pokiaľ viem, tak linka 155 je skutočne prechodné riešenie, trvajúce len počas uzávery železničného priecestia v Rači pri Šajbách, ale pokiaľ viem, kedysi dávnejšie sa o takejto linke na Filiálku uvažovalo, dokonca na konci Filiálky pri Titaniku urobili aj násyp... čo sa týka "koľajového" prepojenia, tak z Východného sa dá ísť cez Predmestie na BA-Nové Mesto a P. Biskupice/BA-Petržalka a cez BA-Vinohrady na BA-HL.ST. (dokonca sa dá ísť aj do Vajnor oboma smermi ? a tiež do Rače; z Východného sa skrátka dá ísť všade... ? )
predovšetkým sa to nikdy tak nerobilo, a cestujúci by to nepochopili, keby sa do riadenia dvoch ci kolkych zeleznicnych semaforov zapojila signalizacia z nejakych svetelnych krizovatiek, ze by vlak stal na svetlach ako povedzme elektricka (to nemoze byt ziadny problem spravit, ak to nerobi korupcne vybrata firma).
Kde je vola, tam je cesta, napisal raz jeden, a myslim ,ze v tomto pripade je to podobne.
nuž máš celkom pravdu, aj tak si mýslím, že "motoráčik" je len dočasné riešenie a aj napriek predpokladanému úspechu si myslím, že ho zrušia úplne alebo ho nejak nahradia niečim iným čo však nebude také rýchle ako teraz. Inak neviem ako sú koľajnicoco pospájané biskupice, predmestie a vinohrady, resp. filiálka, lebo 155-ka by mohla chodiť odtiaľ...fakt neviem to ma len teraz napáda, kedže MHD nechodím....
nejak tak ako to plánujú s vlakom vraj TGV z Viedne do BA po kolajách viedenskej električky zo starých dobrých časov...(myslím, že to písali v staromestských novinách)
teraz to nemám pri sebe, ale ten obrazok si pamätám, a nedávno som mal obrázok zo Švajcu a ten niekde doma na kompe hádam nájdem, neviem. Ak najdem pošlem ?
správne, zamyslime sa ako by motorák cvičil so závorami pri Zváračáku... povedzme, žeby chodil z Filiálky 3x za hodinu, to znamená žeby musel prísť na Filiálku a asi po 10 minútach by šiel opačným smerom na Východné; to je 2x asi počas 10 minút, krát 3 za hodinu, to je dokopy 6x za hodinu a to je v priemere každých 10 minút čo by závory cvičili a vznikal by tu chaos a to nielen v dopravnej špičke; pri Zváračáku bola dávnejšie upravená križovatka, odbočovací pruh doprava na Pioniersku bol zrušený, zostal jeden pruh rovno a keďže bola zvýšená záťaž smerom na Jarošovu, boli spravené dva odbočovacie pruhy doľava... o tom ako to cvičí so závorami sa dá presvedčiť napr. na Predmestí na železničnom priecestí na Nobelovu, samozrejme, že tam chodia aj iné vlaky... na Filiálke sa asi 3-4x za deň posunuje a aj to stačí na vytvorenie zmätku pri Zváračáku... s tou synchronizáciou to nie je asi jednoduché, nie je to lacné, a najmä, kto by to zacvakal? keď územný plán obsahuje nejaké iné riešenie a úvahy s Filiálkou, len ani sám teraz neviem aké? ?
správne, zamyslime sa ako by motorák cvičil so závorami pri Zváračáku... povedzme, žeby chodil z Filiálky 3x za hodinu, to znamená žeby musel prísť na Filiálku a asi po 10 minútach by šiel opačným smerom na Východné; to je 2x asi počas 10 minút, krát 3 za hodinu, to je dokopy 6x za hodinu a to je v priemere každých 10 minút čo by závory cvičili a vznikal by tu chaos a to nielen v dopravnej špičke; pri Zváračáku bola dávnejšie upravená križovatka, odbočovací pruh doprava na Pioniersku bol zrušený, zostal jeden pruh rovno a keďže bola zvýšená záťaž smerom na Jarošovu, boli spravené dva odbočovacie pruhy doľava... o tom ako to cvičí so závorami sa dá presvedčiť napr. na Predmestí na železničnom priecestí na Nobelovu, samozrejme, že tam chodia aj iné vlaky... na Filiálke sa asi 3-4x za deň posunuje a aj to stačí na vytvorenie zmätku pri Zváračáku... s tou synchronizáciou to nie je asi jednoduché, nie je to lacné, a najmä, kto by to zacvakal? keď územný plán obsahuje nejaké iné riešenie a úvahy s Filiálkou, len asi sám teraz neviem aké? ?
Zamyslime sa nad tým, že ako často jazdia nákladné vlaky cez zvaračák....?
myslím, že jedna "lokálka" dva krát za hodinu tam veľký bordel nenarobí...alebo áno, len to by už chcelo synchronizáciu semaforov z bajkalskej-vajnorskej aby čakajúce autá na vlak nenarobili zápchu a tak, ale to je nad moje sily aby som nad tým filozofoval
Najkrajsie to bolo na Gibraltari. Ideme autom po ceste, ideme... zavru sa zavory ako na zeleznicnom priecesti. Cakame co bude - a zachvilu pristavajuce lietadlo prejde. To bol iny zazitok! Daju sa iste najst fotky toho na webe, lebo to je taka atrakcia tam.
Ja viem, ze to vyzera hlupo. Chcem tym len povedat, ze ak by niekto chcel, tak by vymyslel nejaky sposob ako by sa ten vlak dostal na Filialku bez co najmensich komplikacii. Podla mna by ten vlak prilis nekomplikoval dopravu.
No asi všetky trolejbusové linky, zmení sa pomer výpravy vozov z Hrobonky/Trnávky. Intervaly ostanú zachované, ale asi sa na nektorých linkách pomenia odchody. Opäť sa majú predlžovať chronometráže.
vo švajčiarsku sa bežne jazdí po meste vlakom alebo tam dokonca križujú cestu pristávajúce lietadlá, len mi nevieme vyriešiť dvojzastávkový "osobný rušeň" ?
Z tou krizovatkou pri zvaracskom by to nemuselo byt az take komplikovane ako sa zda, ale musel by tam pribudnut tzv. elektrickovy semafor alebo utopisticka znacka pre vlak: Daj prednost v jazde alebo by dopravu vlaku usmernoval nejaky policajt zo Sibirskej. V najhorsom pripade by premavala 155-ka len po Kukucinovu. Aj to je nieco. Viem, ze mnoho ludi, i ked nie ja, prestupuje na Riazanskej na 50-ku.
Duobusy sú fajn vec, najmä ked nie je prúd, ale vie mi niekto povedať, že aké sú časové straty pri napajaní a odpájaní zberačov, kedže nebývam v lokalite KV a ešte som nemal možnosť ísť "duobusom"
nebol som sa tam este kuknut ale skor nie ako ano. tie CITARa boli jednej farby a vodici si urobili aj tak parkovisko pre busy pri LIDLi :))
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Fyodor xXx