Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: wizard112 #74894:
To sa nedá. Nikdy sa to tak nerobilo, všetci sú na obede....
Lebo nočná údržba tratí, lebo nočná kváziúdržba mienarní (vypnutie a zapnutie vypínača, niekedy iba papierovo)
Ale v princípe sa o tom v návrhu uvažuje aj viac nočných t-busov (keby dačo máme "duobusy" ) a v štádiu hypotézy sú údajne aj nočné električky v noci pred voľným dňom. Ale toto ešte ide na schválenie na magistrát a predstavenstvo DPB a je dosť možné, že tam sa budú hľadať argumenty, ako a prečo to nejde. ?
Už som sa tu raz túto otázku pýtal, ale teraz je aktuálnejšia. Keď sa už chystajú zmeny v nočnej doprave, plánuje DPB prevádzkovať aj nočné električkové linky, prípadne viac trolejbusových nočných liniek, alebo drvivá väčšina výkonov ostane autobusom (ako teraz) a jediná zmena bude úprava trás a prečíslovanie. To sa v BA nedá urobiť systém, že električky/trolejbusy by tvorili kostru nočnej dopravy (s výnimkou Petržalky) a autobusy by tento systém rozumne dopĺňali? Alebo je to pre DPB neekonomické?
Reakcia na: Vladimír #74892:
Jasne, to je najlepsie. Ja som len myslel ze namiesto 5xx je lepsie Nxx
Reakcia na: SDX #74890:
Mne jednoznačne viac N21, N61, N93 a pod. Ak to takto bude, tak to má moju plnú podporu.
Reakcia na: Technopol #74888:
EU & ZSR zaplati len usek Bosakova-Janikov dvor (ak to vyjde). Safarikovo namestie - Bosakova plati mesto. Ten uver podla mna nepokryje ani nakup novych vozidiel co tam bude treba.
Reakcia na: Peon #74865:
Mne by sa viac pacilo N1, N2, N3 atd.

Re #74888 Technopol:
1. Tomu celkom nerozumiem. Kade ju chcu viest ked nema rozdelit Petrzalku?
2. Vlak v strede sidliska NEBUDE, bude tam len elektricka.
3. Tie peniaze pojdu na ELEKTRICKY. Eurofondy pojdu na akoze duotrat.
vie mi niekto povedat, kde sa nachadzaju teraz vozy 6505 a 6517???
ja len 3 veci:
1. na rokovaní miestneho zastupitelstva Petržalky 27.3 sa diskutovalo o električke a ohlas bol taký že električka nema "rodeliť Petržalku na 2 časti" takže ked tu bude vlak tak to vyjde
2. teším sa na vlaky v strede sídliska
3. Ked sa to bude robť z fondou EU , peniaze ktoré si mesto vzalo z banky si rozdelia Durkovský a spol ? a samozrejme splatíme to mi a aj s urokom 🙂
Reakcia na: S499.1023 #74885:
koridor zeleznic sa urcite postavi - ten ale pojde po trase sucasnej zeleznice popri Panonskej ceste a potom tunelom k Filialke - to bude trasa zeleznice, a uvahy o tom ze tade dakedy (vratene tunela) pojde elektricka povazujem smiesne, aj ked ten tunel ako elektrickovi by som privital viac ako zeleznicny, ale bohuzial... Tu ide o to, ze z penazi, ktore dava EU na ten koridor Petrzalka - Filialka sa "popri tom" postavi aj trat Bosakova - Janikov Dvor na "akoze vlak aj elektricku" ale v skutocnosti len elektricku. Aby to vyzeralo aspon trochu vieryhodne, tak to musia aspon PLANOVAT prepojit a PLANOVAT to ako aj na rozchod zeleznic, v priebehu realizacie sa moze ukazat ze to nejde, ale teraz sa treba tvarit ze to pojde ?
Reakcia na: S499.1023 #74885:

1. Vychádzal som z predpokladu, že na uvedenej trati bude napájacia sústava 600 V js, takže TGV som "odpísal".
2. Spraví sa výnimka a všetko sa bude riadiť systémom ponuky a príjmu medzi stanicami, iba kachny budú mať výnimku a môžu jazdiť na dohľad. 😃
Reakcia na: fobust #74881:

1) Akých S-Bahnov, keď sa má jednaŤ o ten legendárny korytor, po ktorom budú do Bratislavy jazdiť tie oné téžévé ? ?
2) Ja is viem techniky predstaviť aj konku, ale Ty predpokladáš inštaláciu LVZ, prípadne ETCS Level II. na kachny ? ? Prípadne že by napríklad taký Stanislav Majling bol schopný pochopiť rýchlostnú návestnú sústavu ŽSR ? ? ? ?
A taktiež neviem, čo by ostalo z kachny, keby bola podrobená stláčacím skúškam pre železničné vozidlá hoc aj ľahkej stavby.
Ale zase kachna s klasickými nárazníkmi, hákom a skrutkovkou, prípadne veľkým Scharfenbergom, to by tiež nebolo zlé 🙂.
Reakcia na: Mikimaus #74883:
nuz peniaze EU sa davaju na take hovadiny a nezmysli ze az... toto je priam slachetna myslienka, oproti napriklad rekonstrukcii kastiela akoze na "turisticky ruch" dostane miliardar par stoviek milionov aby si zrekonstruoval svoj kastiel alebo hrad lacnejsie - na toto idu peniaze EU... akoze niekto stava hotel - a je to jeho rodinne sidlo... v EU su podla mna korupcnici a hlupaci, ale to je moj osobny nazor - bude im to podla mna uplne jedno, pokial to nebude fakt ze okate, pokial si niekto postavi rodinny kastiel a zaplati to peniazmi na "cestovny ruch" a "zachranu pamiatok"... Ja dufam ze to dopadne tak, ze ziadna "dualna trat" nebude, ale postavi sa normalna elektrickova trat (z penazi EU, to je pointa), s tym ze "dakedy v buducnosti" "bude planovane a mozne" to zmenit na klasicky rozchod, a tym to bude vyriesene, rovnako prepojenie na zeleznicu ostane v stadiu "planovane", "dakedy v buducnosti" ?
Reakcia na: eripmav #74878:
Nebude to nakoniec tak, ze sa urobi nasyp x2..teda jedna cast pre elektricku a druha pre vlak, len sa to bude stavat naraz - paralelne. Neskor sa to oddeli, plotom alebo murikom a bude ? Nezda sa mi ze by v EU boli az tak piiiip , aby nevedeli, ze by kockopsove riesenie nemohlo fungovat. To ze sa uvadza dualny rozchod v materialoch , je vedlajsia vec ?
Reakcia na: Pantograf1 #74879:
VIEME TO A NEKLAD BLBE OTAZKY ! SAMOZREJME, ZE TI NA TUTO OTAZKU NEODPOVIEME Z OBJEKTIVNYCH PRCIN ! (neber osobne)
Reakcia na: S499.1023 #74877:

Ja si technicky viem predstaviť premávku kačíc a akýchsi "S-bahnov" na spoločnom telese o dvoch rozchodoch. Ale natíska sa mi otázka, či to má zmysel, ako to bude z dopravno-technického hľadiska efektívne. Plne súhlasím s tým že je to blbosť, kvôli relatívne krátkemu spoločnému úseku by trebalo vozy schopné jazdiť ako na 25 kV 50Hz, tak aj na 600 V js, pričom je viac než logické, aby podporovali aj striedavú sústavu 15 kV v Rakúsku. Osobne si myslím že je to iba "podvod" aby mesto a štát podojili EÚ. Uvidíme či im na to skočia, ak áno, tak tam majú rovnako kvalifikovaných dopravných "odborníkov" ako má Bratislava.
viete o tom ze na Kolibu chodia autobusy? vraj vyhorela vyhybka na kolecnej 203 na Kolibe.ja som to nevidela ale kamos ano...
halo, halo newe niekto kde sa momentalne nachadzaju SANOSY??? ❓
Reakcia na: KLF #74876:
Bratislava zaspala EU fondy, resp. ma velke HDP - EU fondy sa rozdelovali na niekolko rokov dopredu a Bratislava proste nic planovane nema. ZSR ma, na projekt toho zeleznicneho koridoru. Teraz sa vedenie mesta zobudilo, ale neskoro, Fico vlada tiez Bratislave prislubila ze nieco da na elektricku - a zrodilo sa riesenie, ze z planovanych penazi pre zeleznicni koridor pre ZSR sa zaplati elektricka. Lenze v EU su hnusni byrokrati a az taky okaty oje* ze "zeleznicny koridor" a rozchod 1000mm asi nezozeru, takze sa to musi "akoze" napojit na zeleznicnu trat a byt akoze dualny rozchod. Takze totalna kravina, ale aby to mohla platit EU, takze mesto usetri, stat da (cez EU a ZSR) na elektricku, a budeme tu mat nepouzitelny hybrid, ale dufam ze aspon pre elektricku teda pouzitelny...
Reakcia na: KLF #74876:
Ja Ti to vysvetlím za seba - je to hovädzina, vymyslená za účelom ťahania peňazí z eurofondov. Fungovať to nemôže (resp. mohlo za tak náročných a obmedzujúcich podmienok, že je to v praxi nerealizovateľné), to je všetko. Neviem, aký smajlík dať.
Poprosil by som tych, co sa FAKT vyznaju v problematike (Igor, PvvS, atd. podmienka vek nad 25 rokov !!!), aby mi vysvetlili realizaciu tohoto (myslim dualitu trate v Petrzalke). Ako sa to da realizovat, ako to bude fungovat. Lebo sa na mna uz par kamosov obratilo s tym, ci neviem ako to funguje. Vdaka vopred !

http://www.etrend.sk/generate_page.php?page_id=96750
http://www.sme.sk/c/3226762/V-Bratislave-sa-do-2015-prepoja-elektricky-s-vla
kmi.html

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.