Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #76956:
Striedač prestávku rieši. Len sa obávam, že po takej šichte by bol vodič zrelý na psychiatriu.
Reakcia na: klasIK #76932:
Toto napadlo aj mňa, ale vodič by nemal kde prestávkovať. ?
Reakcia na: Dunčo #76950:
Môj osobný názor (je to žiaľ len veľké sci-fi) ale keby som bol kompetentný a trochu prezieravý a volal sa Ďurkovský... tak by som trval na tom, že súčasťou plánovanej novej mestskej štvrte - celomestské centrum, či ako tomu nadávajú - mám na mysli ten lukratívny pozemok medzi Starým mostom a mostom Apollo, kde toho má v blízkej budúcnosti veľa vyrásť (nová mestská časť - byty, kancelárie, hotel, športová hala) aby po hlavnom bulvári viedla moderná mestská električková trať, ktorá by končila viackoľajným obratiskom pred športovou halou a zabezpečovala by tak rýchlu, kapacitnú a ekologickú dopravnú obsluhu celého tohto územia, vrátane spomínanej športovej haly, kde sa má hrať okrem iného MS v hokeji, čiže bude potrebné zabezpečiť kapacitnú dopravu.

Hlavným prínosom tejto trate (okrem rýchleho prepojenia s centrom mesta) napojením trianglom na petržalskú radiálu v lokalite za Starým mostom vznikne možnosť, ako v prípade neprejazdnosti starého mosta (porucha vozidla na moste, náraz lode do piliera, teroristický útok a pod.) zabezpečiť fungovanie celej rýchlodráhy na Petržalskej strane - t.j. v úseku Janíkov Dvor - Štadión bude môcť rýchlodráha premávať.

