Zopár postrehov k článkom v Petržalských novinách:
Zo sťažností ľudí: Stále tu panuje nostalgia za priamymi linkami. Takže husté intervaly sa evidentne nestretli s nadšením. Ľudia evidentne viac obľubujú autobus raz za 20 minút v špičke a zadok na sedačke... ?
Podaktorým stále nedochádza, že 83 má konečnú de facto na Námestí hraničiarov a zastávky na Starohájskej sú len bonus. Tu by som sa chcel ale spýtať, či by sa nedala garantovať náväznosť medzi 88 a 83 na Námestí hraničiarov aspoň cez víkendy (teda že by sa autobusy čakali), pretože často sa stáva, že 83 odíde tesne pred nosom 88 a celý efekt prestupu je potom nanič. Ak by bol prestup garantovaný, myslím, že nostalgia za 83 do Ovsišťa by bola omnoho menšia. ?
Ešte je tu jeden príspevok pani, ktorá sa sťažuje, že zo Bzovíckej musí prestupovať na Strečniansku (tomu trochu nechápem, pretože aj predtým musela a nevadilo jej) a máli sa jej 98 (interval v sedle 15 min.). Pritom zabúda na 99, ktorá stojí na Ľubovnianskej. Myslím, že pešo to nie je až tak ďaleko... ?
Potom je tu už myslím že SDX spomínaný tendenčný článok o "prieskume" dostupnosti uzlov v meste: K nemu dodám len to, že tu (zámerne?) úplne odignorovali linku 99 (dostupnosť na nosné linky z Ovsišťa a Ľubovnianskej), pričom vzniká dojem, že z týchto zastávok skoro nič nejazdí, a ak áno, tak div nie jeden spoj za hodinu. Ostatné bludy sa mi tu nechce rozoberať, ale neviem, čo tým chceli v PN dosiahnuť. To sa pchajú do pozadia novému starostovi alebo čo? ?
Zo sťažností ľudí: Stále tu panuje nostalgia za priamymi linkami. Takže husté intervaly sa evidentne nestretli s nadšením. Ľudia evidentne viac obľubujú autobus raz za 20 minút v špičke a zadok na sedačke... ?
Podaktorým stále nedochádza, že 83 má konečnú de facto na Námestí hraničiarov a zastávky na Starohájskej sú len bonus. Tu by som sa chcel ale spýtať, či by sa nedala garantovať náväznosť medzi 88 a 83 na Námestí hraničiarov aspoň cez víkendy (teda že by sa autobusy čakali), pretože často sa stáva, že 83 odíde tesne pred nosom 88 a celý efekt prestupu je potom nanič. Ak by bol prestup garantovaný, myslím, že nostalgia za 83 do Ovsišťa by bola omnoho menšia. ?
Ešte je tu jeden príspevok pani, ktorá sa sťažuje, že zo Bzovíckej musí prestupovať na Strečniansku (tomu trochu nechápem, pretože aj predtým musela a nevadilo jej) a máli sa jej 98 (interval v sedle 15 min.). Pritom zabúda na 99, ktorá stojí na Ľubovnianskej. Myslím, že pešo to nie je až tak ďaleko... ?
Potom je tu už myslím že SDX spomínaný tendenčný článok o "prieskume" dostupnosti uzlov v meste: K nemu dodám len to, že tu (zámerne?) úplne odignorovali linku 99 (dostupnosť na nosné linky z Ovsišťa a Ľubovnianskej), pričom vzniká dojem, že z týchto zastávok skoro nič nejazdí, a ak áno, tak div nie jeden spoj za hodinu. Ostatné bludy sa mi tu nechce rozoberať, ale neviem, čo tým chceli v PN dosiahnuť. To sa pchajú do pozadia novému starostovi alebo čo? ?
AAA
Re #75399 Dunčo: "Zo Zochovej alebo z pod Nového mosta sa dá krásne dojsť na hrad". Tento "argument" má relevanciu veľmi pochybnú. Koľko ľudí chodí asi tak v rannej špičke na hrad? Päť? Alebo si myslíš, že páni posranci bývajú v Petržalke a chodia do práce busom? ?
A spoje na Zochovú nikto brať nechce (to že tebe spred domu tam nič nejde, je už iná vec). A áno je to svojim spôsobom prestupný uzol, lenže rovnako tak je uzlom aj tebou nenávidené Šafko a je pri ňom si myslím oveľa viac inštitúcii kam chodia ľudia každé ráno do práce/školy ako pri Novom moste. A pri Šafku som nejake tie roky býval, takže asi viem, ako to je.
A argument, že nikdy sa 95 nechodilo je tiež irelevantný. To akože preto, že ty a tvoji susedia nechodíte 95 znamená, že tá linka je zlá. Takže keď napr. moja mama a naši susedia nechodia do mesta 83, ale 207, lebo 207 nám sotjí bližšie, znamená, že 83 je zbytočná linka, lebo ňou moja mama a susedia nechodia?
Re #75408 Dunčo: A to je akože naša chyba, že máme iný názor ako ty? Predsa existuje sloboda názoru a prejavu, takže tak ako ty, má aj každý iný diskutujúci právo mať a vyjadriť svoj názor. Predpokladám, že si sa také učil, a ak nie, tak sa budeš učiť na Náuke o spoločnosti.