Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: jandro #68474:
Ty si prisiel z Marsu, alebo z Gurunu?
1) MHD zadarmo by NEZLEPSILA dopravnu situaciu, pretoze vacsina ludi, ktory chodia autami, nimi chodia kvoli POHODLNOSTI - MHD je uz teraz LACNEJSIA ako auto (pokial v nom nejdu 4 ludia)
2) Aj keby ludia chceli, neviem ako ich chces natlacit do autobusov (na nove vozidla peniaze nie su, ak sa aj nieco najde tak to maximalne nahradi tie co sa budu musiet vyradit)
3) MHD je dotovana uz teraz a na vacsie dotacie peniaze nie su, ak si kazdy den rad zajazdis v Ikaci, ktory sa cestou rozpadne, nech sa paci, ja si neprosim.

Teraz k tym tvojim vyhodam:

neminaju peniaze na vystavbu podzemnych parkovisk (pre zamestnancov); - ako som uz povedal, MHD zadara by auta velmi neeliminovala

nemusia riesit kazdodenne dopravne zapchy, kazdy je vsade nacas; - to iste

maju vacsi pocet zahranicnych turistov; - ??? Tym ze by ludia menej jazdili autami a viac MHD by sem prislo viac zahranicnych turistov? Iste, vsak kto nema rad tlacenie sa v MHD?

viac ludi navstevuje kulturne i sportove podujatia, aj ked tie nie su zadarmo; - A na tuto, s prepacenim, k******* si ako dosiel?

maju daleko vacsi vynos z dani; - mozno na tvojej planete to plati, tu je najviac z dani prave z motorizmu (cim nechcem povedat ze ho treba podporovat)

maju menej znecistene ovzdusie; - jedine s cim suhlasim
MHD ZADARMO !!!
Co hovorite na to, ak by bola MHD resp. integrovana doprava zadarmo, teda dotovana mestom alebo statom?

Mimochodom takto je to vo viacerych europskych mestach, napr. v Belgicku. Vacsina ludi tam vyuziva auta len vtedy, ak potrebuju cestovat dalej od miesta svojho bydliska.

Pre tieto mesta to prinasa nasledovne vyhody:
neminaju peniaze na vystavbu podzemnych parkovisk (pre zamestnancov);
nemusia riesit kazdodenne dopravne zapchy, kazdy je vsade nacas;
maju vacsi pocet zahranicnych turistov;
viac ludi navstevuje kulturne i sportove podujatia, aj ked tie nie su zadarmo;
maju daleko vacsi vynos z dani;
maju menej znecistene ovzdusie;
a vela inych vyhod.
Ten reklamny displej v 7115 uz funguje?
Reakcia na: Nick #68467:

