Tak skusim aj ja svoje, a čo takto :
Príde súprava rozdelí sa na dve sóla -, ďalšia súprava ide do vozovne a ďalšia sa potom zas rozdelí na dve sóla... (len neviem ako s vodičmi, asi nejaký čo by behal do vozovne a späť)
Príde súprava rozdelí sa na dve sóla -, ďalšia súprava ide do vozovne a ďalšia sa potom zas rozdelí na dve sóla... (len neviem ako s vodičmi, asi nejaký čo by behal do vozovne a späť)
SDX
Re #76664 wizard112: Vsak ano.. ono by to len chcelo trochu obnovit kabiny v zadnych voznoch a zaplatit na hodinku-dve dvoch (krasnany a jurak) vodicov navyse.. z dlhodobeho hladiska by to malo byt efektivne....
Re #76667 Solider: No ale neviem kto ti bude jazdit v tom prachu? Navyse predpoklada sa ze druhe vozne by na druhy den jazdili ako predne (kedze by skor dosli do vozovne) a tak treba aspon transparenty a samozrejme PP (co nie je lacne).
Re #76669 S499.1023: Lenze ja by som videl problem v organizacii. Neviem ako su presne organizovane vozovne, ale neviem si predstavit ze by na jednu kolaj nahadzali zadne vozne a na druhu predne a potom by ich rano spajali. Ja som z rozpravania jedneho znameho - vodica pochopil ze sa proste supravy davaju do rady a tak potom tak chodia. Cize by niektore sucasne zadne vozne potom jazdili ako predne.. No nic, asi je to moc komplikovane = len idea.
Re #76680 Jezo: Mne sa zda ze ja som videl kedy si na nasich elektrickovych kolajach taky nakladny voz, to sa mi len snivalo, alebo DPB take nieco mal / skusal?
Re #76685 Dunčo: Nie. Povodne sa mala kupit, ale neni mozne ju vyrobit pre 1000mm. A naco by si ju chcel? Dnes su uz aj lepsie vozy a hlavne (ak sa nemylim) uz sa nevyraba.