No jasné! ☺ To je taký dobový čierny plánik z 99ho. Aj ja by som ho ešte kdesi mohol mať založený aj s trolejbusovým a autobusovým. S Ing. Polákom ktorý mi ho asi pred 8mi rokmi dal, sme sa na tom vtedy pekne pobavili ? Zrealizovali zmeny len pri trolejbusoch a pri autobusoch len čiatočne ?
To sa využívalo vtedy, keď ešte nebola dobudovaná trať cez Lovinského, Gaštanovu a ďalej hore na Kramáre? Alebo aj keď už tieto trate exsitovali? A ak aj vtedy, aký to malo v čase existencie tých tratí praktický význam?
Ja by som tam vybudoval jednosmernú potrubnú poštu smerom dole. Hore by sa cestujúci postavil pred veľký lievik, zamestnanec DPB by sa rozbehol, kopol ho do riti a cestujúci by rúrou preletel až dolu na Molecovu. Poslanci a magistrát by mali samozrejme prepravu zadarmo. ?
Práveže 68 je dosť logické označenie, keďže obsluhuje výhradne oblasť 6 a 8.
Re #76975 Ámos: Podľa mňa by neikde na Holičskej nejaka manipulačná smyčka nezaškodila.
Re #76999 Solider: Manipulačná trať na Tolstého (medzi Palisádami - Hodťžovým nám.) bola pred pár rokmi demontovaná. Inak premávalo po nej niečo niekedy?
Trochu by som dovolil upresniť, v zásade máš ale pravdu. Zaťaženie lana by malo byť teoreticky rovnomerné z jedného dôvodu - aby nedošlo k rozkmitaniu lana v horizontálnom smere, čo je fyzikálny jav pri nerovnomernom zaťažení vo voľných rozpätiach. Staršie odpojiteľné lanovky ale mali tieto vzdialenosti nerovnaké a v prevádzke sa to napriek tomu nijak drasticky neprejavovalo. Ani na dnešných lanvkách sa vzdialenosti vozov nemerajú pravítkom.
1) zrušená trať medzi terajšou Legionárskou a Šancovou ulicou viedla ktorými ulicami?
2) manipulačná trať medzi Palisádami a Hodžovým námestím - je funkčná?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider