Dovod je okrem inych, ze prevaznej vacsine sa takato "tvorba" nepaci, aj ked kvoli tomu nepisu peticie... naviac to podporuje neuctu k cudziemu majetku, co (ked to filozoficky prezeniem) podkopava samu podstatu demokraticko-kapitalistickeho zriadenia. Uz si konecne musime vsetci uvedomit, ze nic nie je "spolocne"...
vytrhnute sedadla uz priamo poskodzuju prepravne vlastnosti MHD, rovnako ako hasiace pristroje znizuju priamo jej bezpecnost, toto riesit proste zavretymi dvermi a pockanim na policiu a nech si pockaju kludne aj cestujuci, ked tu naozaj niekto poskodzuje spolocny majetok
mozno by takto zavreti ludia vo voze motivovali dotycnych pubertakov aby si to nabuduce rozmysleli ked by im vodic jasne vysvetlil ze sa necaka kvoli nemu ale kvoli tamty vyrastkom vzadu a mozete im to uz sami vysvetlit do buducna...
a v principe co ti vadi na nevinnom carbani predpubertalneho decka? oplzlosti a sprostosti carbu akurat od puberty. radsej si popozeram vselijake detske vytvory vo vozoch MHD na zabitie casu nez cumiet na v kuse umyvane sede steny
mozno je riesenim proste na to rezignovat nech su vozy pocarbane tak ze v nich nie je vidno carbanice, pomohol by vzor kedy by bol interier viacfarebny ako keby pocarbany fixkami roznych farieb, na tom by tazko nieco vymysleli ako zvyraznit ich plochu bez vacsej namahy a kvanta casu
myslim si ze bratislavska mhd ma dolezitejsie problemy ako nejake blbe carbanice ktore nikoho neohrozuju a nikomu nezhorsuju komfort cestovania ci nepredlzuju dobu cestovania, z vozov mhd by sa pokojne mohol stat obraz nasej doby, legalne platno, este by to mohlo byt ked tak nakoniec aj zaujimave pre turistov
poprosil by som dovod preco odstranovat tvorbu z vozov mhd? pochopim oplzlosti, ale ak by tam niekto nasperjoval ci fixkou nakreslil nieco pekne, nevidim dovod
Tí, čo čarbú, sú takí primitívi, že by im to nedošlo, že tá kampaň ich má zosmiešniť... ? Legalizovanie čarbania detí do 12 rokov si dúfam myslel zo žartu.
To odstraňovanie čarbaníc by pomohlo, ale muselo by byť často (ideálne každý voz každý deň). No DPB na tom tak dobre nie a na začiatku by stačilo aj raz za 3 - 4 dni.
Ale čo s hrubším porušovaním poriadku vo vozidlách? Ako tie hasiace prístroje, vytrhávanie sedadiel,... Čo s tým?
je to ako s fajcenim deciek, preco zacne decko a celkovo mladi fajcit? zo ziadneho rozumneho dovodu - lebo je to zakazane a smu len dospeli
preco pise writer? lebo je to zakazane, zlegalizujme to aspon pre deti po 2.st. ZS a hned by ich to preslo a museli si najst nieco ine ked by popri nich carbali ine male deti
navyse by to mohlo prijemne tvorbou malych deti ozivit steny MHD, preco by mali byt nevyhnutne jednotvarne sede?
suhlasim, ze umyvanie a trvacnost "tvorby" par hodin by ich dostatocne demotivovala
ja by som este pridal pripadne opacne riesenie, zlegalizujme carbanie deti do 12 rokov (vratane, to este nie su teen) ci tak s tym, ze su to male deti na ZS co z toho este nemaju rozum, snad by to pubertalnych teenagerov dostatocne zdehonestovalo, ze ich zaradujeme prakticky k prvemu stupnu ZS nejsvojpravnych deti, len by to chcelo nejaku kampan, ze po vozoch MHD maluju len male deti co z toho nemaju rozum, carbajuci teenageri by boli potom druhym nasmiech
podla mna cesta vedie nie nejakymi radikalnymi krokmi ale ponizenym tych spratkov
Nie je za taka pravda. Dnes je pre nich dolezitejsie natocit alebo nafotit ako dielo vzniklo a dat na net.Tam to vudidi viac ludi ako ked to ostane na eline... V kazdom pripade DPB nema az taky problem so sprejmi a vytvaranim velkych obrazcov/malieb na vozidlach.DPB ma problem s detmi ktore si kupia fixku a potrebuju sa podpisat lebo sa to akurat naucili... A tam cistenie nepomaha...
V čom má sprejer pravdu? To akože sprejer sprejuje na protest proti bordelu? To je ale absolútny nezmysel. Prečo by sa potom v ich komunite vypisovali najvyššie prémie na posprejovanie úplne nových vozidiel?
Mimochodom, cesta pridelenia vozidiel NIE JE tá správna (a to píšem s tým vedomím, že prideleni vozidile vodičom som na E kedysi dávno vybojoval JA ešte s pár ľuďmi). Vodič je od vedenie, upratovač/ka je od upratovania. Ja tiež neoperujem žlčníky.
Tento spôsob boja proti vandalom by bol z technickej, finančnej a personálnej stránky veľmi náročný, takmer nezrealizovateľný...
Boj proti sprejerom je veľmi ťažký. Čiastočne by pomohlo, keby každý voz bol po službe očistený. Len zase je problém, že by bolo potrebné zamestnať ľudí (neviem, či by mal vodič chuť čistiť voz po službe). Počet sprejerov by sa snáď mierne znížil, ale najmä vozy by boli čistejšie. A keby sprejeri zistili, že ich diela nevydržia ani zopár hodín, vykašľali by sa na to (dúfam).
Viem, že teraz ma ponížite pod zem čiernu, ale ten "sprayer" ma svojím spôsobom aj pravdu. Ale je to stále ten istý kolobeh, niekto urobí bordeľ a druhému sa bordeľ nepáči, tak vyčíňa. Ale čiastočne aj nemá pravdu, môžu cestovať aj v predných vozňoch, kde je aký-taký poriadok. Ale to na veci nič nemení. Kedysi boli vozne čisté, lebo každý mal pridelený (aj keď v dvoj, či trojosádke) svoj voz, ktorý bol jeho vizitka a preto sa oň staral. Teraz sú síce niektoré vozne pridelené, ale na svoj voz sa majiteľ dostane raz za čas. Určite to nezmeníme, lebo brigádnik nebude umývať cudzi voz a brigádnici budú stále. Nechcem teraz narážať na vás, brigádnikov, ktorých vas je tu veľa, ale je to tak... môžete to potvrdiť.
Toto je podla mňa budúcnosť celého nášho bratislavského nosného systému. Načo kupovať drahé nízkopodlažné električky keď si môžeme dať vyrobiť hybrid. Ešte by sme aj kopec peniažkov ušetrili keby sme nevybudovali koľajovú ani asfaltovú konečnú v Janíkovom dvore. Jednoducho by sa to otočilo na betóne na Vyšehradskej okolo Teplárne ako doteraz. Jeden návrh vozidla pre Bratislavu som si dovolil načrtnúť.>>> http://img502.imageshack.us/img502/6664/irisbuskarosarenaultkodrq8.png Samozrejme rátal som aj z prerobením rozchodu z 1000 na 1435 mm. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pantograf1