Re: DPB končí s modernizáciou 14 Tr
Je to dobré rozhodnutie? Tie modernizované, v ktorých som sa viezol, sú síce možno založené na starej koncepcii, ale až na to, že sú vysokopodlažné, sú podľa mňa úplne v pohode, pomerne tiché, priestorové rozloženie vo vnútri tiež vyhovujúce. A modernizácie sú predsa o dosť lacnejšie ako nové vozy, tak aspoň tie, ktoré sa dajú modernizovať, by sa mohli. Či nie? Lebo ak je obmedzené množstvo financií, tak určite radšej kupovať kĺbové autobusy a aj nejaké kĺbové trolejbusy.
Uvidíme, či sa Ďurkovskému podarí podať dobrý projekt na obnovu vozového parku z fondov EU, počul som, že sa niečo také chystá...
Je to dobré rozhodnutie? Tie modernizované, v ktorých som sa viezol, sú síce možno založené na starej koncepcii, ale až na to, že sú vysokopodlažné, sú podľa mňa úplne v pohode, pomerne tiché, priestorové rozloženie vo vnútri tiež vyhovujúce. A modernizácie sú predsa o dosť lacnejšie ako nové vozy, tak aspoň tie, ktoré sa dajú modernizovať, by sa mohli. Či nie? Lebo ak je obmedzené množstvo financií, tak určite radšej kupovať kĺbové autobusy a aj nejaké kĺbové trolejbusy.
Uvidíme, či sa Ďurkovskému podarí podať dobrý projekt na obnovu vozového parku z fondov EU, počul som, že sa niečo také chystá...
derik
Ano, cital som ten clanok v Bratislavskych novinach a kedze byvam v DNV, myslim si, ze tento projekt absolutna debilina a neviem ktory debil na magistrate (alebo mestskej casti) navrhuje taku sprostu trasu co ma obist sidlisko. To nema absolutne ziadny vyznam taku elektricku vobec stavat.
A mimochodom ked na tej trase budu premavat tie pomale sroty co jazdia do Dubravky (a pripadne nam zrusia linku 21) tak budeme cestovat do mesta 1 az 1.5 hodiny (myslene aj s prestupom alebo pesim presunom zo sidliska k elektrickovej trati) a nie ako teraz linkou 21 30 minut.
Ja osobne si myslim a som radsej ze nam do DNV jazdia len autobusy lebo ta elektricka nebude ziadna vyhra.