Reakcia na: Ámos #73383:
Keď dostali výhodnejšiu ponuku na 24Tr, tak kúpia 24Tr. Prečo by nemali mať dva typy? Čo by tým získali, keby mali jeden? Dnes už nie je socík, že treba zužovať paletu ND, ND dodá dodávateľ obratom, inak dostane tučné sankcie podľa zmluvy.A tie trolejbusy nedostanú naraz a prakticky celý vozový park až na niekoľko málo kusov je dožitý, tak čo chceš rozpočítavať na životnosť "trofla"?
Mike
A aj tak bude u vodičov nespokojnosť, lebo vystriedať za službu viac vozov, už keď nič iné tak každý voz vraj reaguje ináč, aj IK 415 a IK 415, alebo 14Tr a 14Tr, či T6 a T6, o K2S nehovoriac - a to aj za predpokladu, že sú rovnako umiestnené všetky tlačítka - stačí, že každý voz má inú citlivosť na plynovom pedáli a na brzdovom pedáli.
A potom také veci, ako vodič má vo "svojom" voze rádio, ďalej handry, možno aj uteráky, často aj poháre alebo šálky, stierku na sklá, metlu(alebo viac, príp. mop) (aj keď špecificky toto by sa riešilo dodržiavaním zmluvy zo strany zodpovednej firmy)...
To by vodič musel nosiť zo sebou minimálne makrokufor rozmerov BigMac.
Na druhej strane ale striedačov na L2, 3, 5, 11, 12, 13, (pôv L33), 50, 68, 74, 88, 94, 95 a 210 môžeš brať ako pilotný projekt k druhej fáze - nepridelené vozy.