133 chodi len rano a plna byva dole kopcom ? .
Inak klbovy bus tam siel ako zalozny x-krat a plny. Nebolo poznat, ze by bol siel pomalsie ako plny 12m bus.
lenze to je uz nemozne... pretoze s NDS sa nikto o takejto alternative nebavil, a podjazd pod (buducu) dialnicu D2 je postaveny tak ze presne splna normy.... ak by sa tam dali troleje, tak by nesplnal normy.... i ked, viem ze u nas by boli schopni to zatrolejovat bez podjazdu, nasadili by tam duobusy a tie by si na podjazd prepinali na dieslovy agragat
komu? rozhodne 25Tr..... nasadzovanie 25Tr na trat na aku chodia, je ako ist s Porsche Carrerou jazdit offroad...
25Tr je luxus, este k tomu sa s nim zle zaobchadza...
o useku Tomasikova - ZST Nove Mesto viem, len ma zaujimalo ci uz niekoho napadlo zatrolejovat vajnorsku... a preve po pripadnom vybudovani tohto useku by sa mohla zatrolejovat na useku Trnavske Myto - ZST Nove Mesto..
Re #71200 KLF: ako a komu by pomohlo ze by tam nejazdili 25Tr, ale 15Tr?
A konkrétne aký typ kľbových busov máš na mysli? Pretože predstava, ako sa plne naložený kľbový bus pachtí hore Dlhými dielmi je takmer z oblasti sci-fi ?
tu suhlasim s intonym ze je to hyckanie ludi... Paradoxne ze prave v dobe, ked je DPB proti subeznej jazde elektriciek a inych vozidiel vznikne tato linka.... a nemyslim si ze je to vina dpb...
ech uz len tu 101 obnovit...
Keby zatrolejovcali 61 v sucasnej trase, celkom jednoducho by sa vyriesilo priecestie "duobusmi", na ten prechod by stacil ten pomocny motor. Pred priecestim by dal dole tykadla a na zastavke za priecestim by len nahodil tykadla naspat na draty a slo by sa. ?
Na 133 treba klasicke klbove busy. Je rozumnejsie, ked ide bus chvilu pod dratmi ako trolejbus dlho mimo drotov. ? ? ?
Má ísť v pokračovaní Bulharskej, po Galvaniho a Ivánskej na letisko.
Uvažuje sa aj o trati v trase 39, po Trnavskej a Vrakunskej ceste na Súhvezdnú. Križovanie vlakového, tobôž "škodlivého" reťazovhového vedenia trolejbusovým by bolo "príliš zložité"... ?
Ja cestujem každé pracovné ráno električkou pod Nový most a nie 133. Raz som tým šiel a už nechcem. Až mi bolo zle a zároveň smutno ako sa ten dieslový agregát namáhal, ktorý ani nie je určený na takúto premávku. Je to len hýčkanie ľudí...
Co sa tyka davno uvazovanej trate na Letisko, kade ma viest? Ma ist ako 61, okolo SADky a cintorina alebo to ma ist po trase 204 a 205 a na zastavke Bulharska sa to potom odpoji? Myslim ze lepsie by bolo aby to islo ako 61, ale zas ta druha varianta by asi bola lacnejsia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
yves