Tento návrh sa však zrejme nikdy nezrealizuje (neviem o tom, že by investor mal záujem o budovanie el. trate, ani o tom, že by to bolo podmienkou projektu niečo také ako napojenie MHD či obsluha štadiónu...)
ale uvidíme (ak sa toho dožijeme) keď náhodou bude treba uzavrieť Starý most... celá skvelá nová rýchlodráha bude v ... teda nebude môcť premávať. A kapacitnú Náhradnú dopravu zabezpečí ZV 3035, SORy operatívne stiahnuté z linky 30, zostávajúce Ikarusy 280 a nové vozidlá, ktoré nemáme...
Reakcia na: Dunčo #76938:
Nemá to význam trebárs preto, lebo tie linky sú vžité, ak vznikne nejaka takáto nová linka, tak by som sa s tým zmieril, aj keď nerád, keďže okrem štvorčekových liniek, 1xx liniek, s 92 aj S liniek, mať ešte A, B, C linky to sa ma zdá už trochu veľký bordel.
Reakcia na: SDX #76941:
Obyčajné Trotlína s pomocným pohonom, ten agregát v nicxh je presne ten istý, čo aj v bratislských radobyduobusoch.
Reakcia na: Dunčo #76938:
A NA ČO by to bolo dobré? Aby sa ukojila tvoja reorganizátorská a prečíslovačská dušička?
Vo verejnej doprave platí jedna zásad : ZBYTOČNE NEPREČÍSLOVÁVAŤ.
Bodka. Žiadna diskusia na túto tému tento FAKT nezmení.
Reakcia na: Dunčo #76937:
Dieťatko, než na niečo budeš reagovať, najprv si prečítaj príslušný príspevok. Hovorím o PEŠEJ dostupnosti tvojho učilišťa od zastávok električiek.
Absolútne nechápem, aký máš problém s odchodom z domu o päť minút skôr. Mesto ani DP nie sú povinní ti zabezpečovať expresnú dopravu odvšadiaľ všade.
Hovoril si o tom, že prestupuješ na električky s intervalom 12 minút, čo je veľký problém. Ja som doložil, že nehanebne klameš, lebo prestupuješ na 4 električkové linky v celkovom intevale okolo 5 minút
Reakcia na: Ámos #76949:
Tohoto som sa tiež obával a fest. Podľa mňa oni sú schopní začať stavať fakt prv na moste a potom na trati na zemi. Inak nebolo by fajn keby spravili na trase dve konečné v Petržke? Jednu na konci v Janíkovom dvore a druhú v strede pri Technopole alebo odbočku na Holíčku spraviť? Žeby v úseku Šafko - Holíčska mohla elina premávať už skôr než sa dorobí zvyšok na Janíkov dvor? Keby začali tak,že spravia aspoň aké také zemné úpravy v Petržke a úpravu Lietavskej, Šintavskej a Rusovskej kde tie úrovňové alebo mimoúrovňové križovania budú tak aspoň tak.
Reakcia na: SDX #76948:
tiez sa mi to zda byt naopak. Ale ved nechajme sa prekvapit, hadam je to zase len zle odkomunikovane...
Reakcia na: Ámos #76947:
Nerozumiem preco zacinaju Starym mostom. Nemalo by to byt naopak? Totiz najprv prebuduju most a potom budu robit zvysok - a pocas tej doby tam nebude jazdit nic - ani gumokoly, ani elektricka.
Reakcia na: Dunčo #76945:
Netvrdim ze sa to nedeje, ale deje sa to fakt minimalne. Denne vyuzivam konkretne vajnorsku a raciansku radialu a fakt to bolo tak davno ze si uz ani nepamatam, kedy mi naposledy proste neprisla elektricka.
Reakcia na: SDX #76939:
tak ja cestujem 4roky a stalo sa...neboj...určite posledne keď sa na Račianskej ťukla elina s autom tak tá 11 v ktorej som plánoval že pôjdem na Vazovovou čakajúcim na Račku určite neprišla!
Reakcia na: SDX #76943:
toto je z diskusie na clanok: "Ehm, vážený pane redaktore... Máte v tom zmatek... Duobus je vozidlo s plnohodnotným výkonem v obou režimech. Trolino, stejně jako 24Tr či 25tr či dřívější 21TrACI jsou POUZE trolejbusy s pomocným pohonem... Tedy vozidla, která jsou schopná pohybu mimo trolej, ale se sníženým výkonem a tudíž pouze po dobu nezbytně nutnou." takze uz je v tom jasno ?
Reakcia na: yves #76942:
Vsak to ma matie ?
Reakcia na: SDX #76941:
no pisu tam, ze s pomocnym dieselagregatom...a zaroven, ze v odbornom zargone sa nazyvaju duobusy ? tak si mozes asi vybrat co chces aby to bolo ?
Reakcia na: yves #76940:
To su normalne duobusy, alebo trolejbusy s pomocnym agregatom?
Reakcia na: Dunčo #76913:
Pytam sa sam seba preco na tento prispevok odpovedam? Elektrickova doprava je zo vsetkych v BA najspolahlivejsia. Denne chodim rano elektrickami uz 7 rokov a ani si nespomeniem kedy sa mi naposledy stalo ze by mi elektricka neprisla..

Re #76922 ShepDog: Aj ja (e-mail: sdx(at)atlas(dot)sk), ale mozno by si to mohol poslat adminom nech to hodia do gallerie aby si to nemuselo jednotlivo posielat ?

Re #76928 Emo: Verim, ze po spusteni Petrzalskej radialy sa cele linkovanie vymaze a spravi nove s max. 6 linkami, idealne by bolo zrealizovanie tr3mp-ho dogmy. Teraz ide skor o to co spravit este pred tym.
Reakcia na: S499.1023 #76935:
Tak väčšinou všade kde sú dve linky so súbehom tak sa tá kratšie včlení to tej dlhšej a premáva oznčená v CP piktogramom alebo číslo+A. Neviem tak načo plno čísel keď sa to dá redukovať. Okrem toho si cestujúci nemusí pamätať dve alebo tri čísla ale len jedno a písmeno ho upozorní,že linka končí skôr.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.