No ja som niekedy v novembri zazil celkom zabavneho bezdaka.. Najprv ho vodic 1-ky pred Kapucinskou upozornil ze nech nenadava na celu elektricku, na co odvetil ze uz aj tak vystupuje. Potom podobne ako ja zisiel na Zochovu a nastupil do busu. Opat nadaval. Za hodzovym namestim ho aj tento vodic upozornil nech nenadava. Opat ze "uz vystupujem". Potom som uz len videl ako nastupuje do busu pred nami.. nevedel som ci sa mam smiat alebo plakat...
S499.1023
Ad 1) Časy sú natiahnuté hlavne z toho dôvodu, aby bola dodržaná paralelnosť grafikonu, preotže eď budeme každú hodinu meniť jazdné doby, nikdy nebudeme mať na zastávkach pravidelný interval. Preto sa jazdné doby menia len súčasne so zmenou intervalu (koniec špičky) a zmenou počtu vozidiel na linke (odchod špičkových vozidiel do vozovne, čerpanie prestávok apod.).
Síce sa mi to nejak extra nepáči, ale výhody nad nevýhodami prevažujú.
Ad 2) V centre to pokladám za nezmysel. Okrem toho aj tak nemôžem krátiť jazdné doby neobmedzene, lebo náhodou bude na každej zastávke stáť 1 vlk a už mám meškanie ako krava. T. j. stačí mať na znamenie zastávky mimo centrum a to cca. každú druhú.
Zastávka sa musí potvrdzovať otvorením dverí ALEBO zadaním na palubnom počítači, pokiaľ zastávka NIE JE definovaná ako na znamenie. Na zastávke, ktorá nie je na znamenie, je vodič povinný zastaviť a pokiaľ neotvára dvere, môže požiadavku potvrdiť na PP.