Tak ma napadla taká na prvý pohľad zvrhlosť...
Čo keby mesto získalo peniaze od tých, ktorí na to majú a to tým, že by za poplatok dovolilo používať vyhradené bus pruhy aj iným, ktorí si to zaplatia?
Samozrejme by to vyžadovalo jasnú identifikáciu takýchto vozidiel (výrazná nálepka), dôslednú kontrolu a zvážiť limitovanie počtu týchto "privilegovaných" buď ekonomicky, stanovením dostatočne vysokej ceny, alebo administratívne tak, aby tieto vozidlá svojím počtom neblokovali MHD.
Čo keby mesto získalo peniaze od tých, ktorí na to majú a to tým, že by za poplatok dovolilo používať vyhradené bus pruhy aj iným, ktorí si to zaplatia?
Samozrejme by to vyžadovalo jasnú identifikáciu takýchto vozidiel (výrazná nálepka), dôslednú kontrolu a zvážiť limitovanie počtu týchto "privilegovaných" buď ekonomicky, stanovením dostatočne vysokej ceny, alebo administratívne tak, aby tieto vozidlá svojím počtom neblokovali MHD.
aquila
Re #69691 Ámos: k durkovskemu by som povedal len tolko. pre verejnu dopravu toho vela neurobil. a aj tych par veci co urobili urobili menej ako polovicato. tunak zopar veci, co ma sfleku napadlo
- trolejbusova trat na DD je dost domrvena. mimo ine kvoli obratisku, kvoli nestastne riesenej krizovatke
- s tym suvisi vyskrtnutie povodneho projektu na planovanu mimoruvnovu krizovatku molecova - karloveska
- (anti)preferencia elektriciek, ktora v principe na rekonstrukcii krizovatiek stala niekolko desiatok milionov korun, pricom efekt je taky, ze preferencia nefunguje, elektricky su zdrzovane este viac ako predtym, alebo sa novopostovene krizovatky jednoducho vypnu
- durkovskeho praca je benevoltny suhlas s dodatocnym vyskrtnutim MUK saratovksa dialnicny privadzac D2/Lamac z uz odsuhlaseneho a rozbehnuteho projektu dialnice D2 lamacska cesta - stare grunty
- podobne servilne odmietnutie zatrolejovanie mlynskej doliny ako vyvolanu investiciu pri stavbe tej istej dialnice.
- je na smiech ze sverepec s 1000 obyvatelmi a starostom z HZDS si vyboxoval vacsie vyvolane investicie pri dialnicnej vystavbe ako hlavne mesto, ktore navyse nelogicky suhlasilo s dodatocnym vyskrtnutim projektovanych veci, bez ktorych je projekt dost okliesteny (konkretne problem napojenia dubravky a karlovky na D2). alebo povazska bystrica, ktora ma taktiez primatora z HZDS ma vyvolane investicie za asi 3 miliardy korun.
- absolutne nekoncepcne riesenie petrzalskej elektrickovej radialy od bosakovej dalej. v pripade pouzitia stareho mostu len pre elektricky + pesich a cyklistov sa na jednej strane naskyta velmi dobra moznost prepojit lavy a pravy breh dunaja novymi centrami.
avsak na petrzalskej strane absolutne zlyhava dopravne napojnie novej petrzalskej "CMO" (po stary most ide 2+2, ktora by sa mala riesit ako MUK s napojenim na planovany velky stavebny boom => hrozi dost velky dopravny problem v pripade neriesenie tohto uzlu)
- nekoncepcne zobrany uver na riesenie dopravnej politiky a vyalokovanie asi 1,5 miliardy na elektricku v roku 2004, ked sa s vystavbou nezacne v najsamoptimistickejsom variante skorej ako v roku 2008. stoji to niekolko desiatok milionov rocne na urokoch.
- pouzitie 200 milionov z penazi na elektricku na nakup autobusov, ktore boli kupene absolutne bez koncepcie dalsej obnovy vozoveho parku.
- velmi zle zladnuta vystavba mosta apollo (aj ked v tomto ma dost prsty aj moravcik)
a to je len par zakladnych veci co ma napadlo co ide vyslovene na vrub durkovskeho a magistratu hlavneho mesta.