Na stanovišti mali 140, konštrukčne mali 140 ale schválené boli len na 120, bo nie všetky boli schopné pri TBS dosiahnuť 154.
A podvozky laminátky sú úplne v poriadku, akurát nie sú konštruované na jazdu po oranisku z koľajníc R 65 ? .
Ja si pamätám, chodil som za kamarátom do Malaciek rýchlikom o 14.44 z Hlavnej stanice, ako ťažné HDV bola r. 350. A BDs, v ktorom som išiel pri rýchlosti nad 120 km/h hádzalo do strán a mal som pocit, že čoskoro sa vykoľajíme...
Nemali S499.1 nahodou len 130km/h? V starsej doveryhodnejsej literature je tento udaj.
LifeStar: Zase az taka blbost to nebola, tu rychlost nemali kde vyuzit a vtedy to behalo raz na naklade raz na rychliku, takze vhodnejsia bola vyssia tazna sila. A dnes by to bolo tiez viacmenej na nic, navyse na laminatke ist 120 na jej podvozkoch je uz samo o sebe rodeo.
140 ešte stále je na obidvoch koľajách Devínske Jazero - Kúty. Len v staniciach Zohor a Malacky je 120. Na maďarských rovinách je 140 medzi Sencom a Sládkovičovom.
Keby len rekonštrukcii prevodov, bola im odobraná aj rýchliková brzda podľa obľúbenej teórie ČSD že brzdiť stačí súpravou, bo by sa mohli obruče pootočiť ? . Rýchlosť by bolo kde využiť, v jednej koľaji Kúty-Malacky už 140 bolo a kdesi na Maďaroch smerom na východ okolo Széncza tiež.
"Svoju" 240.141 som naposledy videl v Leopoldove, ale to už je pekných pár rokov.
Zabezpečovačku tam vôbec fasa spravili. Raz som videl, ako pri jazde osobáku cez zhlavie smerom na odbočku Vinohrady semafor trikrát zmenil návesť (A-stoj-A-stoj, za A si dosaďte príslušnú návesť dovoľujúcu jazdu).
S499.1 boli všetky tieto zachovalé mašiny na nariadenie boľševikov podstúpené rekonštrukcii prevodov na vmax = 120 km/h. Tá tvoja teraz jazdí ako 240.141 stavom Bratislava - Východ
A hlavným dôvodom prestavby rýchlikových laminátok na obyčajné bol fakt, že ich maximálna rýchlosť t.č. nebolo kde využiť...
ja som to tiez len asi pred 3 mesiacmi zistil, ked som sa nudil a pozeral som mapy MHD v inych mestach slovenska....a odrazu cumim, ze v kosiciach troflaky:Dheh....
27.09.1993 slávnostné zahájenie trolejbusov v Ke... /Lingov - Mlynská Bašta/
05:12.1995 predĺženie trate o cca 2km po Námestie osloboditeľov - Bottova/...
18.12.1998 - predlženie trate až na sídlisko KVP - Kláštor...
máj 1999 - predĺženie trete o cca 900m /KVP - Myslava/... //začali premávať 15TrMky//...
august 1999 začali premávať 14TrMky, ktoré aby boli využité začali premávať iba cez víkend na trase Lingov - Myslava...
? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023