no dobre ale tie autobusy z petrzalky vacsinou jazdia do centra a pre turistov mame mat stale len stare autobusy vsak tu uz ked nie je dost dlhych autobusov chodia kratke a na 5 zastavke sa don uz nikto nezmesti
Vies uvedom si ze Petrzka ma (aj ked stare) klbove vozidla... dlhe diely ich sice maju tiez ale nedostatok.. do petrzalky jazdi vacsina Urbin, teraz je cast na ine casti mesta... vies Bratislava nepozostava len z Petrzky...
sám si počul, koľko bude trvať konanie o odkúpení pozemkov, niekde bude musieť ísť o vyvlastnenie pozemkov, iba pod stĺpmi ktoré budú niesť trolejové obratisko pri Riviére. Stále sú však reálne úvahy o predĺžení trolejov po Botanickej a nábreží a uvažuje sa podľa odborných štúdií, či je lepšie napojiť to cez Staromestskú na Hodžovo, alebo cez Dostoják na Nivy. Aj keď to sa dá spochybniť ako zbytočné dupľovanie električky trolejbusmi na dosť dlhom úseku ?
Odhliadnuc od toho, že 25Tr nie je ani zďaleka normálny duobus, že pomocný agregát je stavaný iba na núdzové použitie, pokiaľ možno nie s ľuďmi (DP má testy čo sa robili 3 dni na L88 - po celý deň - podľa nich je to O .K.), odhliadnuc od toho všetkého, keď už nebudú žiadne šóry v Ml. doline tá prevádzka na ten agregát na L32 sa bude dať prežiť si myslím. Nakreslí sa tam chronometráž o 5 minút dlhšia; striešky na vedení na zast. Pri S. Mlyne a SAV, alebo Sokolská už dávno mali byť, to je neschopnosť jedného rezortu DP.
ty by si nakupil nove trolejbusi pre dlhace., za tie peniaze by sa mohol kupit dvojnasobok klbovych autobusov pre petrzalku kde jazdia tie stare ikarusy
Problem je ze DPB ciernych pasazierov potrebuje, bez pokut by bol financne strateny...
Re #71000 richardhudec: no, uz mame 6.12. takze myslim ze je to v poho, aj ked asi by sa skor hodili Vesele Vianoce..
Re #71005 Nal Sehel: Co mas proti 435-kam? Podla mna su po Solarisoch to naj co tu jazdi.. aj ked ja osobne radsej chodim s B741...
Re #71010 ivanbuto: zrusit 133 by bola kolosalna debilina.. prave naopak, treba ju zaviest obojsmerne a aj v popoludnajsej spicke.. skus sa tym previest a skus sa ludi opytat ako by sa im pacilo keby ju zrusili.. ja osobne by som privital keby sa buduci rok nakupilo 6 Trollin 18 s pomocnym diesel-agregatom a 6 Trollin 15 (napr. na linku 204, kde chodia natrieskane 14Tr by to bol idealny stroj) + rekonstrukcie..
"Každopádne dúfam, že nás čaká aký-taký rozvoj plnohodnotnej trolejbusovej dopravy, nie duobusových liniek." To dúfam aj ja. Aj keď súčasný námestník pre dopravu končí, uvidíme čo povie nový.
"Na Dlhých Dieloch pri zrušení 133 a zriadení preferovaného pruhu tých súčasných 6 ks. na linke 33 určite postačí."
Áno, keby sa mala robiť IBA linka 33 Kuklovská - Molecova s buspruhom, tam tých 6 vozov bohate stačí - šak konieckoncov to bol variant pre 6 vozov - iba L33.
Ale jednak sú to sľuby MČ a Primátora, že bude aj 133 a tiež je to predsalen, nech je akýkoľvek, krok smerom k motivovaniu ľudí, aby používali viac MHD, keď už z tých DD majú priamy spoj pod N. Most. Je to zlepšenie pre ľudí - budú vnímať MHD viac pozitívne.
L32: ja som počul že na dráty v Ml. Doline treba zabudnúť, súčasné vedenie nadjazdu z Ml. Doliny do tunela Shitiny, či skôr podjazdu v smere z Patrónky na Botanickú vraj trolejové vedenie neumožňuje. Iba ak by sa veľmi frézovala vozovka ? A ani nemám INFO, že by mestno s tým plánovalo niečo robiť, a naopak, mám INFO, že keby náhodou horzilo vybudovanie toho t-bus vedenia, je pripravných plno aktivistov (ochranári? zelení? niečo na ten štýl), ktorí z trucu, že v Mlynskej Doline neboli vybudované dostatočné hlukové bariéry, aké oni žiadali, budú bolkovať akékoľvek ďalšie aktivity v tejto lokalite. Minmálne teda že by to žiadali posudzovať o vplyvoch na ŽP, čo môže trvať viemekoľko...
