

Doporučujem návrh zahodiť, vymyť si ho z hlavy a začať odznova.
Reakcia na: Ámos #77481:
Ja na tom obrázku vidím JEDEN priechod pre chodcov cez cestu, pričom cez električkovú trať vyznačený nie je. Okrem toho, mesto je hádam v prvom rade pre ľudí, nie pre električky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.