Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #70976:
tiez som zazil nieco podobne, na linke 20, isiel som do dubravky, vodic zasiel do technickeho skla, otocil sa a zacal sa vracat spat do DNV... potom sa tocil v tej nechutnej krizovatke... ci su sankcie neviem....

a co sa policajtov, minule vianoce som na patronke na vlasne oci vidiel, ako dosli policajti k odparkovanej 38, poprosili oddychujuceho vodica aby vystupil, dali mu fukat a veru nafukal... vodic tam hodil sluzobna jazda a volal dispecerov, ale co nasledovalo potom neviem
KEĎ SI VODIČ POMÝLI TRASU 🙂

Vodič jednej nemenovanej 34-ky v smere do mesta zabudol odbočiť ku Kooperative. Na zastávke "SAV" normálne zastavil a otvoril dvere, keď ho cestujúci upozornili, že ide nesprávne. Našťastie nás nenechal vystúpiť, ale pokračoval smerom na Hodžovo nám. sa niekam otočiť (na Štefánikovej však bola menšia zápcha). ?

Na Mierku už nestál, zabočil na Staromestskú a pred zastávkou "Zochova" hneď za výjazdom z podjazdu čo ide popod Mierko hádajte čo spravil. ? Otočil sa o 180 stupňov cez tú štvorprúdovku a cez Mierko a SAV sa vrátil ku Kooperative. Ešte, že nebola veľká premávka, autá pribrzdili - snáď ten manéver nezanechal nejaké trvalé následky na kĺbe vozidla. Na vnútornom transparente po celý čas svietila zastávka "KOOPERATIVA".

1; Kde inde by sa ešte mohol otočiť? Myslím, že na výber moc nemal...

2; Je nejaký postup ako treba v takých prípadoch (keď sa vodič pomýli) postupovať? Teda, má vodič právo napr. kvôli tomu vysadiť cestujúcich?

3; Musí alebo môže v takom prípade kontaktovať dispečeorv, aby mu poradili, kde sa má otočiť?

4; Hrozia podľa predpisov za takúto chybu vodičovi nejaké sankcie?

5; Za porušenie dopravného predpisu (napr. jazda na červenú) ak ho chytia policajti, musí platiť vodič pokutu zo svojho? A zamestnávateľ ho za to môže aj vyhodiť?
dufam, ze odteraz uz vsetky elektricky modernizovane budu mat kryty podvozok ako 7703 (preco inac 7704 nema???) a myslim, ze aj nejaky gumovy potah mali na kolesach, lebo to bol uplne iny zvuk ako ostatne eliny maju a este maju zaujimave dvere...bude sa s takymito dverami pokracovat, alebo nie...dik... ?
Reakcia na: aquila #70973:
Co sa hladin mora tyka az 80% vyroby O2 rastlinstvom maju nasvedomi morske riasy. Zvysenim hladiny oceanov a teda vacsim mnozstvom vody sa aj zvysi asimilacna schopnost morskych rias (bude ich viac) co bude mat za nasledok ubytok CO2v atmosfere. Ladovce su v tomto zmysle zachrannou brzdou planety...
Planete ako takej nasa cinnost nijako neublizi (sand okrem totalnej vojny), ta prezije aj s rastlinstvom a zvieractvom dalej (mozno v inej podobe) akurat mi to neprezijeme. Prilis sa pozerame na to z nicostnosti nasho bytia. Co je pre tuto planetu 100 rokov. Nieco ako pre nas minuta?!
Reakcia na: S499.1023 #70971:
rocne to je zatial cca 2-3cm a nejake katastrofalne nasledky to nema.

horsie to ma s pocasim ako takym.
Reakcia na: S499.1023 #70965:
filster pevnych ciastociek je v principe o hovne riesenie. preco ? lebo zachyti sice 99% objemu, ale zachyti v principe len velmi male mnozstvo ...

CNG bude vzdy radovo lepsia alternativa ako ropak 🙂 a to ani netreba rozne filtre, ktore samozrejme casom prestanu mat ten ucinok co mali mat, ze ano 🙂
Reakcia na: aquila #70968:
Stúpnutie hladiny morí o niekoľko desiatok cm by malo úplne fatálne následky.
Reakcia na: Nal Sehel #70949:
A čo je teba do toho?
Reakcia na: BMko #70924:
Tých 25,- SKK/l nafty možno bez spotrebnej dane a DPH, ktoré aj tak musí zaplatiť.-). Reálne dosiahnuteľná veľkoodberateľská zľava na naftu je cca. 15%.
Reakcia na: Ámos #70945:
jedno aj druhe su dost blbe pripady. bimetalizmus bol kusok o niecom inom.