To je moja fotka!
Reakcia na: citelis #68468:
Treba brat do uvahy bliziace sa komunalne volby. Sice od nich vela necakam, ale snad bude kandidovat (a snad aj vyhra) niekto normalny... V tych novych SORoch vidim buducnost, len nechapem, dokelu, NACO MAJU TOLKO DVERI?
Reakcia na: citelis #68468:
Mne sa nove SORy po dizajnovej stranke pacia a to uzporiadanie sedadiel by sa dalo este upravit podla mna.
No a to, ze sa orientujeme ciste na CNG je smutne. Lebo tym padom moc na vyber (z lacnejsich a zaroven kvalitnych ponuk) nemame. Citelis tiez nie je skaredy, ale je tu X ludi, ktorym sa PRAVE Citelis nepaci. To je vec vkusu.
Reakcia na: KLF #68464:
No s tým nákupom SOR-ov 18BN to asi také ružové nebude...Tu sa pod nátlakom SPP budú kupovať iba plyňáky,a pokiaľ viem,tak 18 metrová verzia SOR-ov sa v CNG prevedení nevyrába a zatiaľ sa ani neplánuje...Inak myslím,že SOR-y sú po technickej stránke dobré vozy,ale to usporiadanie interiéru je naozaj katastrofa a bohužiaľ aj s dizajnérskeho hľadiska je tá nová generácia hlbokým prepadom.Toľkokrát tu zatracovaný Citelis je oproti tomu Superstar.Ak by sa ale nové SORy v BA objavili,určite by to bolo plus.Ale zatiaľ sú to iba sweet dreams.....
No super to na tej Mileticke.. Nieje to ta Mileticova co ju pred tyzdnom ci dvoma otvorili a kde sa vymienali aj inzinierske siete ?
Reakcia na: fobust #68463:
Tak na tom usporiadaní interiéru sa niekto dobre vyzúril ? Aj keď mi je jasné, že predok je okopírovaný z BN12.
Ale ma zaujíma, že toto či sa bude testovať aj v Blawe. Keď už majú Kraksňany také nadštandardné vzťahy s tým SORom, ako to viackrát (nielen) v DP-kontakte propagovali. ?
Reakcia na: fobust #68463:
No to usporiadanie sedadiel vpredu mi mierne pripomina Sanos. 😉 Ale teraz vazne - ono je to tym, ze to ma 3 dvere vpredu. Myslim si, ze s tym usporiadanim by sa este dalo pracovat.
Reakcia na: fobust #68461:
Debilnejsie ako v 25Tr byt nemoze a beha to tu, takze...
Reakcia na: mrcheef #68451:

Usporiadanie interiéru v tých busoch je dosť debilné.
Reakcia na: Valec #68458:
Tak verim tomu, ze ano. Mne sa ten bus dost pozdava.
Na Mierovej prave nahadzuje spolocnost Elza nove troleje v useku od Kastielskej po Radnicne namestie
Reakcia na: KLF #68455:
Posledná vetička u oboch typov (BN12 aj BN18):
"Po náročných funkčních zkouškách i zkušebním provozu u vybraných zákazníků budou oba autobusy zavedeny do sériové výroby v průběhu roku 2007."

Kedže to predstavili na Autotecu len pred cca 4 mesiacmi, tak sa ešte možno testovania dočkáme.
Reakcia na: Sommelier #68456:
Nad zvyškom príspevku som sa nezamýšľal, ale tie posledné vety svedčia o tom, že si nepochopil jednu maličkosť: Nie sú tu ľudia kvôli doprave, ale doprava kvôli ľuďom. A preto nech sa budeš akokoľvek snažiť, Ti tí ľudia nepôjdu tam, kde je doprava, ale budú sa dožadovať toho, aby bola doprava tam, kde sú, a teda doprava musí ísť za nimi, nie naopak, ako to prezentuješ.
Dobrú noc ?
Reakcia na: S499.1023 #68353:
ale tu nejde len o estetiku podzemných vjazdov ! Ide jednak o celkový obraz a výraz mesta (to možno dopravák pochopiť nechce) a určenie jeho urbanistických rozvojových smerov (o čo sa výhľadovo nesnažíme pretože na to prostriedky nie sú).
A veľmi dobre vieš, že tých tratí je v centre málo a intervaly sú chabé, takže ak sa pôjde podzem, pôjde sa takmer komplet - čím sa odstránia trate z centrálnej mestskej zóny - toto chceš ? Nemáš dosť príkladov, kedy má takýto krok fatálne následky - nehovoriac o električke ako v mestotvornom prvku ?
Nedokážeš sa odlepiť od svojej centrum dogmy ? Kto má dnes v Bratislave problém dostať sa do centra ?
A kde sú možnosti rozvoja v centre - t.j. potreby zvašovania kapacity a rýchlosti prepravných vzťahov do centra ?
A ak áno, je v momentálnom stave vhodné posilňovať a prehusťovať centrálnu mestskú zónu a tým vytvárať podmienky pre ďalšiu živelnú výstavbu na tých pár parcelách čo tam zostali ?
Alebo posilňovať dopravu širšieho centra a periférií a vytvárať tam podmienky pre rozvoj ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.