Tak ma napadla taká na prvý pohľad zvrhlosť...
Čo keby mesto získalo peniaze od tých, ktorí na to majú a to tým, že by za poplatok dovolilo používať vyhradené bus pruhy aj iným, ktorí si to zaplatia?
Samozrejme by to vyžadovalo jasnú identifikáciu takýchto vozidiel (výrazná nálepka), dôslednú kontrolu a zvážiť limitovanie počtu týchto "privilegovaných" buď ekonomicky, stanovením dostatočne vysokej ceny, alebo administratívne tak, aby tieto vozidlá svojím počtom neblokovali MHD.
Čo keby mesto získalo peniaze od tých, ktorí na to majú a to tým, že by za poplatok dovolilo používať vyhradené bus pruhy aj iným, ktorí si to zaplatia?
Samozrejme by to vyžadovalo jasnú identifikáciu takýchto vozidiel (výrazná nálepka), dôslednú kontrolu a zvážiť limitovanie počtu týchto "privilegovaných" buď ekonomicky, stanovením dostatočne vysokej ceny, alebo administratívne tak, aby tieto vozidlá svojím počtom neblokovali MHD.
AAA
Re #69691 Ámos: Čo sa týka toho dlhu, tak to som čítal neviem či nie v BA novinách kedysi dávnejšie. Čo sa týka cestovania lietadlom J&T. Je to niečo také akokeby minister dopravy letel Lufthansou zadarmo na konferenciu a zároveň rozhodoval o tom, či Lufthansa dostane Slovenské Aerolínie. Je to samozrejme prípklad vymyslený, ale analogický. Čo sa týka stavebného konania, mesto schvaľuje územný plán a iné reglementy, takže je to aj vina magistrátu.