tak ja cestujem 4roky a stalo sa...neboj...určite posledne keď sa na Račianskej ťukla elina s autom tak tá 11 v ktorej som plánoval že pôjdem na Vazovovou čakajúcim na Račku určite neprišla!
toto je z diskusie na clanok: "Ehm, vážený pane redaktore... Máte v tom zmatek... Duobus je vozidlo s plnohodnotným výkonem v obou režimech. Trolino, stejně jako 24Tr či 25tr či dřívější 21TrACI jsou POUZE trolejbusy s pomocným pohonem... Tedy vozidla, která jsou schopná pohybu mimo trolej, ale se sníženým výkonem a tudíž pouze po dobu nezbytně nutnou." takze uz je v tom jasno ?
Pytam sa sam seba preco na tento prispevok odpovedam? Elektrickova doprava je zo vsetkych v BA najspolahlivejsia. Denne chodim rano elektrickami uz 7 rokov a ani si nespomeniem kedy sa mi naposledy stalo ze by mi elektricka neprisla..
Re #76922 ShepDog: Aj ja (e-mail: sdx(at)atlas(dot)sk), ale mozno by si to mohol poslat adminom nech to hodia do gallerie aby si to nemuselo jednotlivo posielat ?
Re #76928 Emo: Verim, ze po spusteni Petrzalskej radialy sa cele linkovanie vymaze a spravi nove s max. 6 linkami, idealne by bolo zrealizovanie tr3mp-ho dogmy. Teraz ide skor o to co spravit este pred tym.
Tak väčšinou všade kde sú dve linky so súbehom tak sa tá kratšie včlení to tej dlhšej a premáva oznčená v CP piktogramom alebo číslo+A. Neviem tak načo plno čísel keď sa to dá redukovať. Okrem toho si cestujúci nemusí pamätať dve alebo tri čísla ale len jedno a písmeno ho upozorní,že linka končí skôr.
Koľko ??? Možno keby bola zavedená preferencia električkovej dopravy. Za 5min dojdem max. medzi zastávky Mariánska a Americké námestie a stojím na semafore na križovatke Špitálska - Ul.29.augusta! Teraz trepeš ty! Raz dokonca sme úsek Vazovova - Mariánske šli 9minút,ale to len raz no doteraz na to nezabudnem! Keby si mohla elina dať na zelenú na tých dvoch križovatkách pri Medickej tak nepoviem nič ale nieje to tak a nestíha sa to do 5min! Spomínaš ako si ma zvozil za ten môj výmysel že 83+31/39/94 to trvá do školy 13minút? Dobre ide to max. za 15, lebo som si spomenul,že som pozeral na palubné hodiny busu a tie sú nepresné,takže tých 15to ešte ide. Čiže tých tvojich 5min je rovnaká kravina ako tých mojich 13!!!
Však práve to Šafko je kameň úrazu a to by neprešlo lebo nikto z Dúbravky čo chce ísť domov zo Šafka ti nepôjde a nebude chcieť ísť na Jesenského alebo Kamenné nám. pešo. Preto sa nezrealizoval ten 6+2 linkový variant (celodenné+špičkové), lebo celodenná 9 premávala podobne ako tvoja 4 a 12 ako teraz len seknutá po Karlovku a len v špičke. Zišlo by sa zdvojkoľjniť Šafko,ale...ale IAD asi nepustí zas. Inak viem si predstaviť kľudne, že aj po vybudovaní Petržalskej električky budú musieť električky chodiace do Petržalky robiť obchádzku cez Jesenského a Nám. Ľ. Štúr. Hoc to znie ako totálne debilina ale na Slovensku by ma to vôbec neprekvapilo. Myslím, že mesto ešte bude pár rokov dobre nadržiavať IAD. Viď tie poondiate vjazdy áut do historického centra pri Dóme sv. Martina. Sme boli na priľahlých uličkách merať **** profily a furt tam chodili autá ako na normálnej ceste skoro !!!
Bohužiaľ asi nie. Predstava o potrebe priamej linky z každej radiály do Stredu Sveta je príliš zakorenená v mozgoch ako obyvateľov, tak aj kompetentných v BEÚS-e a na magorstráte.
Mňa napadlo. Linka 12 by tiež existovala v značne zredukovanej forme a s jedným sólo vozidlom - na trase nám. Ľ. Štúra - nám. Ľ. Štúra. Zvážala by ľudí zo Šafka na Jesenského k 4-ke a výhodou by bolo, že by si vodič nemusel prehadzovať tabuľku. ? ? ?
Prosímťa, neoblbuj. Však zo Šafka môžeš ísť okrem 13 prakticky všetkými električkami - buď k Hasičovi alebo k Steinu. Z obidvoch zastávok to máš ku škole tak 5 minút lenivým tempom.
Ee, to som sa dosť sekol s tou L1 do Petržalky. Nejak som si pomýlil jej súčasnú trasu. Tú by som nechal v terajšej trase a miesto toho dal do Petržalky L14. Premýšľal som aj nad ďalšími zmenami:
1. Zrušiť L2, získané vozy dať na L4. Tým by sa posilnila aj kapacita na Karloveskej radiále, potrebná ako soľ. Cestujúci na Hlavnú stanicu by na Trnavskom mýte prestúpili na L61, 74, 201 prípadne 63, 204, 209. Tu je však jeden problém: Tieto linky by museli pobrať cestujúcich zo zrušených liniek 2, 3 a 8, čo neviem, či by kapacitne zvládli.
2. Zlúčiť linky 4 a 12 (v predošlom príspevku som síce písal o jazdení L12 do Petržalky, ale to by nemuselo byť nutne) do linky s číslom 4 v trase Dúbravka - nábrežie - Šafárikovo nám. - Špitálska - Trnavské mýto - Zlaté Piesky. Späť v rovnakej trase, ale samozrejme cez Jesenského a Mostovú. Slabinou by bolo to, že ľudia smerujúci zo Šafka Karlova Ves/Dúbravka by museli ísť najprv na Kamenné nám. a potom až do Dúbravky.
Viem, nie je to dokonalé, ale nič lepšie ma nenapadlo. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SDX
Re #76922 ShepDog: Aj ja (e-mail: sdx(at)atlas(dot)sk), ale mozno by si to mohol poslat adminom nech to hodia do gallerie aby si to nemuselo jednotlivo posielat ?
Re #76928 Emo: Verim, ze po spusteni Petrzalskej radialy sa cele linkovanie vymaze a spravi nove s max. 6 linkami, idealne by bolo zrealizovanie tr3mp-ho dogmy. Teraz ide skor o to co spravit este pred tym.