"Každopádne dúfam, že nás čaká aký-taký rozvoj plnohodnotnej trolejbusovej dopravy, nie duobusových liniek." To dúfam aj ja. Aj keď súčasný námestník pre dopravu končí, uvidíme čo povie nový.
"Na Dlhých Dieloch pri zrušení 133 a zriadení preferovaného pruhu tých súčasných 6 ks. na linke 33 určite postačí."
Áno, keby sa mala robiť IBA linka 33 Kuklovská - Molecova s buspruhom, tam tých 6 vozov bohate stačí - šak konieckoncov to bol variant pre 6 vozov - iba L33.
Ale jednak sú to sľuby MČ a Primátora, že bude aj 133 a tiež je to predsalen, nech je akýkoľvek, krok smerom k motivovaniu ľudí, aby používali viac MHD, keď už z tých DD majú priamy spoj pod N. Most. Je to zlepšenie pre ľudí - budú vnímať MHD viac pozitívne.
L32: ja som počul že na dráty v Ml. Doline treba zabudnúť, súčasné vedenie nadjazdu z Ml. Doliny do tunela Shitiny, či skôr podjazdu v smere z Patrónky na Botanickú vraj trolejové vedenie neumožňuje. Iba ak by sa veľmi frézovala vozovka ? A ani nemám INFO, že by mestno s tým plánovalo niečo robiť, a naopak, mám INFO, že keby náhodou horzilo vybudovanie toho t-bus vedenia, je pripravných plno aktivistov (ochranári? zelení? niečo na ten štýl), ktorí z trucu, že v Mlynskej Doline neboli vybudované dostatočné hlukové bariéry, aké oni žiadali, budú bolkovať akékoľvek ďalšie aktivity v tejto lokalite. Minmálne teda že by to žiadali posudzovať o vplyvoch na ŽP, čo môže trvať viemekoľko...
Veď napíš, koho sú to nápady. Teda ja si myslím, že by sa to patrilo, keď sa publikuje nejaký takýto dlhší článok, nech sa napíše autor, inak sa potom zbytočne vedú dohady.
Stále nechápem, prečo by sa malo kupovať ďalších 6ks. 25 Tr. Už sa tu hovorilo o zatrolejovaní Mlynskej Doliny. Dovtedy linka 32 cez ňu chodí na motor, a pokiaľ viem, tak tento pomocný motor jednoznačne nie je určený na takéto pravidelné jazdy. Nehovorilo sa aj o tom, že je to zbytočne drahé, takto po 6 ks. kupovať?
Na Dlhých Dieloch pri zrušení 133 a zriadení preferovaného pruhu tých súčasných 6 ks. na linke 33 určite postačí.
Každopádne dúfam, že nás čaká aký-taký rozvoj plnohodnotnej trolejbusovej dopravy, nie duobusových liniek.
1. Myslím tým, že to sú posledné dodané kĺbové autobusy do BA. A minimálne tá séria .18F (z 1998) vyzerá celkom dobre.
2. A chvalabohu aj preto, že dnes je akútny nedostatok kĺbakov do výpravy a nemôžeme si dovoliť vyradiť žiaden ďalší kĺbový bus; aj keď bude treba vyradiť predsalen IK 280 z Petržalky a to ešte len bude kultúra cestovania...
Ježinku veď to sa dá ľahko vyriešiť príplatkom za adrenalín a turisti sa len pohrnú. Poprípade by sam tam mohla po eline prebehnú Bátorička a chechtáky nebudeme mať kde skladovať. Treba to robiť tak 4 - 5 rokov a potom bude lux metro. ?
Čo tým myslíš že chvalabohu?? Veď DPB už teraz v EU pôsobí ako veterán PIP show - ešte sa nakoniec podarí BA prilákať do BA zväčšený počet turistov, ktorí si prídu pozrieť najhystorickejšiu MHD v EU !!! ☠ ☠
No vsak ked uz je to MHD tak velmi zle, tak sa nam aspon snazia z kazdeho dna urobit novy rok aby si ludia nevsimli ze namisto klboveho busu im prisiel kratky ako dnes na 94.
Absolútne súhlas s odstúpením nekompetentných diletantov, ktorí niesu a ani v budúcnosti neurobia s MHD v BA nič.
Manažment DPB , je už 8. rokov dosadni, nie podla odbornosti ale straníckeho dresu. Dokonalou ukážkou tohto je gen. riaditeľ Zachar - toľko mylných hlúpych neekonomických rozhodnutí asi už nikto nedokáže zopakovať. Nuž ale čo očakávať od egoistického panovačné askétu??? ? ?
To si ešte k tomu musíš predstaviť, že každí jeden IK435 ale aj Karosy majú zvárané rámy a to aj niekoľkokrát. Musím však konštatovať, že ak teraz v DPB zistia prasknutý nosný rám na
Karose je odstavená a poslaná na prerobenie CNG + GO. IK435 buď
znovu zvaria alebo vyradia. Žiaľ pokiaľ nebude dostatok nových busov lepšie to nebude. Treba si uvedomiť, že aj Karosy ktoré prerobia na CNG + GO majú tiež len opravované rámy t.j. tiež už niektoré museli reklamovať, lebo opätovne praskli. Celkovo životnosť Karos CNG nieje veľmi dlhá - pretože kvalita GO je tak na 65% - samozrejme v DPB, ale všetkých obyvateľov BA ale aj vodičov vedenie presvedči, že to vydržia po GO ďalších 10 rokov a tom ver !!
pred 10 minutami o 19:15 na trnavskom mýte išla prázdna 2715 a na transparentoch mala STASTNY NOVY ROK ? dopravny podnik hladi do buducnosti - toto je dokaz:D alebo sa este nezobudil z posledneho noveho roka ? ?
