A nebolo to oproti pristavu cez pristavnu ulicu? Pri garazach? Tam bol svojho casu colny sklad. (Mozno stale je.) A napriklad SORy a Renault vezicky tade prichadzali.
To s tou zástavkou pred Centrálom snáď nemyslia vážne! (Prudko mi to chýba k SMRTI nasraný smajlík!) A že "Čiže sledujem predovšetkým prospech Bratislavčanov."! Sleduje záujmy akurát tak toho, aby na verejnú dopravu nemuseli dať, pokiaľ možno, ani korunu viac, než je nevyhnutné!
to uz v Bratislave nie je mozne rekonstruovat trat za prevadzky? Kriznu islo rekonstruovat za plnej prevadzky a pritom je to dva krat tak frekventovana trat ako Mileticova. Pokial si pamatam rekonstrukciu trate v Karlovej Vsi tak tam sa tiez velmi dlho jazdilo po jednej kolaji a na dost dlhych usekoch. Chapem ze useky ako Vazovova tak rekonstruovat nejde, ale Dubravka alebo Mileticova - tam nie je dovod to nerobit za plnej prevadzky.
To je problém, áno, ale nie môj... máme nového generála, tak nech sa činí, keď má dve vysoké školy, odborník na MHD...
raz to aj tak budú musieť uzavrieť. Ak to nespravia toto leto, tak kedy? O rok - keď bude (ako tradične) uzavretá trať do Dúbravky, aj trať na Hl.st.?
a nebol som to ja? Totiž smerom na Trnko, keď vidím, že akurát som zmeškal signál, viem že mám vyše 60 sekúnd, tak sa s tým vlečiem krokom, teda zotrvačnosťou, aby som tam akurát došiel. Načo sa ponáhlať, potom musieť brzdiť a stáť na semafore a znova sa rozbiehať? ?
Dúbravčice sú lepšie, lebo ak sa nemýlim, má tam byť aj a-busová vozovňa, pre ktorú je to lepšie miesto ako Krčace, a možno v ďalekej budúcnosti (výsavba trate do Lamača, jej prípadné predĺženie) by tam mohli byť aj t-busy.
Asi tak. Neviem či správne poviem tú vetu ale skúsim :"Ten kto nepozná svoju minulosť nemá budúcnosť." Žeby čistá symbolika s tými odstavenými Sanosmi na Nivách a týmito opustenými historičákmi? Ak hej, tak rovno pochovajme aj DPB a jadzime na bicykloch.
Ja som vtedy myslel, že je to nová odstavná plocha. Inak nejaká vozovňa sitovaná bližšie k centru by bola dobrá vec. Dačo na spôsob, by som to nazval "minivozovňa" som videl pred tromi rokmi v Budapešti. Bolo tam možno miesta pre 20 až 30 súprav električiek, asi tak na obsluhu tej linky ktorá tam premáva. Nebolo to nič veľké ale. Tak či by sa dačo také u nás neujalo, teda ak je to to čo myslím. Napr. v Karlovke alebo na Krčacoch také dačo, pre linky 9 a 12. Ozaj vozovňa na Krčacoch namiesto tej na konci Dúbravky by nebola lepšia?
Inak rekonštrukcia by bodla tej trati to niet pochýb ale kde vziať autobusy na náhradnú dopravu? To je problém. Len cez leto si to viem predstaviť keď majú linky redšiu premávku a tiež električky premávajú s 15min intervalom. V iný čas to nejde.
však tam vždy ide pomaly to som si všimol, ale raz sme šli strašne pomaly až som mal dojem, že vypli prúd alebo sa strhlo vedenie, že ideme akoby len zo zotrvačnosti. ?
presne, optimálna medzizastávková vzdialenosť pre električku je 500-600 metrov (napr. Račko - Deža Ursínyho), čiže pešia dostupnosť maximálne 250-300 metrov, čo je myslím prijatelné aj pre duochodcov.
Ono električka teoreticky má zelenú z Ružinova až po Trnko aj teraz - až na jedno dlhé čakanie na svetlách na Miletičke, dezolátnu trať na tej istej ulici, dávanie prednosti, brzdenie a stánie kvôli autám stojacim krížom cez trať na Ružinovskej a blbcom, čo just vletia autom rovno pred idúcu tramvaj... ?
Aj keby mala električka zelenú na celej radiále, tá zastávka tam jednoducho nemá čo robiť Električkám by mali zastávky rednúť, nie pribúdať.
Re #77392 Max: Typické medzizastávkové vzdialenosti na bratislavských električkokových tratiach. Tam kde je viac ako 200-300 metrov, treba ich unifikovať, aby nepresahovali priemer... ?
Jeden čas ešte tak v 1998 a 1999 som pri ceste busom cez Prístavný most videl v prístave parkovať Ikarusy 415 a 435. Mali tam odstavnú plochu vtedy alebo čo?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max