Tak ma napadla taká na prvý pohľad zvrhlosť...
Čo keby mesto získalo peniaze od tých, ktorí na to majú a to tým, že by za poplatok dovolilo používať vyhradené bus pruhy aj iným, ktorí si to zaplatia?
Samozrejme by to vyžadovalo jasnú identifikáciu takýchto vozidiel (výrazná nálepka), dôslednú kontrolu a zvážiť limitovanie počtu týchto "privilegovaných" buď ekonomicky, stanovením dostatočne vysokej ceny, alebo administratívne tak, aby tieto vozidlá svojím počtom neblokovali MHD.
Čo keby mesto získalo peniaze od tých, ktorí na to majú a to tým, že by za poplatok dovolilo používať vyhradené bus pruhy aj iným, ktorí si to zaplatia?
Samozrejme by to vyžadovalo jasnú identifikáciu takýchto vozidiel (výrazná nálepka), dôslednú kontrolu a zvážiť limitovanie počtu týchto "privilegovaných" buď ekonomicky, stanovením dostatočne vysokej ceny, alebo administratívne tak, aby tieto vozidlá svojím počtom neblokovali MHD.
tr3mp
"na tom konkretnom mieste by MUK nic nepokazali prave naopak, by sa odstranil jeden z velkych neuralgickych bodov v doprave. ostatne bola planovana od 70tych rokov a boli na nu alokovane priesotory a teraz to je uz ozaj v principe nerealizovatelne, co je velka skoda." - Prečo je MUK Molecova - Karloveská podľa Teba v princípe nerealizovateľná? Ja si myslím, že realizovateľná je, potrebná priestorová rezerva je stále zachovaná.
"si zober ako sa riesi vnutorny okruch v prahe ake uzasne MUK sa tam stavaju priamo pod prazskym hradom a nikomu to nevadi, prave naopak." - No, práve pod hradom to nie je ?