Nie je dôležité, koľko rokov májú Ik 435 ale koľko majú najazdených vozokilometrov a tých je nerozdiel od susedovho favorita viac. Susedov favorit za celú svoju životnosť toľko nenajazdí ?
K tej schránke ?. Ak sa chcú ľudia vyjadriť majú dosť možností či už na magistrát alebo priamo na DPB a ver mi veľa ľudí to aj využíva. Problémom je skôr riešenie ich sťažností samozrejme opodstatnených. ?
myslim si ze Bratislave by pomohlo, keby cele, ale komplet cele vedenie DPB odstupilo a nahradilo by ho nove, take, kde by nebol velky pocet zbytocnych administrativnych pracovnikov...
taktiez by jej pomohlo, keby sa tu zacal pouzivat tzv japonsky menezment, teda nie ze hore vymyslaju to, co sa im prisnilo a dole to robia, ale ze dole vymyslaju, hore schvaluju a dole podla toho robia.
Krizovu situaciu by som vyriesil tak, ze by som si pozical vacsie mnozstvo penazi, z toho by som zvysil platy revizorom, ktory by robili castejsie a hustejsie kontroly (na KAZDEJ linke 2 kontroly (v oboch smeroch) za den), taktiez by som zvysil pokuty a zaviedol nastupovanie do nocakov prednymi dverami (priama kontrola listkov). Kedze revizori by tak viac pre dpb zarobili, mohol by dpb vraciat peniaze, zvysit platy, zrusit, upravit ohyzdne reklamy...
tento jav by bol len docasny, kedze potom by sa pocet ciernych cestujucich rapidne zmensil. Vychodisko by som videl v zapojeni do systemu MHD aj mimobratislavske obce...
dpb prijmy by isli z nakupu listkov, z platenia pokut, z reklam a + nemuseli by platit velke mnozstvo pracovnikov... nastal by zisk, do 5 rokov by dpb bol schopny vratit peniaze a potom by nastal rozvoj BA dopravy
este by som zaskolil vodicov, pristupil na experimenty.
este dnes som si vsimol par Ikarusov 435 - dooskierane, popraskane, polamane narazniky (v takom zlom stave nie je ani susedov 15rocny Favorit).... pre toto by som vsetky vozidla pridelil trojici ludom, ktory by boli za skody sposobene na vozidle (nie ludmi, ale zlou jazdou) sankciovany...
a na zaver, na velke dopravne uzly by som umiestnil schranku "paci/nepaci" kde by sa cestujuci mohli vyjadrit k MHD... ved MHD je pre ludi a ne ludia pre MHD...
ale vravim, to by chcelo kompletnu reformu MHD v BA
Papyr #70588: "vy tam na tých ceduliach máte len FREE/FULL? Vám sa tam nezobrazuje počet zvyšných voľných miest?"
- áno!!! ?
___________________________
Nemôžem si pomôcť, ale v oblasti MHD vidím za Ďurkovským iba pseudoduobusovú trať na DD s terminálom na Molecovej, ktorý sa bude musieť komplet prerobiť až raz bude openminded magistrát a katastrofálny management DPB, nič iné.
___________________________
Nahral som si do telefónu a vypočul prvú hodinu tej MHD diskusie... Mám počúvať aj ďalej, či sú v tom zbytku tiež iba bezduché pindy na rozdeľovanie finančných zdrojov v štáte? ? ?
Je ešte to stretnutie historický vozidiel ? Ak áno, tak do koľkej. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
taktiez by jej pomohlo, keby sa tu zacal pouzivat tzv japonsky menezment, teda nie ze hore vymyslaju to, co sa im prisnilo a dole to robia, ale ze dole vymyslaju, hore schvaluju a dole podla toho robia.
Krizovu situaciu by som vyriesil tak, ze by som si pozical vacsie mnozstvo penazi, z toho by som zvysil platy revizorom, ktory by robili castejsie a hustejsie kontroly (na KAZDEJ linke 2 kontroly (v oboch smeroch) za den), taktiez by som zvysil pokuty a zaviedol nastupovanie do nocakov prednymi dverami (priama kontrola listkov). Kedze revizori by tak viac pre dpb zarobili, mohol by dpb vraciat peniaze, zvysit platy, zrusit, upravit ohyzdne reklamy...
tento jav by bol len docasny, kedze potom by sa pocet ciernych cestujucich rapidne zmensil. Vychodisko by som videl v zapojeni do systemu MHD aj mimobratislavske obce...
dpb prijmy by isli z nakupu listkov, z platenia pokut, z reklam a + nemuseli by platit velke mnozstvo pracovnikov... nastal by zisk, do 5 rokov by dpb bol schopny vratit peniaze a potom by nastal rozvoj BA dopravy
este by som zaskolil vodicov, pristupil na experimenty.
este dnes som si vsimol par Ikarusov 435 - dooskierane, popraskane, polamane narazniky (v takom zlom stave nie je ani susedov 15rocny Favorit).... pre toto by som vsetky vozidla pridelil trojici ludom, ktory by boli za skody sposobene na vozidle (nie ludmi, ale zlou jazdou) sankciovany...
a na zaver, na velke dopravne uzly by som umiestnil schranku "paci/nepaci" kde by sa cestujuci mohli vyjadrit k MHD... ved MHD je pre ludi a ne ludia pre MHD...
ale vravim, to by chcelo kompletnu reformu MHD v BA