ropa a plyn (co urcite) uznas su komodity o nieco inom ako zlato a striebro 🙂

Re #70946 Papyr: najpesimistickejsie varianty hovoria o stupnitu hladiny mori nasledujucich 100 rokov o nejakych par metrov. to je docela nepodstatne.

navyse sa aj mylis co zimy tyka. golfsky prud nema za ulohy oteplovat pocasie ale zmiernovat vykyvy. jedine co by sa stalo, ze by bolo u nas pocasie podobne tomu rusku. extremne teple leta, extremne chladne zimy. ziadna jar/jesen. co vlastne je aj teraz ...

kazdopadne radsej CO2 ako ten sajrajt 🙂

ad miliarda na trolejbusy. heh co s a babe snilo, to sa babe chcelo. uz vidim tu miliardu, ked ledva idu naskrabat na dalsich 6 duobusov. nehovoriac o tom, ze vystavba troleji a kupa normalnych trolejbusov je samozrejme vyhodnejsia.

mesto nech najprv zatrolejuje a poriesi to najnutnejsie a potom nech vypustaju do eteru take bludy 🙂
Reakcia na: richardhudec #70904:
Nikdy by som kvôli nízkej podlahe neuastúpil od 100% adhéznej hmotnosti. Pri Brestovke je 60 promile, to nie je Viedeň alebo Varšava.
Reakcia na: SDX #70900:
S K2 by sa to urobiť nedalo, má príliš malú vzdialenosť otočných čapov. Ale dalo by sa hravo začať robiť "wane" a "trojwane". Nie je to síce definitívne riešenie, ale dočasne by pomohlo.
Reakcia na: aquila #70902:
Filter pevných častíc ti nič nehovorí:-)?
Reakcia na: aquila #70897:
Síce s tebou väčšinmou súhlasím v poslednom čase, ale s tými emisiami si dosť zásadne a rádovo prestrelil. Niektoré emisie CNG sú rádovo nižšie, iné sa do Euro 5 pobiede vopchajú.
Reakcia na: Mike #70879:
SOR B 9,5 sa už nevyrába. Jedine BN.
Reakcia na: ivanbuto #70961:
Myslim si, ze niekto v DPB je teraz uplne vyteseni, ze mu trolejbus jazdi bez dratov a chce to rozsirit na uplne nezmyselne miesta. Do Petrzalky treba tahat draty a nie kupovat "doubusy". Na co most Apollo potom hyzdia tie trakcne stlpy.

Inak zvolili ta alebo nie?Ja som ti zabezpecil hlasy od jednej rodinky co voli v Starom meste, ale vacsi dosah som nemal.
Reakcia na: eripmav #70960:
To som tiež celkom nepochopil s tými duobusmi, okrem toho tie predĺženia, pokiaľ by boli realizované tak, ako sa píše v článku (205, 209, 210), by boli plne trolejbusové linky.

A aké duobusy chce DPB nakupovať? Prečo?

Pre Dlhé Diely by ani tých ďalších šesť s pomocným motorom nebolo treba, keby nejazdili pod Nový most, a keby sa urobil vyhradený pruh. Nebude to zbytočné vyhadzovanie peňazí? Alebo je už zmluva na ne?
K novinke o trolejbusoch za miliardu jedna multiple choice question ?
To, ze sa kupia/maju kupit trolejbusy za 1 miliardu je:
1. prianie ludi zaujimajucich sa o MHD?
2. prianie a plan DPB? vyjadrenie vedenia DPB?
3. vyjadrenie a plan magistratu, s tym ze to zafinancuje?
4. nieco ine?
A s tymi duobusmi obdobne - to kto planuje a vazne to planuje predlzit 209 a 210 ako duobusove (asi kratke, ci klbove?) linky, bez stavby trolejbusovych trati? Ja som myslel ze z prevadzky L133 a L32 su skorej negativne skusenosti (ako spotreba, maly vykon), a nie ze sa budu zavadzat este dalsie hybridne linky...
Reakcia na: crowak #70957:
este nie, ale takato moznost sa zevraj pripravuje a mala by byt k dispozicii behom 1. polroku buduceho roka.
http://www.bratislavskenoviny.sk/buxus/generate_page.php?page_id=6172
Reakcia na: Sommelier #70955:
neberte to tak dragicky. Pozrite sa na to z tej lepsej stranky. K moru uz nebude musiet cestovat do chorvatska ale len tot k susedom madarom ?

Niekde som cital, ze nahustenim pneumatik na urcenu hodnotu pri najazdenych 30.000 km rocne sa na jedno auto vypusti o stovky kilogramov CO2 menej a usetri cca 18.000 korun (v zavislosti od ceny benzinu)
Co takto zacat od vlastneho auta 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.