Veď napíš, koho sú to nápady. Teda ja si myslím, že by sa to patrilo, keď sa publikuje nejaký takýto dlhší článok, nech sa napíše autor, inak sa potom zbytočne vedú dohady.
Stále nechápem, prečo by sa malo kupovať ďalších 6ks. 25 Tr. Už sa tu hovorilo o zatrolejovaní Mlynskej Doliny. Dovtedy linka 32 cez ňu chodí na motor, a pokiaľ viem, tak tento pomocný motor jednoznačne nie je určený na takéto pravidelné jazdy. Nehovorilo sa aj o tom, že je to zbytočne drahé, takto po 6 ks. kupovať?
Na Dlhých Dieloch pri zrušení 133 a zriadení preferovaného pruhu tých súčasných 6 ks. na linke 33 určite postačí.
Každopádne dúfam, že nás čaká aký-taký rozvoj plnohodnotnej trolejbusovej dopravy, nie duobusových liniek.
1. Myslím tým, že to sú posledné dodané kĺbové autobusy do BA. A minimálne tá séria .18F (z 1998) vyzerá celkom dobre.
2. A chvalabohu aj preto, že dnes je akútny nedostatok kĺbakov do výpravy a nemôžeme si dovoliť vyradiť žiaden ďalší kĺbový bus; aj keď bude treba vyradiť predsalen IK 280 z Petržalky a to ešte len bude kultúra cestovania...
Ježinku veď to sa dá ľahko vyriešiť príplatkom za adrenalín a turisti sa len pohrnú. Poprípade by sam tam mohla po eline prebehnú Bátorička a chechtáky nebudeme mať kde skladovať. Treba to robiť tak 4 - 5 rokov a potom bude lux metro. ?
Čo tým myslíš že chvalabohu?? Veď DPB už teraz v EU pôsobí ako veterán PIP show - ešte sa nakoniec podarí BA prilákať do BA zväčšený počet turistov, ktorí si prídu pozrieť najhystorickejšiu MHD v EU !!! ☠ ☠
No vsak ked uz je to MHD tak velmi zle, tak sa nam aspon snazia z kazdeho dna urobit novy rok aby si ludia nevsimli ze namisto klboveho busu im prisiel kratky ako dnes na 94.
Absolútne súhlas s odstúpením nekompetentných diletantov, ktorí niesu a ani v budúcnosti neurobia s MHD v BA nič.
Manažment DPB , je už 8. rokov dosadni, nie podla odbornosti ale straníckeho dresu. Dokonalou ukážkou tohto je gen. riaditeľ Zachar - toľko mylných hlúpych neekonomických rozhodnutí asi už nikto nedokáže zopakovať. Nuž ale čo očakávať od egoistického panovačné askétu??? ? ?
To si ešte k tomu musíš predstaviť, že každí jeden IK435 ale aj Karosy majú zvárané rámy a to aj niekoľkokrát. Musím však konštatovať, že ak teraz v DPB zistia prasknutý nosný rám na
Karose je odstavená a poslaná na prerobenie CNG + GO. IK435 buď
znovu zvaria alebo vyradia. Žiaľ pokiaľ nebude dostatok nových busov lepšie to nebude. Treba si uvedomiť, že aj Karosy ktoré prerobia na CNG + GO majú tiež len opravované rámy t.j. tiež už niektoré museli reklamovať, lebo opätovne praskli. Celkovo životnosť Karos CNG nieje veľmi dlhá - pretože kvalita GO je tak na 65% - samozrejme v DPB, ale všetkých obyvateľov BA ale aj vodičov vedenie presvedči, že to vydržia po GO ďalších 10 rokov a tom ver !!
pred 10 minutami o 19:15 na trnavskom mýte išla prázdna 2715 a na transparentoch mala STASTNY NOVY ROK ? dopravny podnik hladi do buducnosti - toto je dokaz:D alebo sa este nezobudil z posledneho noveho roka ? ?
Nie je dôležité, koľko rokov májú Ik 435 ale koľko majú najazdených vozokilometrov a tých je nerozdiel od susedovho favorita viac. Susedov favorit za celú svoju životnosť toľko nenajazdí ?
K tej schránke ?. Ak sa chcú ľudia vyjadriť majú dosť možností či už na magistrát alebo priamo na DPB a ver mi veľa ľudí to aj využíva. Problémom je skôr riešenie ich sťažností samozrejme opodstatnených. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SDX